herkenning!quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:08 schreef MouzurX het volgende:
Hij kan er gewoon niet tegen dat ik niks doe en nog hoge cijfers haal.
Nerdje dat je bent...quote:
ik ben heulmaal geen nerd, vmbo is gewoon über kansloosquote:
Mensen op het vmbo ookquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:25 schreef SZRR het volgende:
[..]
ik ben heulmaal geen nerd, vmbo is gewoon über kansloos![]()
![]()
ligt eraan. de meeste inderdaad wel ja. ik heb een jaar vmbo gedaan, over 9 weken examens. daarna weer vrolijk verder met havo.quote:
quote:
Bwhehequote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:45 schreef LucasBergman het volgende:
Wat een bitchfight hier zeg![]()
@ vlad, je bent niet de enige afgestudeerde hier hoor
waarom zou ik dan naar havo gaan als ik van plan was er niks aan te gaan doen? dan zou ik wel naar het mbo gaan.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:20 schreef MouzurX het volgende:
[..]
![]()
Maare ik hoop dat je wel wat gaat doen op het havo, want van die lui die van vmbo naar havo gaan en niks uitvoeren en allemaal onvoldoendes staan daar heb ik zon hekel aan, ook zwaar zinloos. Ga dan lekker naar het ROC ... niks doen ofzo.![]()
je hebt genoeg 'mensen' die dat doenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:29 schreef SZRR het volgende:
[..]
waarom zou ik dan naar havo gaan als ik van plan was er niks aan te gaan doen? dan zou ik wel naar het mbo gaan.
whehe, bitch nietquote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
BwheheVolgens mij is hier nog niemand afgestudeerd hoor
!
Ik bitch nietquote:
biatchquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |