Goed! Ik was net bij mijn zusje op bezoek, ze is nu bijna 20 weken zwanger van de 2e. Pff gaat snel hoorquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja al lang.....hoesie met jou...???
quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:56 schreef oranjekoek het volgende:
klik Hier kun je wat leuke ideetjes opdoen voor jullie woning straks
wat leuk...quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:58 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Goed! Ik was net bij mijn zusje op bezoek, ze is nu bijna 20 weken zwanger van de 2e. Pff gaat snel hoor
Door de verbouwing heb ik er eigenlijk helemaal niet van genoten, ik zou best weer zwanger willen zijn om het opnieuw te beleven alleen ik wil geen kinderen meerquote:Op woensdag 23 januari 2008 22:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wat leuk...![]()
![]()
![]()
!!!...zwanger zijn is zoooo leuk...
![]()
nee ik moet er ook niet meer aan denkn...quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:08 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Door de verbouwing heb ik er eigenlijk helemaal niet van genoten, ik zou best weer zwanger willen zijn om het opnieuw te beleven alleen ik wil geen kinderen meer
De bevallingen zelf waren horror!quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee ik moet er ook niet meer aan denkn......maar vond beide keer echt super...
![]()
ik heb er voor mijn eerste 3 dagen over gedaan....quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:36 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
De bevallingen zelf waren horror!Daar kun je traumas van krijgen
hahahaa 6! allemachtig, dan kan je me opsluiten denk ik!quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik heb er voor mijn eerste 3 dagen over gedaan....![]()
...en riep toen:"NOOIT MEER"...
..zes jaar later is mijn zoon geboren binnen 15 minuten....
...toen riep ik: "als we er nog zes moeten krijgen, dn maar nu!!!"....
![]()
..maar gelukkig is het niet zover gekomen...
nou...ik hoop dat het nooit meer zo ver komt...quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:43 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahahaa 6! allemachtig, dan kan je me opsluiten denk ik!
3 dagen is nogal wat! Tim en Sanne waren beide te laat, dus bij allebei ben ik ingeleid, afschuwelijk![]()
Nee, nooit meer. Mocht het wel zover komen dan wordt het een keizersnee
Zodra je kinderen krijgt heb je alleen nog maar zorgenquote:Op woensdag 23 januari 2008 22:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nou...ik hoop dat het nooit meer zo ver komt.....ben al lang blij dat mijn engeltjes al zo groot zijn..
![]()
![]()
...maar ja, nu gaat mijn dochter al in Juni op kamers....
...vind ik toch wel dood eng..
Heeft PeZu geen kinderwens?quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nou...ik hoop dat het nooit meer zo ver komt.....ben al lang blij dat mijn engeltjes al zo groot zijn..
![]()
![]()
...maar ja, nu gaat mijn dochter al in Juni op kamers....
...vind ik toch wel dood eng..
Hij kan altijd nog mee doen met het foster parents planquote:Op woensdag 23 januari 2008 22:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
en trouwens...zo ver zijn we nog laaaaang niet...
quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:56 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hij kan altijd nog mee doen met het foster parents plan
vast en zekers....quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:59 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Daar hebben ze ook lieve kindjes hoor
quote:
Hihi, wat grappig toch weerquote:Op woensdag 23 januari 2008 17:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
zowww weer thuis..EINDELIJK![]()
![]()
![]()
maar ok..JJ heeft dus 2 kinderen...een jongen (11) en een meisje (17)...JJ zelf is 35...![]()
![]()
goedemorgen....quote:Op donderdag 24 januari 2008 07:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hihi, wat grappig toch weerIk had je echt, eerste indruk, veel jonger geschat
Whehe dat had ik gisteren. Succes ermee.quote:Op donderdag 24 januari 2008 07:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
goedemorgen....![]()
![]()
wat lief......maaeeuhh..ppff..heb me dus verslapen..shitzooi...
![]()
..ben nu dus echt echt weg...
Goedemorgen!quote:Op donderdag 24 januari 2008 07:12 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Whehe dat had ik gisteren. Succes ermee.
hellow hellow?quote:
quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:26 schreef oranjekoek het volgende:
brrr koud he! Ik ben steeds zooooo moe, laat de zomer maar komen!
quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
weet je wat pas echt echt koud is...???...2 uur in een schaatsbaan staan...![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
erin nog wel![]()
pezu wrijft JJ snel warm![]()
![]()
ga je mee naar ene tropisch paradijsjequote:
Dit ben ik dan ook niet van planquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
weet je wat pas echt echt koud is...???...2 uur in een schaatsbaan staan...![]()
was wel voor het goede doel he...quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:51 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dit ben ik dan ook niet van plan
Leuk! Het gaat al weer een stuk beter met hem dus!quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
was wel voor het goede doel he......mijn zoon zien schaatsen en ook nog bijna winnen..daar wil ik wel 5 uur voor in de kou staan....
![]()
ja gaat super..!!!quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:09 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Leuk! Het gaat al weer een stuk beter met hem dus!
Mooi zo! Ik kan helemaal niet schaatsen, het zou wel leuk zijn als Tim en Sanne het wel goed lerenquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja gaat super..!!!...en ik heb hem daarna heerlijk verwend met een heelijke massage...
ik kan er ook weinig van...quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:13 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Mooi zo! Ik kan helemaal niet schaatsen, het zou wel leuk zijn als Tim en Sanne het wel goed leren
Dat is juist leuk!quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik kan er ook weinig van......en hij mij telkens proberen te leren hoe je snel kunt...mja....wat je al niet doet voor je kinderen he...zoals werkelijk voor lul staan...
![]()
![]()
blauwe en kouwe kontquote:
daar komt dan rap verandering inquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:31 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
volgens mij ben ik hier niet degene met een blauwe kont...![]()
![]()
petsquote:
ja maarquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
kom me dan een kus geven en snel...!!!!
Hoi!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:13 schreef Gewas het volgende:
Goedemorgen. Ik ben weer begonnen met roken.
jaquote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:01 schreef oranjekoek het volgende:
hahaaa! Goed topic dit! We zijn er helemaal stil van!
depressief niet maar een beetje down welquote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:08 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Erg rustig hier, iedereen zal wel depressief zijn
En dat op een vrijdagavond, zie je haar niet dit weekend?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
depressief niet maar een beetje down wel![]()
mist JJ
nee helaas nietquote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:14 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
En dat op een vrijdagavond, zie je haar niet dit weekend?
haha nee eik nietquote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:22 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Och arme PeZu, heb je al plannen met valentijn?
nou, ik vind dat valentijn maar commercieel gedoe, we genieten sowieso al intens als we bijelkaar zijnquote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:28 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dan kan je daar dit weekend mooi over nadenken
eensch...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou, ik vind dat valentijn maar commercieel gedoe, we genieten sowieso al intens als we bijelkaar zijn
quote:
bon soir, moi cheriequote:
je t'aimequote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
bonsoir mon amour...![]()
![]()
calins,,,
Ik zeg ook niet dat je iets moet kopenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou, ik vind dat valentijn maar commercieel gedoe, we genieten sowieso al intens als we bijelkaar zijn
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:14 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je iets moet kopen
hoe kom je nou hierbij...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:15 schreef oranjekoek het volgende:
jajaja voulez vous coucher avec moi, ce soir
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:19 schreef oranjekoek het volgende:
We zullen zien hoe jullie zijn op die dag
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zekers....je kunt er erg goed p dansen enzulks...
![]()
![]()
![]()
me want, en zulks, nuquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |