Ook goed. Jij je zin. Noem het hoe je het noemen wilt, je weet drommelsch goed waar het om gaatquote:Op maandag 21 januari 2008 23:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee, lees goed. Ik noem het geen oefenen
Neu, leg eens uit ??quote:Op maandag 21 januari 2008 23:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Ook goed. Jij je zin. Noem het hoe je het noemen wilt, je weet drommelsch goed waar het om gaat
Laat daar geen misverstanden over bestaanquote:Op maandag 21 januari 2008 23:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Ook goed. Jij je zin. Noem het hoe je het noemen wilt, je weet drommelsch goed waar het om gaat
Beter oplettenquote:Op maandag 21 januari 2008 23:09 schreef DaMart het volgende:
Ja potver, ik heb gewoon een hele KSC gemist vandaag.
Later, als je groot bentquote:
Moet je maar eens met college Muck gaan praten danquote:Op maandag 21 januari 2008 23:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk mobiel KSC'en als ik in een restaurant zit![]()
.
Heeft ie geld dan?quote:
Wij hebben jou ook gemist.quote:Op maandag 21 januari 2008 23:09 schreef DaMart het volgende:
Ja potver, ik heb gewoon een hele KSC gemist vandaag.
Mobiel internet ftw.quote:Op maandag 21 januari 2008 23:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Moet je maar eens met college Muck gaan praten dan
dat doe ik toch niet in een restaurantquote:Op maandag 21 januari 2008 23:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Moet je maar eens met college Muck gaan praten dan
Dat doet me goedquote:Op maandag 21 januari 2008 23:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wij hebben jou ook gemist.
Waar dan wel?quote:Op maandag 21 januari 2008 23:17 schreef Muck het volgende:
[..]
dat doe ik toch niet in een restaurant
treinquote:
tofquote:Op maandag 21 januari 2008 23:19 schreef Muck het volgende:
oh ja
eerste hoofdstuk is klaar
[Fok!-kookboek] Soepen en sauzen
Ziet er heel goed uit Muckquote:Op maandag 21 januari 2008 23:19 schreef Muck het volgende:
oh ja
eerste hoofdstuk is klaar
[Fok!-kookboek] Soepen en sauzen
kijk, met jou kan ik pratenquote:Op maandag 21 januari 2008 23:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niks mis met mobiel FOK!ken in de trein.
thanks!quote:
tuurlijkquote:doe je ook aan catering ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |