Blaxje.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:25 schreef Daantke het volgende:
wie is het lijk?
Dat je dat nog durft te vragen...quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:29 schreef Borkydude het volgende:
Welke klas is toffer, de klas van '08 of De PUB Schoolklas van '07?
quote:
Lekker tabslobbern met XBMquote:
Ik mag datquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:28 schreef SZRR het volgende:
[..]
jahaaen je bent geen rij naar voren geplaatst, boohoo heeft er volgens mij een rij aangeplakt.
LucasBergmanquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:25 schreef Daantke het volgende:
wie is het lijk?
Idd! Die heeft zichzelf wel mooi gepwnd btwquote:
Kutjong is hetquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd! Die heeft zichzelf wel mooi gepwnd btw
Nou inderdaad!quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:58 schreef booo het volgende:
[..]
Kutjong is hetHij was echt geniaal.
Maargoed, offtopic.
Wat ik dus wilde zeggen, euhh, ik ben uit
Ook eindelijk uit zegquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:58 schreef booo het volgende:
[..]
Kutjong is hetHij was echt geniaal.
Maargoed, offtopic.
Wat ik dus wilde zeggen, euhh, ik ben uit
quote:
Oeps, verkeerde gat..quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:28 schreef LucasBergman het volgende:
[..]
* Prikt SZRR hard in haar oog *
Ik heb me zojuist uitgeschreven, ik denk dat ik maar fulltime in de fokklas blijfquote:
heu wat een toeval! ik werd ook bij de directeur geroepenquote:Op donderdag 24 januari 2008 13:17 schreef LucasBergman het volgende:
[..]
Ik heb me zojuist uitgeschreven, ik denk dat ik maar fulltime in de fokklas blijf
* geeft lucas een knietje *quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:28 schreef LucasBergman het volgende:
[..]
* Prikt SZRR hard in haar oog *
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |