Hihi, wat grappig toch weerquote:Op woensdag 23 januari 2008 17:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
zowww weer thuis..EINDELIJK![]()
![]()
![]()
maar ok..JJ heeft dus 2 kinderen...een jongen (11) en een meisje (17)...JJ zelf is 35...![]()
![]()
goedemorgen....quote:Op donderdag 24 januari 2008 07:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hihi, wat grappig toch weerIk had je echt, eerste indruk, veel jonger geschat
Whehe dat had ik gisteren. Succes ermee.quote:Op donderdag 24 januari 2008 07:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
goedemorgen....![]()
![]()
wat lief......maaeeuhh..ppff..heb me dus verslapen..shitzooi...
![]()
..ben nu dus echt echt weg...
Goedemorgen!quote:Op donderdag 24 januari 2008 07:12 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Whehe dat had ik gisteren. Succes ermee.
hellow hellow?quote:
quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:26 schreef oranjekoek het volgende:
brrr koud he! Ik ben steeds zooooo moe, laat de zomer maar komen!
quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
weet je wat pas echt echt koud is...???...2 uur in een schaatsbaan staan...![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
erin nog wel![]()
pezu wrijft JJ snel warm![]()
![]()
ga je mee naar ene tropisch paradijsjequote:
Dit ben ik dan ook niet van planquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
weet je wat pas echt echt koud is...???...2 uur in een schaatsbaan staan...![]()
was wel voor het goede doel he...quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:51 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dit ben ik dan ook niet van plan
Leuk! Het gaat al weer een stuk beter met hem dus!quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
was wel voor het goede doel he......mijn zoon zien schaatsen en ook nog bijna winnen..daar wil ik wel 5 uur voor in de kou staan....
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |