quote:De PUB Schoolklas
Schooljaar 2008
Een welbeproefd topic uit vergane tijden, nieuw leven ingeblazen.
We hebben een plattegrond, waar iedereen een foto van zichzelf kan plaatsen, zeg er ook even bij waarom je op die plek zit. (Plaatje moet wel binnen 78x77 passen) Kopiëer de laatst geposte plattegrond, en zet jezelf daarbij. Zo valt er niemand weg doordat een oudere plattegrond genomen wordt.
De Plattegrond:
verkapte hihi-ik-ben-verliefd-op-booo-postquote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:25 schreef MouzurX het volgende:
Te Veel Plaats, maar gelukkig zit ik naast booo![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:36 schreef LucasBergman het volgende:
[..]
verkapte hihi-ik-ben-verliefd-op-booo-post
retorische vragen ftwquote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:44 schreef LucasBergman het volgende:
SZRR
Joah je mag er in, gewoon pic editen, oploden, en hier posten :e
prutz0rquote:
klikken danquote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:40 schreef LucasBergman het volgende:
[..]
prutz0r
niet eens op mooie grootte gemaakt![]()
[ afbeelding ]
Gaan jullie maar allemaal om SZRR vechten dan heb ik booo helemaal voor mij alleenquote:
Ja.. maak hem ff in png want jpg verneukt onze gezichten.quote:
Dankjewel voor de steun schat.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:08 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja.. maak hem ff in png want jpg verneukt onze gezichten.
Ty.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:54 schreef booo het volgende:
[..]
Nu denken ze dat je een newbie bent.
Zo ging het bij mij ook
Paint koning!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:55 schreef MouzurX het volgende:
Het wordt al een beetje een normaal klasje... geen zooitje criminelen bij elkaar(niks persoonlijks hoor
![]()
)
[ afbeelding ]
![]()
jahaaquote:
Dat is zeg maar een beetje de gereformeerde van de klasquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:28 schreef SZRR het volgende:
[..]
jahaaen je bent geen rij naar voren geplaatst, boohoo heeft er volgens mij een rij aangeplakt.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:55 schreef MouzurX het volgende:
Het wordt al een beetje een normaal klasje... geen zooitje criminelen bij elkaar(niks persoonlijks hoor
![]()
)
Mits PNG!quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
Heula, plaats mij eens gauw terug.
Blaxje.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:25 schreef Daantke het volgende:
wie is het lijk?
Dat je dat nog durft te vragen...quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:29 schreef Borkydude het volgende:
Welke klas is toffer, de klas van '08 of De PUB Schoolklas van '07?
quote:
Lekker tabslobbern met XBMquote:
Ik mag datquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:28 schreef SZRR het volgende:
[..]
jahaaen je bent geen rij naar voren geplaatst, boohoo heeft er volgens mij een rij aangeplakt.
LucasBergmanquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:25 schreef Daantke het volgende:
wie is het lijk?
Idd! Die heeft zichzelf wel mooi gepwnd btwquote:
Kutjong is hetquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd! Die heeft zichzelf wel mooi gepwnd btw
Nou inderdaad!quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:58 schreef booo het volgende:
[..]
Kutjong is hetHij was echt geniaal.
Maargoed, offtopic.
Wat ik dus wilde zeggen, euhh, ik ben uit
Ook eindelijk uit zegquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:58 schreef booo het volgende:
[..]
Kutjong is hetHij was echt geniaal.
Maargoed, offtopic.
Wat ik dus wilde zeggen, euhh, ik ben uit
quote:
Oeps, verkeerde gat..quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:28 schreef LucasBergman het volgende:
[..]
* Prikt SZRR hard in haar oog *
Ik heb me zojuist uitgeschreven, ik denk dat ik maar fulltime in de fokklas blijfquote:
heu wat een toeval! ik werd ook bij de directeur geroepenquote:Op donderdag 24 januari 2008 13:17 schreef LucasBergman het volgende:
[..]
Ik heb me zojuist uitgeschreven, ik denk dat ik maar fulltime in de fokklas blijf
* geeft lucas een knietje *quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:28 schreef LucasBergman het volgende:
[..]
* Prikt SZRR hard in haar oog *
herkenning!quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:08 schreef MouzurX het volgende:
Hij kan er gewoon niet tegen dat ik niks doe en nog hoge cijfers haal.
Nerdje dat je bent...quote:
ik ben heulmaal geen nerd, vmbo is gewoon über kansloosquote:
Mensen op het vmbo ookquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:25 schreef SZRR het volgende:
[..]
ik ben heulmaal geen nerd, vmbo is gewoon über kansloos![]()
![]()
ligt eraan. de meeste inderdaad wel ja. ik heb een jaar vmbo gedaan, over 9 weken examens. daarna weer vrolijk verder met havo.quote:
quote:
Bwhehequote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:45 schreef LucasBergman het volgende:
Wat een bitchfight hier zeg![]()
@ vlad, je bent niet de enige afgestudeerde hier hoor
waarom zou ik dan naar havo gaan als ik van plan was er niks aan te gaan doen? dan zou ik wel naar het mbo gaan.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:20 schreef MouzurX het volgende:
[..]
![]()
Maare ik hoop dat je wel wat gaat doen op het havo, want van die lui die van vmbo naar havo gaan en niks uitvoeren en allemaal onvoldoendes staan daar heb ik zon hekel aan, ook zwaar zinloos. Ga dan lekker naar het ROC ... niks doen ofzo.![]()
je hebt genoeg 'mensen' die dat doenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:29 schreef SZRR het volgende:
[..]
waarom zou ik dan naar havo gaan als ik van plan was er niks aan te gaan doen? dan zou ik wel naar het mbo gaan.
whehe, bitch nietquote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
BwheheVolgens mij is hier nog niemand afgestudeerd hoor
!
Ik bitch nietquote:
biatchquote:
Bijles of "bijles" ?quote:Op zondag 9 maart 2008 12:43 schreef liiszle het volgende:
zoo, ik heb besloten weer eens naar de lessen te komen.
ik heb ene bijlesje wiskunde nodig. Anyone?
dat ligt aan de persoonquote:
ik ga alleen voor de 8+ mensenquote:Op zondag 9 maart 2008 12:48 schreef Rumille het volgende:
Welk onderdeel precies?
7,8 voor wiskunde laatst gehaald
nu gaat iedereen natuurlijk alleen vragen of ze voor bijles zijn of voor "bijles"quote:
Cijfer daarvoor was 8,7quote:Op zondag 9 maart 2008 13:01 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik ga alleen voor de 8+ mensen
en ik ben niet oz goed in formules
Formules ben ik heel goed inquote:Op zondag 9 maart 2008 13:01 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik ga alleen voor de 8+ mensen
en ik ben niet oz goed in formules
Dat ben ik ookquote:Op zondag 9 maart 2008 13:11 schreef ericajax het volgende:
Iedereen is natuurlijk opeens goed in wiskunde zometeen
quote:Op zondag 9 maart 2008 13:47 schreef liiszle het volgende:
nee, even serieus,
ben ik de enige die nog in de klas is?
*zit ook in de klas* aan zijn nederlands boekgezeik te werkenquote:Op zondag 9 maart 2008 13:47 schreef liiszle het volgende:
nee, even serieus,
ben ik de enige die nog in de klas is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |