Dat is dus 50 euro voor oordoppen?quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:45 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Alle bestellingen > 180 dollar worden gratis naar Nederland verstuurd. Kijk, dan wordt het al interessanter.
*Correctie..quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat is dus 50 euro voor gepimpte oordoppen?
Ik vind het traag, heel veel beachballen. Daarom gebruik ik steeds meer Camino.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:39 schreef Jarno het volgende:
Ik krijg van vrouwlief regelmatig klachten dat Safari eruit klapt. Zelf heb ik er geen last van, maar zijn er hier meer mensen die Safari in Leopard instabiel vinden?
Hm van traagheid merk ik niet veel (behalve op FOK! natuurlijkquote:Op donderdag 24 januari 2008 13:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik vind het traag, heel veel beachballen. Daarom gebruik ik steeds meer Camino.
Walter, ga je nu die Vibe Duo's aanschaffen? of die normale Vibes? Op de site staan volgens mij alleen "normale" Vibe'squote:
Behalve bepaalde sites, laten Safari er dan weer wel uitklappen, maar het gebeurd me met FF ook...quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:48 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hm van traagheid merk ik niet veel (behalve op FOK! natuurlijk) maar ik zal d'r toch eens een tijdje Camino laten gebruiken.
Oh,quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Walter, ga je nu die Vibe Duo's aanschaffen? of die normale Vibes? Op de site staan volgens mij alleen "normale" Vibe's
Ik heb er enkel last van op sites met Flash, en ik heb ook geen CS3 geinstaleerd.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:39 schreef Jarno het volgende:
Ik krijg van vrouwlief regelmatig klachten dat Safari eruit klapt. Zelf heb ik er geen last van, maar zijn er hier meer mensen die Safari in Leopard instabiel vinden?
Nee, ik heb uberhaupt geen enkel probleem onder leopard.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:39 schreef Jarno het volgende:
Bij mij wil Safari ook nog wel eens vastlopen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:39 schreef Jarno het volgende:
Dat ze dat eens snel gaan doen!quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:27 schreef E.T. het volgende:
Dat 'beetje vrouwlijk' wordt moeilijk![]()
IK heb al geprobeerd om de Sitecom-designer (ja, Sitecom maakt tegenwoordig ook best mooie laptop-tassen) zo gek te krijgen met mooie retro-stoffen en/of grote bloemen aan de gang te laten gaan
Ik vind ze niet geweldig mooi.. En onpraktisch, en de schouderband vaak niet fijn.quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wat is er mis met Crumpler, die maakt toch best te pruimen "vrouwelijke" laptoptassen. Of is het net te "jong"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |