Als je het leuk vind om voor je conditie regelmatig een knal voor je harses te krijgenquote:Op maandag 21 januari 2008 23:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee gewoon voor de fun, conditietraining etc
Sluit ik me bij aan Papier.quote:Op maandag 21 januari 2008 23:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je het leuk vind om voor je conditie regelmatig een knal voor je harses te krijgen![]()
Voor je lichaam: Hardlopen/fitness/krachttraining. Maar voor het leuk zou ik geen sla-me-maar-lens-sport kiezen.
Hardloop/fitness/krachttraingquote:Op maandag 21 januari 2008 23:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je het leuk vind om voor je conditie regelmatig een knal voor je harses te krijgen![]()
Voor je lichaam: Hardlopen/fitness/krachttraining. Maar voor het leuk zou ik geen sla-me-maar-lens-sport kiezen.
dan is een vechtsport inderdaad leuker denk ik. Al hou ik het zelf fijn bij zwemmenquote:Op maandag 21 januari 2008 23:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hardloop/fitness/krachttraing![]()
nee neits voor mij en het blijft bij trainen en recreatief
Ik ben ook wegquote:Op maandag 21 januari 2008 23:52 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Sluit ik me bij aan Papier.![]()
Ik ga naar bed, Truste allemaal
dat heb ik zes jaar gedaanquote:Op maandag 21 januari 2008 23:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
wil je iemand in elkaar slaan? Doe dan karate.
badjuffiequote:Op maandag 21 januari 2008 23:56 schreef MPG het volgende:
[..]
dan is een vechtsport inderdaad leuker denk ik. Al hou ik het zelf fijn bij zwemmen
quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Zondag nog een gewond kind uit het water gevist
Kindje wilde salto maken van springplank, maar zet de sprong iets te vroeg in en komt met haar voorhoofd loeihard op de plank terecht, gevolg: bloeden als een rund en een snee van een cm of 3 in haar voorhoofd. Aangezien ik zo ongeveer naast de plank stond zag ik alles gebeuren. Ze kon nog op eigen kracht naar de kant zwemmen, waar ik haar uit het water heb getild en een collega met EHBO erbij heb geroepen. Collega heeft het kind verzorgd en klaar gemaakt voor vervoer naar het ziekenhuis. Vader en iemand van ons team zijn met t kind naar t ziekenhuis geweest, en gelukkig rende ze 2 uur later alwer vrolijk door ons clublokaal rond, met een gehechte wond en een pleister eropquote:
awwwwquote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Kindje wilde salto maken van springplank, maar zet de sprong iets te vroeg in en komt met haar voorhoofd loeihard op de plank terecht, gevolg: bloeden als een rund en een snee van een cm of 3 in haar voorhoofd. Aangezien ik zo ongeveer naast de plank stond zag ik alles gebeuren. Ze kon nog op eigen kracht naar de kant zwemmen, waar ik haar uit het water heb getild en een collega met EHBO erbij heb geroepen. COlega heeft het kind verzorgd en klaar gemaakt voor vervoer naar het ziekenhuis. Vader en iemand van ons team zijn met t kind naar t ziekenhuis geweest, en gelukkig rende ze 2 uur later alwer vrolijk door ons clublokaal rond, met een gehechte wond en een pleister erop.
dan ga ik meequote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:15 schreef Muck het volgende:
maarre, ik weet niet hoe jij erover denkt, maar ik kruip zo lekker mijn bedje in
ja ik ookquote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:15 schreef Muck het volgende:
maarre, ik weet niet hoe jij erover denkt, maar ik kruip zo lekker mijn bedje in
okee danquote:
wou je er tussenin lieverd?quote:
quote:
ik laat jullie wel alleenquote:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEE ben er helemaal klaar vboor morgen
Wat jij wiltquote:
De beslissende toets, de toets die bepaald of ik verder mag studeren, of mag weg gaan kwijnen in een hoekje onder de plaatselijke grachten brug.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wattdtdtdtan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |