Maakt nie uit toch,Greys wist het van mij pas na zoveel jaar fokquote:Op maandag 21 januari 2008 20:00 schreef senesta het volgende:
Wisten ze het geslacht al van tevoren?
jaquote:Op maandag 21 januari 2008 20:00 schreef senesta het volgende:
Oh wat super Qwea![]()
Gefeliciteerd![]()
![]()
En een jongen en een meisje, wat leuk.
Wisten ze het geslacht al van tevoren?
uhuquote:Op maandag 21 januari 2008 20:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Gefeliciteerd Q![]()
Dus Demi (leuke naam btw) is wel gewoon geboren en toen alsnog een keizersnee?
Da's wel balen...
Maar goed, als mams en de kindjes het verder maar goed gaat
Ja... nou...quote:Op maandag 21 januari 2008 20:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Maakt nie uit toch,Greys wist het van mij pas na zoveel jaar fok
Die had ik drie parties terug al gekocht ja!quote:Op maandag 21 januari 2008 23:01 schreef Morretje het volgende:
Greys, heb je het handige opvouwbare bakje gekocht?Heeft m'n zussie wel..
![]()
![]()
Ben ff met je mee aant kijken op hyves.. Probeer met je te chatten, kom es kijken?quote:Op maandag 21 januari 2008 23:03 schreef Greys het volgende:
Vraagje, misschien dat iemand het weet?
Wat, Greys?
Nou, het zit zo...
Als ik een gifje upload in Photobucket en het als gadget op iemands Hyves plaats bij een krabbel, is het klikbaar. En als je er dan op klikt, dan kan je daarna dus vrolijk mijn hele album op Hyves doorbladerenNiet dat daar nou zoveel schokkends in staat, maar het is niet echt de bedoeling op zich. Terwijl het volgens mij de enige manier is om een bewegend gifje op een Hyves te krijgen, door het eerst te uploaden bij Photobucket.
Of is er een andere manier?
Is alles wel goed met het tweede kleintje, ondanks de complicatie/keizersnede?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 08:35 schreef Qwea het volgende:
men ik probeer school te verzetten, maar die Faure is nergens te vinden.
Nee hoor, die wil ook welquote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:40 schreef Ingetje79 het volgende:
MB![]()
Wat een openbaring! Ook zo'n kerel die niet weet wat ie wil?![]()
Ik ga douchen en slapen....ik voel me keikut, ik voel me keikut...maar slapen kan ik niet...tralalaalaaa![]()
Joa....al gaat het beter dan gisteren. Kan idd ook door het weer komen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:19 schreef Morretje het volgende:
Oh Ing.. ben je nog steeds ziek?
shame and scandal of van andere aard?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:48 schreef Qwea het volgende:
ooh ooh ooh wat een drama in de familie hier weer
Dit is ook heel aso. Ik sta hier ook gewoon van te kijken. M en mn ma hebben rond 2006 geloof ik onenigheid gehad over Baloe die Poekie greep. Baloe moest weg, ik in tranen, panisch ect. M nam het voor me op, naja blabla. Ruzie.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Sorry dat ik het zeg Q, maar dit komt op mij wel heul aso over.
Als moeder zijnde mag je toch gvd wel direct naar je dochter als die is bevallen, ook als het niet goed gaat met haar.
En je zus laat het toe dat haar vriend zo tegen je moeder praat?
Mijn zus weet ervan wat haar vriend uitvoert. M kennende (de vriend van mn zus dus) waait dit dus ECHT niet weer over. En nee, mn ma heeft idd nog steeds de kids niet gezien.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:25 schreef Greys het volgende:
Wat erg Q, dat dit 'gezeik' (mag ik wel zo noemen, toch?) de mooie gebeurtenis van de bevalling zo overstemt. Bah.
Dus als ik het goed begrijp heeft je moeder nu haar kleinkinderen nog niet gezien?
Het beste lijkt het me, hoe belachelijk het ook is dat het zo moet, als iedereen even een dagje of twee diep in en uit ademt. De vermoeidheid en spanning van de bevalling zullen er óók wel wat mee te maken hebben (ook, niet als enige reden dus).
En als ik je moeder en zus was zou ik je zus-die-nu-moeder-is-geworden een lief kaartje of brief sturen om haar te feliciteren, dat ze het heel erg vinden dat het zo moet lopen en dat ze hopen dat ze snel de kindjes kunnen zien.
Sterkte, in elk geval
Nou iddquote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:28 schreef Morretje het volgende:
Ai ai.. Ja, bij dat soort emotionele situaties moet je dat niet gaan doen idd..
Hier ook feest. M'n zusje belde, of ik al wist wat er aan de hand was? Ja dus, en wat ik er dan van vond enzo. Ze zit er echt helemaal doorheen, omdat ze vind dat ze moet proberen m'n ouders weer met elkaar te laten praten, wat ze eig al een aantal jaren niet meer doen. (gescheiden he) Ondertussen probeerde ze mij ook weer in het geheel te betrekken door te zeggen dat ze vindt dat ik weer contact met m'n paps moet hebben. Heb me rustig gehouden, maar het raakt me wel dat ze dat soort dingen zegt. Ze bedoelt het goed, dat weet ik heus wel, maar vindt dat ze zich wel wat meer mag inleven in hoe ik dat vind, ipv alleen van m'n vaders kant en haarzelf te kijken..
Jaquote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:33 schreef Morretje het volgende:
Ik hoor dat trouwens wel vaker, dat tijdens een zwangerschap en bevalling echte familievetes naar boven komen.. Zo zonde, je moet toch samen de geboorte van een nieuw wezen vieren..?
Nee. Mama mag helemaal niet langskomen want dan mept m haar de kamer uit. Ik Quote "Ja F (mn pa) jij mag wel komen, maar je laat dat rotwijf thuis. Die wil ik NOOIT meer in mijn buurt of in de buurt van de kinderen zien"quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Lastig hoor....
Ik geloof dat ik best blij mag zijn met mijn 2 redelijke ouders die elkaar ook nog steeds lief vinden![]()
En daarbij heb ik ook nog es het liefste zusje van de wereld.
Morretje, heb je helemaal geen contact meer met je vader sinds de scheiding?
Q, mag je moeder een dezer dagen wel langs komen dan?
Heeft jouw zus daar ook nog wat over te zeggen?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee. Mama mag helemaal niet langskomen want dan mept m haar de kamer uit. Ik Quote "Ja F (mn pa) jij mag wel komen, maar je laat dat rotwijf thuis. Die wil ik NOOIT meer in mijn buurt of in de buurt van de kinderen zien"
nee. En blijkbaar pikt ze het. Mn ma belde mn zus op om te vertellen dat M zo deed. Kon haar volgens mij niet echt boeienquote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Heeft jouw zus daar ook nog wat over te zeggen?
Enneh... mept de kamer uit? Ik neem aan dat je zus niet pikt dat hij je moeder zou slaan of uberhaupt maar zo over haar praat?
Het is nu absoluut niet moeilijk meer. Dat is ook wat mijn zusje niet begrijpt, ik heb ook niet het idee dat ik hem mis.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:52 schreef Greys het volgende:
Jeetje Morretje, dat lijkt me wel heel moeilijk zeg, geen contact meer hebben met je vader
Je hoeft hier natuurlijk niet alles uit de doeken te doen, maar ging het voor de scheiding wel goed tussen jou en je vader?
Ja ik ben er echt helemaal klaar mee. Welke idioten doen dit nou. Allemaal moeten ze opgenomen worden. Stel debielenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:58 schreef Greys het volgende:
Ehm. Ja. Het is voor ons natuurlijk moeilijk om nou goede adviezen te geven zonder dat we de hele situatie kennen. En als je nou je zus de vinkentering gaat toewensen, dan ga je dus meedoen met de hele negatieve bende van elkaar dingen toewensen. Zoals M bij je moeder doet bv. Moet je niet doen. Geef jij dan het goede voorbeeld, zeg maar, aan de rest die er een zootje van maakt.
Had je mijn toevoeging nog gezien?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja ik ben er echt helemaal klaar mee. Welke idioten doen dit nou. Allemaal moeten ze opgenomen worden. Stel debielen
Nee, ik was er helemaal klaar mee toen. Vond het allerergste nog wel, dat mijn broertje (toen 10 jaar oud) niet begreep waarom ik niet meer met hem en ons zusje heen en weer ging, maar voor altijd bij mama bleef.. (hij doet dat trouwens nog steeds, de ene week bij m'n vader, de andere week bij mams)quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:01 schreef Greys het volgende:
Wow Morretje, wat heftig![]()
Dat het rust bracht klinkt aannemelijk, vooral omdat je het over getrek en gepush hebt.
Vond je het aan de andere kant niet heel 'zielig' voor hem dat hij zijn dochter moest missen, vooral in het begin?
gezien hoorquote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Had je mijn toevoeging nog gezien?
Want ik snap ECHT dat je je kut voelt hoor! Zo kwam het misschien niet over
Mijn moeder heeft altijd haar waffel wel open tegen alles en iedereen. En dat de voorgeschiedenis meetelt is prima, maar om dan iemand uit te schelden voor kutwijf, rotwijf en weet ik het wat meer, en te zeggen dat ze die kids niet mag zien, en haar ontzettend aan het janken te helpen vind ik wel wat ver gaan.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:49 schreef Greys het volgende:
Q, zo te horen heeft je moeder een 'voorgeschiedenis' qua lastig doen (lees ik dat goed tussen de regels door?). En dan nu met alle emoties en stress en hormonen - vergeet die niet! - zal de voorgeschiedenis nog wel meetellen. Ik probeer het niet goed te praten hoor, want ik vind het al raar dat je zus bv zelf niet je moeder gebeld heeft, of in elk geval heeft opgedragen dat M je moeder zou bellen na de bevalling.
Ik heb dan eigenlijk best wel een enorme burgermutsenfamilie... thank God!
Broertje? Hm, denk het niet. 't Is meer dattie het geaccepteerd heeft denk ik. Broertje heeft ook veel dingen niet meegekregen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:08 schreef Greys het volgende:
Begrijpt hij het inmiddels een beetje? Of in elk geval, kan hij jouw gedachtengang erover volgen nu?
Dit heeft niks meer met respect te maken. Als die vent van mn zus ook maar enig respect zou hebben voor mn ma of mn andere zus dan had hij zn grote waffel gehouden.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:47 schreef nokwanda het volgende:
Je zus ligt bij te komen van een keizersnee EN een bevalling. Die heeft helemaal niet zoveel te vertellen op dit ogenblik. Klote dat dit de blijdschap nou zo moet overschaduwen en dat iedereen tegen mekaar zit te hakketakken.
Ik kom zelf ook niet uit een ideale gezinssituatie. Geen huisje boompje beestje ding. heb ook weleens twee jaar geen contact met mijn moeder gehad toen ik jong was en EW kreeg.
Maar in die tijd heb ik geleerd dat je familie wel je familie blijft. Dat je er zelf familie bij kunt maken uit mensen die je zo na staan ook. Die heb ik ook in Afrika. Maar juist ook daaaaaar heb ik al dat gezeik en gedoe leren relativeren en ben ik de stelling gaan hanteren: hoe dan ook, je hebt ze zelf niet uitgezocht, maar het IS je familie en je bent er niet voor niks in geboren. Hoe de dingen soms ook gaan en hoe moeilijk dingen soms ook kunnen zijn en wat we en ze elkaar ook aandoen..... zij maken mij mede en voor het grootste deel (genetisch en op andere manieren) tot wie ik ben.
EN..... ook slechte voorbeelden zijn voorbeelden. Je bent nooit verplicht hetzelfde te doen als die familieleden doen dat je niet fijn vind.
Je zou het juist om kunnen keren en er af en toe zelfs boven kunnen staan.
Nog een toevoeging..... vaak moet je kezes van familieleden accepteren, of je het er nou wel of niet mee eens bent. Respect. Je hebt maar een echte mamma en pappa/dat broertje/zusje.
Ja maar dat was ook niet het ergste. Maar als B niet welkom is, waarom zijn broer dan wel? Is mijn zus minder dan zijn broer? En mijn ouders waren ook niet welkom. Zijn ouders stonden er binnen 10 min, en mijn ouders konden naar veel wikken en wegen dan toch even komen. En dan godver notabene wel die klote oma de volgende dag laten komen, en mijn zus B laten stikken.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:08 schreef Greys het volgende:
Q, hier klinkt misschien gek... maar toen Meneer Greys z'n broer begin dit jaar vader is geworden was ook niet meteen iedereen 'welkom'. Terwijl alle banden met de familie helemaal prima zijn. Zij vonden het erg overweldigend allemaal, dus het bezoek ging echt in fases. Ze hielden het heel erg af. Dat vonden we niet allemaal even leuk, maar aangezien het een drukke bedoening is en het hun keuze was, hebben we ons er bij neergelegd. En gelukkig is er verder geen ruzie om gekomen ofzo. Dus - en ik hoop echt niet dat je me dat kwalijk neemt want zo bedoel ik het niet - dat jouw zus B d'r kind niet direct na de bevalling, op dezelfde dag, welkom was, kan ik me nog wel wat bij voorstellen eigenlijkJe wilt de drukte dan zoveel mogelijk beperken.
Oh god, ik hoop niet dat ik nu tegen schenen schop, want dat is echt niet de bedoeling
Tuurlijk. Dat snap ik best wel. Wat wel een keus is, is hoe erop in te gaan. Zoeentje zou ik in jullie positie op dit moment gewoon totaal negeren. Niks zo rottig voor een grootbek als er niemand naar hem luistert of op hem reageert.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dit heeft niks meer met respect te maken. Als die vent van mn zus ook maar enig respect zou hebben voor mn ma of mn andere zus dan had hij zn grote waffel gehouden.
En dit is geen keuze, dit is pure opnaaierij van hem.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar dat was ook niet het ergste. Maar als B niet welkom is, waarom zijn broer dan wel? Is mijn zus minder dan zijn broer? En mijn ouders waren ook niet welkom. Zijn ouders stonden er binnen 10 min, en mijn ouders konden naar veel wikken en wegen dan toch even komen. En dan godver notabene wel die klote oma de volgende dag laten komen, en mijn zus B laten stikken.
Nou, dan heb je me pissig hoor.
En verontschuldig je niet de hele tijdik ben wel wat gewend
![]()
Meid, wees blij dat je zo kunt klinken. Het is een grote zegening.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Is ook wel zo. Ik kan me voorstellen dat je niet direct zin hebt aan een polonaise naast je bed.
Maar ik vind persoonlijk dat je ouders/schoonouders/broers/zussen niet kan ontzeggen om langs te komen. Vaak blijven ze de eerste keer ook maar ff. Gewoon ff kijken hoe het met hun kind/kleinkind gaat.
En als je ze na een half uur zat bent, kun je het dan alsnog zeggen "heej, sorry, maar ik ben hartstikke moe, uitgescheurd whatever"
En daarbij zou ik het liefst mijn ouders direct bij m'n bed hebben om te kunnen pronken![]()
Oh god...ik klink wel als het ultieme familie-kindje
Je hebt gelijk jaquote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Meid, wees blij dat je zo kunt klinken. Het is een grote zegening.
En hebben de behandelingen resultaat?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:20 schreef Greys het volgende:
Sorry!
Had ik al verteld dat ik weer bij de fysio geweest ben vandaag? En ik heb géén sorry gezegd deze keer!![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ja![]()
![]()
Toen ik er nog maar net was uitgefloept rond een een uur of half 4 's nachts was paps al hardlopend naar de straat achter ons gerend om z'n oudste zus uit bed te trappen. De laatste hechting zat er bij ma net in en toen stond haar schoonzus al in de pyama naast haar bed. Al had ze het toen niet gewild, ze kon er al niets meer van zeggen![]()
Ik snap gewoon niet dat je het meest grootse "bezit" wat je ooit mss zult krijgen, niet direct wil showen aan de mensen die je het meest na staan.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En hebben de behandelingen resultaat?
Goed zo!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]!
Sterker nog, ik heb afscheid van hem genomen vandaag
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]!
Sterker nog, ik heb afscheid van hem genomen vandaag
Goehoed. Zaterdag weerquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Trusten Morretje![]()
En Nok...you bitch![]()
Hoest met je deet?
hier ook hoorquote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:33 schreef Morretje het volgende:
Ik hoor dat trouwens wel vaker, dat tijdens een zwangerschap en bevalling echte familievetes naar boven komen.. Zo zonde, je moet toch samen de geboorte van een nieuw wezen vieren..?
In het kader van jouw suggestiviteit van gisteravond, had ik nu de neiging om een nogal ranzige opmerking te makenquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh![]()
Dacht ik gisteravond weer wat te zijn opgeknapt, ga ik de hele nacht liggen hoesten.
Ik heb nu het gevoel of er een kaasschaaf in m'n keel zit
quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
In het kader van jouw suggestiviteit van gisteravond, had ik nu de neiging om een nogal ranzige opmerking te maken
quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:24 schreef Greys het volgende:
Hallo meisjes EN HEER!
Wat jammer van Heath Ledger
Wat vond de doc van je longetjes?quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga nu toch maar ff naar de huisarts longetjes laten luisteren, want ik begrijp dat er weer veel van mij wordt verwacht vanaaf.![]()
Al ben ik bang dat ik het niet waar kan maken
Al de tweede jonge acteur binnen een week die door rotzooi naar de klote is gegaanquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:24 schreef Greys het volgende:
Hallo meisjes EN HEER!
Wat jammer van Heath Ledger
Helleu lady's!! Wie is dan die 2e acteur? Dat is me even ontgaanquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Al de tweede jonge acteur binnen een week die door rotzooi naar de klote is gegaan
Ben de naam alweer vergeten. Titels van films en namen van actreurs vergeet ik meestal heel snel. Een of ander kindsterretje dat ooit in een grote film speeldequote:Op woensdag 23 januari 2008 19:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Helleu lady's!! Wie is dan die 2e acteur? Dat is me even ontgaan
Ja das het nadeel ervan om ze buiten te hebben, het regende de afgelopen week elke dag, en veels te hard om die hokken te kunnen doenquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:35 schreef Greys het volgende:
Hoi Ing! Fijn dat het in elk geval 'meeviel' volgens de HA!
Hopen dat je er snel vanaf bent
Q, is er vandaag nog enig contact geweest tussen je zus, M en/of je moeder?
Non, wat was je actief vanmorgen voor je beestjes!
quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Helleu lady's!! Wie is dan die 2e acteur? Dat is me even ontgaan
KLIK voor info en foto'squote:Jonge acteur uit The Client overleden
Door zijn rol in de kaskraker The Client was Brad Renfro al op twaalfjarige leeftijd een van de meest veelbelovende talenten van Hollywood.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:19 schreef nokwanda het volgende:
Maak je die zelf? Dat lijkt me nou wel lekker. Die uit een pakje vind ik nooit zo geweldig.
Zou je hier een beschrijving willen neerzetten hoe je dat moet doen?quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:29 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Verse zelfgemaakte gevulde koeken zijn het aller-allerlekkerst ! en wel met meer dan 1 amandeltje erop
![]()
Oeh dat luchtje wat in je huis hangt, en dan *PING* het kookwekkertje, heeeel even aflaten koelen en dan aanvalluuuuuhhhhhhhh
zal zo mn favo recept even voor je opzoekenquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou je hier een beschrijving willen neerzetten hoe je dat moet doen?![]()
ruik het en zie het gewoonquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:29 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Verse zelfgemaakte gevulde koeken zijn het aller-allerlekkerst ! en wel met meer dan 1 amandeltje erop
![]()
Oeh dat luchtje wat in je huis hangt, en dan *PING* het kookwekkertje, heeeel even aflaten koelen en dan aanvalluuuuuhhhhhhhh
quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:44 schreef Greys het volgende:
Dankjewel Non!Ga ik het ook proberen! Leuk!
Nohokkkkkkk, je moet een keer je mobiele nr geven, want dan kan ik je sms-en als er een leuke film komt.
Nu heb je mijn mededeling vast weer niet op tijd gelezen
Ooooookquote:Op woensdag 23 januari 2008 22:14 schreef Greys het volgende:
Jajajaja. Die luvcorner heeft gewoon met a.s. zaterdag te maken![]()
Check! Mobiele nr opgeslagen en jij die van mij ook, lees ik netNu heb je een mobiele tv gids
Nonneke, heel erg bedankt! Ik ga het dit weekend proberen!
Dat wordt nog druk in je bed!quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:50 schreef nokwanda het volgende:
Ga vanavond maar eens op tijd naar bed met "Lord John and the brotherhood of the blade".
Genieten van mijn lekkere hoekje
Late posts van mij, snorry.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:35 schreef Greys het volgende:
Hoi Ing! Fijn dat het in elk geval 'meeviel' volgens de HA!
Hopen dat je er snel vanaf bent
Q, is er vandaag nog enig contact geweest tussen je zus, M en/of je moeder?
Non, wat was je actief vanmorgen voor je beestjes!
Wel een beetje ietsies ja, mag ook wel, want ik ben het spuugzatquote:Op donderdag 24 januari 2008 13:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hi Musebeeb![]()
![]()
Gaat ut weer ietsie beter met je ?
spugen is ookquote:Op donderdag 24 januari 2008 13:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wel een beetje ietsies ja, mag ook wel, want ik ben het spuugzat![]()
Maar lief dat je het vraagt
quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:17 schreef Greys het volgende:![]()
Ik zat er gewoon op te wachten!
Maar nee, sorry!Jammer he?
Heb wel het idee dat het de goede kant op gaat met Meneer Greys, wat betreft de beleving van dat hele gebeuren!
Ik neem aan dat baby's zélfs met zulke ouders eerst toch welquote:Op donderdag 24 januari 2008 16:34 schreef Greys het volgende:
Hahahah! Nou ik ga er toch van uit dat zelfs een baby met ouders van 1.82 en 1.98 gewoon eerst ieniemienie is heur![]()
Toch?
Anders durf ik sowieso niet! Ghehe.
Minidreads, MB?Valt dat niet te borstelen dan? Of is dat gewoon haar 'gewone' vachtje?
Ziggy Marley met d'r dreads
Dit wilde ik nou net zeggen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:14 schreef MissBliss het volgende:
Dat groeit weer aan ja
Ja, en daarna gewoon vaak kammen, zodat het niet weer gebeurt
Doe ik het wel in de zomer, want de dame heeft het vaak koud [ afbeelding ]
Als je dat zo zegt zie ik je helemaal voor me als een soort heppydepeppy huismoeketje met een bloemenschortje aanquote:Op donderdag 24 januari 2008 18:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Morretje zit vast al aan het voorgerecht, maar bij deze nog smakelijk eten![]()
Hier is de rode kool al weer opperdepop en de keuken weer aan kant.
Nu nog ff een klein tukje
quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als je dat zo zegt zie ik je helemaal voor me als een soort heppydepeppy huismoeketje met een bloemenschortje aan
vadertje leest zijn krantje in de luie stoel en leve de jaren 50
Net 5 stoort hier en ik krijg em niet helemaal goed. Maar goed... ik kijk em wel met sneeuw. Beter dan me verder op te fokken zoals ik al vanaf een uur of half 5 zit te doen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:42 schreef Greys het volgende:![]()
Nok heeft het smsje dus ontvangen!
En Ing heeft het ook begrepen, ik dacht dat die al lang voor de tievie zou zitten!
Heb die film al 12 keer gezien ofzo maar aangezien mijn favoriete homo er in zitRupert Everet
ga ik hem gewoon wéér kijken
quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:07 schreef Greys het volgende:
Hoop dat je toch een beetje van de film kunt genieten
Heel kort door de bocht, maar is het het waard om je zo te laten opfokken? Of is het iets waartegen je kunt zeggen in gedachten 'screw you' en je kunt beslissen dat elke minuut dat je je erdoor laat opfokken zonde van die minuut is?
Ja, ik denk dat dat het beste plan isquote:Op donderdag 24 januari 2008 19:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dit wilde ik nou net zeggen.
Nou heb ik voor merlijn nooit langharige katten gehad. Rosa was zo'n beetje half en die borstelden we ook vaak toen ze ouder werd en haar vacht plukkerig. Maar Merlijn heeft dat soort klitvacht ook. We borstelen hem iedere week minstens 2 x, maar het haar op zijn buiks blijft er rommelig uitzien. Hij kan dat ook niet bijhouden omdat hij zichzelf wel wast met zijn tong, maar zijn kleine kamtandjes door zijn slechte voeding en behandeling deels uitgevallen zijn. Zigs is al oud, dus wss zijn haar kleine voorste tandjes niet meer van die kwaliteit dat ze zich ermee kan kammen. Dus in de zomer die delen scheren en daarna blijven borstelen. Als het aangroeid de korte haartjes met een zachte borstel en daarna, als ze langer zijn gewoon met de haakborstel. Niet te diep om haar huid niet te beschadigen. Zigs heeft meer de soort vacht die Rosa had.
checkquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:01 schreef Greys het volgende:
Beterschap Q!
SANNEEEEEE, HET IS BIJNA ZOVERRRRRRRRRRRR![]()
![]()
![]()
Fotocamera klaarliggen met 3 reserve accu's?
Filmcamera klaarleggen met 34 reserve accu's?![]()
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:33 schreef ijsmeis het volgende:
Er waggelde gisteren een wild zwijn de weg over. Ik schrok me dood.
Neuh, ik week uit (was om half 2 snachts, dus er reed verder niemand)quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:39 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat is inderdaad schrikken!
Moest je in de remmen?
Reclame voor F&Fquote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:59 schreef Frutsel het volgende:
Veel paarden en pony's verwaarloosd
Heb ff een paardentopic uit F&F gelinkt in dit FP topic. Weet niet of er een recentere / beter topic is, als jullie er eentje weten, hoor ik het wel, dan verander ik hem nog ff
uiteraardquote:
Ja, ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:45 schreef Frutsel het volgende:
MM![]()
![]()
![]()
Ik zal dit weekend ff mijn nieuwe krabpaal, herstel: die van mijn jongens, in elkaar zetten en foto maken
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Senes, Jochemactie kan wel weer uit je sig nu heur
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Senesje![]()
![]()
Deze is het [ afbeelding ]
Es kijken of ik één van mijn katers er gekiekt op kan krijgen ^^
Dies van de Aldi, toch?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Senesje![]()
![]()
Het was ook bij die andere van oorsprong Duitse supermarkt: Lidl dusquote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:48 schreef Morretje het volgende:
[..]
Dies van de Aldi, toch?
Ik was dinsdag in onze Aldi, hadden ze geen enkel poezending, laat staan zo'n paleis..![]()
Ik vind een film al gauw spannend, laten we het daar maar op houdenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:31 schreef Frutsel het volgende:
Atomic Twister heb ik op DVD.. moet zeggen dat ik het een onwijze B-film vond. (butt film dus)
maar goed, ik heb denk ik te hoge eisen als het om natuurramp films gaat
krijg je als mod van DE
Getver, echt? Morretje isquote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Het was ook bij die andere van oorsprong Duitse supermarkt: Lidl dus
Hoi Allemaal.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Senesje![]()
![]()
50 eurootjesquote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoi Allemaal.![]()
Kom net thuis.
Wat kost dit ding?
50 euro bij de LIDL jaquote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoi Allemaal.![]()
Kom net thuis.
Wat kost dit ding?
JA.....Ik wilquote:
quote:
Mijn moeder is straks bij de Lidl hier in Nijmegen geweest en heeft em niet gezien. Ik zat al te kijken in de online folder, maar daar staat ie niet in.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:12 schreef Greys het volgende:
Zijn dat niet van die week-aanbiedingen die binnen 1 dag uitverkocht zijn?
Anders wil ik hem wel voor Nokje gaan halen...
Ik haalde um woensdag in Middenmeer... daar waren er nog een stuk of vijftien, maar ja dat was de eerste aktiedag dacht ikquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:12 schreef Greys het volgende:
Zijn dat niet van die week-aanbiedingen die binnen 1 dag uitverkocht zijn?
Anders wil ik hem wel voor Nokje gaan halen...
Hard Rain is dan weer een aardige filmquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:24 schreef Greys het volgende:
Ik bel morgenochtend wel even met Rotterdam en Zoetermeer of er daar nog eentje ligt
Morretje, we kunnen zo door naar de volgende spannende film!
Net twisters, nu overstromingen op Net5! Met Christian Slater, Morgen Freeman, Minnie Driver e.a.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Wij hebben dezelfde paal zaterdag bij de Lidl in Wolvega gehaald. Een succes hoor!![]()
Toen stonden er echt nog wel iets van 30 van die dozen.
En 50 euro is echt niet duur voor zo'n mooi ding
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:30 schreef Greys het volgende:
Ik ga het gewoon proberen Frutsel, met die krabpaal, thanks!
Weet er iemand nog een goed doel met katten in de buurt van Limburg?
Want op Marktplaats biedt iemand spulletjes voor katten aan, voor een goed doel
http://link.marktplaats.nl/143570359
(Ik zat stiekem even te kijken of die Lidl krabpaal al op Marktplaats stond, voor Nok)
Morretje gaat slapen, het was erg vroeg (6.15) vanochtend, en heb niet eens een dutje tussendoor gedaan. Morgen een dag vol welpen/ vergaderen/ auto van de garage halen/ naar theater...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:24 schreef Greys het volgende:
Ik bel morgenochtend wel even met Rotterdam en Zoetermeer of er daar nog eentje ligt
Morretje, we kunnen zo door naar de volgende spannende film!
Net twisters, nu overstromingen op Net5! Met Christian Slater, Morgen Freeman, Minnie Driver e.a.
NPquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:30 schreef Greys het volgende:
Ik ga het gewoon proberen Frutsel, met die krabpaal, thanks!
Ook datquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een lekker wijf
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:34 schreef Morretje het volgende:
[..]
Morretje gaat slapen, het was erg vroeg (6.15) vanochtend, en heb niet eens een dutje tussendoor gedaan. Morgen een dag vol welpen/ vergaderen/ auto van de garage halen/ naar theater...![]()
Dus, dames en heer...
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:44 schreef Greys het volgende:
Frutsel, tis echt alsof je er altijd al was hier in de SC bedacht ik me net![]()
![]()
Zo zie je maar dat we helemaaaaal geen kliekje zijn enzo![]()
Nog ff spiekt...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:44 schreef Greys het volgende:
Frutsel, tis echt alsof je er altijd al was hier in de SC bedacht ik me net![]()
![]()
Zo zie je maar dat we helemaaaaal geen kliekje zijn enzo![]()
Sweet dreams Morrie! Morgen een drukke maar leuke dag zo te horen!
Waar ga je heen in het theater dan?![]()
* Greys loves het theater!
Ing, die foto's had ik gespot in Sanne d'r topic ja! Wat een tof ding joh!
En wat een lekkere bipsebaps![]()
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:46 schreef Qwea het volgende:
die KUT idioot van hierboven heeft ALWEER zn hoerenherrie aan
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik post boven jou.. .hoe kan jij nou zien dat ik Enya draai![]()
is dat hoerenherrie?
Mjah bij Enigma gingen de katten al van schrik opzij (kwam ongetwijfeld omdat ik keihard Return tor Innocence aan het meebleren was )quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:06 schreef Greys het volgende:
Frutsel, jemig man, zie je dan niet dat Q d'r last van heeft? Zet die hoerenherrie () uit!
Naja, heb een hoekwoning, heb maar één buurman en dies erbij nooitquote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:10 schreef Greys het volgende:![]()
![]()
Misschien worden je zangtalenten niet zo op prijs gesteld door de katten EN de buren?
Bij mij, voor het eerst (niet gelijk mee naar mijn kasteel genomen de eerste keer)quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:06 schreef Greys het volgende:
Trusten Nokkie! Waar heb je morgen eigenlijk afgesproken? Bij jou of bij hem?
Q, sterkteAdem innnnnnnn, adem uitttttttt.... *puf puf puf*
Frutsel, jemig man, zie je dan niet dat Q d'r last van heeft? Zet die hoerenherrie () uit!
Oeh dat is echt balen Qweaquote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:15 schreef Qwea het volgende:
Ik baal man.
Mn ouders brachten me naar MM omdat ik ziek ben en dan hoefde ik geen 4 u te treinen. Nu had ik mn bril op mn petje gezet, omdat hij ontzettend vies was, ik kon dus niks zien. En in de auto kom ik erachter dat ik hem kwijt ben
Dus ik moet hem vanaf ons huis en de auto (5 meter ofzo) zijn verloren. Op het 1ste gezicht is er zo niks te vinden. Morgen bij licht kijken mn ouders nogmaals.
nu hoop ik dat alstie echt kwijt is, hij verzekerd is. Aangezien er duren glazen inzaten
ja, best wel. Ik ben ook echt ontzettend onvoorzichtig met zulke dingen. Ontzettend dom, ik weet het.quote:
Slaap lekker en beterschapquote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, best wel. Ik ben ook echt ontzettend onvoorzichtig met zulke dingen. Ontzettend dom, ik weet het.
Ik dacht nog bij mezelf "zal ik hem in het bakje doen? dan kan ik hem in mn tas proppen." Maar nee, dan moest ik naar boven voor het bakje en dat was weer teveel moeite
Dus ik hoop dat ze hem nog vinden
Zaten speciale glazen met filter in
* Qwea gaat slapen. Mn melatonine begiint te werken.
Tot morgen allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |