ja gaat super..!!!quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:09 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Leuk! Het gaat al weer een stuk beter met hem dus!
Mooi zo! Ik kan helemaal niet schaatsen, het zou wel leuk zijn als Tim en Sanne het wel goed lerenquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja gaat super..!!!...en ik heb hem daarna heerlijk verwend met een heelijke massage...
ik kan er ook weinig van...quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:13 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Mooi zo! Ik kan helemaal niet schaatsen, het zou wel leuk zijn als Tim en Sanne het wel goed leren
Dat is juist leuk!quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik kan er ook weinig van......en hij mij telkens proberen te leren hoe je snel kunt...mja....wat je al niet doet voor je kinderen he...zoals werkelijk voor lul staan...
![]()
![]()
blauwe en kouwe kontquote:
daar komt dan rap verandering inquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:31 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
volgens mij ben ik hier niet degene met een blauwe kont...![]()
![]()
petsquote:
ja maarquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
kom me dan een kus geven en snel...!!!!
Hoi!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:13 schreef Gewas het volgende:
Goedemorgen. Ik ben weer begonnen met roken.
jaquote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:01 schreef oranjekoek het volgende:
hahaaa! Goed topic dit! We zijn er helemaal stil van!
depressief niet maar een beetje down welquote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:08 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Erg rustig hier, iedereen zal wel depressief zijn
En dat op een vrijdagavond, zie je haar niet dit weekend?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
depressief niet maar een beetje down wel![]()
mist JJ
nee helaas nietquote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:14 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
En dat op een vrijdagavond, zie je haar niet dit weekend?
haha nee eik nietquote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:22 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Och arme PeZu, heb je al plannen met valentijn?
nou, ik vind dat valentijn maar commercieel gedoe, we genieten sowieso al intens als we bijelkaar zijnquote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:28 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dan kan je daar dit weekend mooi over nadenken
eensch...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou, ik vind dat valentijn maar commercieel gedoe, we genieten sowieso al intens als we bijelkaar zijn
quote:
bon soir, moi cheriequote:
je t'aimequote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
bonsoir mon amour...![]()
![]()
calins,,,
Ik zeg ook niet dat je iets moet kopenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou, ik vind dat valentijn maar commercieel gedoe, we genieten sowieso al intens als we bijelkaar zijn
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:14 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je iets moet kopen
hoe kom je nou hierbij...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:15 schreef oranjekoek het volgende:
jajaja voulez vous coucher avec moi, ce soir
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:19 schreef oranjekoek het volgende:
We zullen zien hoe jullie zijn op die dag
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zekers....je kunt er erg goed p dansen enzulks...
![]()
![]()
![]()
me want, en zulks, nuquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |