abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56231811
Ai ai.. Ja, bij dat soort emotionele situaties moet je dat niet gaan doen idd..

Hier ook feest. M'n zusje belde, of ik al wist wat er aan de hand was? Ja dus, en wat ik er dan van vond enzo. Ze zit er echt helemaal doorheen, omdat ze vind dat ze moet proberen m'n ouders weer met elkaar te laten praten, wat ze eig al een aantal jaren niet meer doen. (gescheiden he) Ondertussen probeerde ze mij ook weer in het geheel te betrekken door te zeggen dat ze vindt dat ik weer contact met m'n paps moet hebben. Heb me rustig gehouden, maar het raakt me wel dat ze dat soort dingen zegt. Ze bedoelt het goed, dat weet ik heus wel, maar vindt dat ze zich wel wat meer mag inleven in hoe ik dat vind, ipv alleen van m'n vaders kant en haarzelf te kijken..
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  dinsdag 22 januari 2008 @ 19:29:44 #52
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_56231825
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 19:25 schreef Greys het volgende:
Wat erg Q, dat dit 'gezeik' (mag ik wel zo noemen, toch?) de mooie gebeurtenis van de bevalling zo overstemt. Bah.

Dus als ik het goed begrijp heeft je moeder nu haar kleinkinderen nog niet gezien?

Het beste lijkt het me, hoe belachelijk het ook is dat het zo moet, als iedereen even een dagje of twee diep in en uit ademt. De vermoeidheid en spanning van de bevalling zullen er óók wel wat mee te maken hebben (ook, niet als enige reden dus).
En als ik je moeder en zus was zou ik je zus-die-nu-moeder-is-geworden een lief kaartje of brief sturen om haar te feliciteren, dat ze het heel erg vinden dat het zo moet lopen en dat ze hopen dat ze snel de kindjes kunnen zien.

Sterkte, in elk geval
Mijn zus weet ervan wat haar vriend uitvoert. M kennende (de vriend van mn zus dus) waait dit dus ECHT niet weer over. En nee, mn ma heeft idd nog steeds de kids niet gezien.

Overigens zijn mijn zus en ik vanmiddag wel langs geweest hoor. Met de peuter. Hallo, mooi dat ik me niks laat verbieden. Maar hij deed zn smoel niet open om er wat van te zeggen

En mn ma stuurt geen kaartje. Groot gelijk overigens. Als MM dit had geflikt was hij echt niet jarig geweest. En wat doet mn zus? Die zit erbij en kijkt erna
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  dinsdag 22 januari 2008 @ 19:30:59 #53
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_56231869
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 19:28 schreef Morretje het volgende:
Ai ai.. Ja, bij dat soort emotionele situaties moet je dat niet gaan doen idd..

Hier ook feest. M'n zusje belde, of ik al wist wat er aan de hand was? Ja dus, en wat ik er dan van vond enzo. Ze zit er echt helemaal doorheen, omdat ze vind dat ze moet proberen m'n ouders weer met elkaar te laten praten, wat ze eig al een aantal jaren niet meer doen. (gescheiden he) Ondertussen probeerde ze mij ook weer in het geheel te betrekken door te zeggen dat ze vindt dat ik weer contact met m'n paps moet hebben. Heb me rustig gehouden, maar het raakt me wel dat ze dat soort dingen zegt. Ze bedoelt het goed, dat weet ik heus wel, maar vindt dat ze zich wel wat meer mag inleven in hoe ik dat vind, ipv alleen van m'n vaders kant en haarzelf te kijken..
Nou idd Lekker makkelijk om het van haar eigen kant te bekijken. Als jij daar geen behoefte aan hebt kan zij dat niet veranderen.
pi_56231955
Ik hoor dat trouwens wel vaker, dat tijdens een zwangerschap en bevalling echte familievetes naar boven komen.. Zo zonde, je moet toch samen de geboorte van een nieuw wezen vieren..?
  dinsdag 22 januari 2008 @ 19:37:50 #55
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_56232062
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 19:33 schreef Morretje het volgende:
Ik hoor dat trouwens wel vaker, dat tijdens een zwangerschap en bevalling echte familievetes naar boven komen.. Zo zonde, je moet toch samen de geboorte van een nieuw wezen vieren..?
Ja En normaal gesproken ben ik er echt helemaal voor dat mn ma dingen zelf uitlokt, maar hier heeft ze dus echt geen schuld aan
  dinsdag 22 januari 2008 @ 19:46:56 #56
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_56232302
Lastig hoor....
Ik geloof dat ik best blij mag zijn met mijn 2 redelijke ouders die elkaar ook nog steeds lief vinden
En daarbij heb ik ook nog es het liefste zusje van de wereld.

Morretje, heb je helemaal geen contact meer met je vader sinds de scheiding?
Q, mag je moeder een dezer dagen wel langs komen dan?
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 19:48:26 #57
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_56232339
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 19:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Lastig hoor....
Ik geloof dat ik best blij mag zijn met mijn 2 redelijke ouders die elkaar ook nog steeds lief vinden
En daarbij heb ik ook nog es het liefste zusje van de wereld.

Morretje, heb je helemaal geen contact meer met je vader sinds de scheiding?
Q, mag je moeder een dezer dagen wel langs komen dan?
Nee. Mama mag helemaal niet langskomen want dan mept m haar de kamer uit. Ik Quote "Ja F (mn pa) jij mag wel komen, maar je laat dat rotwijf thuis. Die wil ik NOOIT meer in mijn buurt of in de buurt van de kinderen zien"
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 22 januari 2008 @ 19:49:55 #58
163650 Greys
pi_56232380
Q, zo te horen heeft je moeder een 'voorgeschiedenis' qua lastig doen (lees ik dat goed tussen de regels door?). En dan nu met alle emoties en stress en hormonen - vergeet die niet! - zal de voorgeschiedenis nog wel meetellen. Ik probeer het niet goed te praten hoor, want ik vind het al raar dat je zus bv zelf niet je moeder gebeld heeft, of in elk geval heeft opgedragen dat M je moeder zou bellen na de bevalling.

Ik heb dan eigenlijk best wel een enorme burgermutsenfamilie... thank God!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 22 januari 2008 @ 19:50:22 #59
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_56232389
Jeetje...kutsituatie zeg. Mss es 1 op 1 vragen wat je zus daar van vindt?
pi_56232397
Das echt niet normaal meer zeg!!

Ing: mijn ouders zijn straks in maart 8 jaar uit elkaar, en juli/augustus straks is het ook alweer 8 jaar geleden dat we gesproken hebben. Geschreven en gemailed daarna nog wel, weet niet precies wanneer dat gestopt is. 't Is wel gestopt omdat ik dat wilde trouwens..
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 22 januari 2008 @ 19:50:55 #61
163650 Greys
pi_56232409
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 19:48 schreef Qwea het volgende:

[..]

Nee. Mama mag helemaal niet langskomen want dan mept m haar de kamer uit. Ik Quote "Ja F (mn pa) jij mag wel komen, maar je laat dat rotwijf thuis. Die wil ik NOOIT meer in mijn buurt of in de buurt van de kinderen zien"
Heeft jouw zus daar ook nog wat over te zeggen?
Enneh... mept de kamer uit? Ik neem aan dat je zus niet pikt dat hij je moeder zou slaan of uberhaupt maar zo over haar praat?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 22 januari 2008 @ 19:52:06 #62
163650 Greys
pi_56232444
Jeetje Morretje, dat lijkt me wel heel moeilijk zeg, geen contact meer hebben met je vader
Je hoeft hier natuurlijk niet alles uit de doeken te doen, maar ging het voor de scheiding wel goed tussen jou en je vader?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 22 januari 2008 @ 19:52:16 #63
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_56232455
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 19:50 schreef Greys het volgende:

[..]

Heeft jouw zus daar ook nog wat over te zeggen?
Enneh... mept de kamer uit? Ik neem aan dat je zus niet pikt dat hij je moeder zou slaan of uberhaupt maar zo over haar praat?
nee. En blijkbaar pikt ze het. Mn ma belde mn zus op om te vertellen dat M zo deed. Kon haar volgens mij niet echt boeien
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 22 januari 2008 @ 19:54:02 #64
163650 Greys
pi_56232524
Of ze heeft wel wat anders aan haar hoofd nu natuurlijk
Nou ja, je begrijpt wel wat ik bedoel. Waarschijnlijk is ze veel te moe en beduusd en vol van de kindjes dat ze dit er bij wil hebben
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 22 januari 2008 @ 19:54:47 #65
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_56232544
dat ze de vinkentering krijgt
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 22 januari 2008 @ 19:58:32 #66
163650 Greys
pi_56232642
Ehm. Ja. Het is voor ons natuurlijk moeilijk om nou goede adviezen te geven zonder dat we de hele situatie kennen. En als je nou je zus de vinkentering gaat toewensen, dan ga je dus meedoen met de hele negatieve bende van elkaar dingen toewensen. Zoals M bij je moeder doet bv. Moet je niet doen. Geef jij dan het goede voorbeeld, zeg maar, aan de rest die er een zootje van maakt.

EDIT: toevoeging: maar ik begrijp volledig dat het een ontzettende kutsituatie is en dat je je er klote door voelt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_56232666
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 19:52 schreef Greys het volgende:
Jeetje Morretje, dat lijkt me wel heel moeilijk zeg, geen contact meer hebben met je vader
Je hoeft hier natuurlijk niet alles uit de doeken te doen, maar ging het voor de scheiding wel goed tussen jou en je vader?
Het is nu absoluut niet moeilijk meer. Dat is ook wat mijn zusje niet begrijpt, ik heb ook niet het idee dat ik hem mis.
Op het moment dat ik de keuze maakte, was dat voor mij de makkelijke weg. Ik ben altijd al een moederskindje geweest, ook omdat zij altijd thuis was en hij eig niet veel. Dus op een gegeven moment na de scheiding koos ik er voor om bij mama te wonen. En toen begon van zijn kant het getrek en gepush. Daar kon ik niets mee, en toen ik vervolgens meerdere keren had gevraagd dat niet te doen, zonder resultaat, heb ik het contact verbroken. Eerst was dat natuurlijk best moeilijk, maar aan de andere kant bracht het ook rust.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 19:59:54 #68
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_56232678
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 19:58 schreef Greys het volgende:
Ehm. Ja. Het is voor ons natuurlijk moeilijk om nou goede adviezen te geven zonder dat we de hele situatie kennen. En als je nou je zus de vinkentering gaat toewensen, dan ga je dus meedoen met de hele negatieve bende van elkaar dingen toewensen. Zoals M bij je moeder doet bv. Moet je niet doen. Geef jij dan het goede voorbeeld, zeg maar, aan de rest die er een zootje van maakt.
Ja ik ben er echt helemaal klaar mee. Welke idioten doen dit nou. Allemaal moeten ze opgenomen worden. Stel debielen
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 22 januari 2008 @ 20:01:20 #69
163650 Greys
pi_56232721
Wow Morretje, wat heftig
Dat het rust bracht klinkt aannemelijk, vooral omdat je het over getrek en gepush hebt.
Vond je het aan de andere kant niet heel 'zielig' voor hem dat hij zijn dochter moest missen, vooral in het begin?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 22 januari 2008 @ 20:02:07 #70
163650 Greys
pi_56232745
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 19:59 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja ik ben er echt helemaal klaar mee. Welke idioten doen dit nou. Allemaal moeten ze opgenomen worden. Stel debielen
Had je mijn toevoeging nog gezien?
Want ik snap ECHT dat je je kut voelt hoor! Zo kwam het misschien niet over
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_56232780
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 20:01 schreef Greys het volgende:
Wow Morretje, wat heftig
Dat het rust bracht klinkt aannemelijk, vooral omdat je het over getrek en gepush hebt.
Vond je het aan de andere kant niet heel 'zielig' voor hem dat hij zijn dochter moest missen, vooral in het begin?
Nee, ik was er helemaal klaar mee toen. Vond het allerergste nog wel, dat mijn broertje (toen 10 jaar oud) niet begreep waarom ik niet meer met hem en ons zusje heen en weer ging, maar voor altijd bij mama bleef.. (hij doet dat trouwens nog steeds, de ene week bij m'n vader, de andere week bij mams)
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 22 januari 2008 @ 20:08:55 #72
163650 Greys
pi_56232899
Begrijpt hij het inmiddels een beetje? Of in elk geval, kan hij jouw gedachtengang erover volgen nu?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 22 januari 2008 @ 20:14:37 #73
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_56233058
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 20:02 schreef Greys het volgende:

[..]

Had je mijn toevoeging nog gezien?
Want ik snap ECHT dat je je kut voelt hoor! Zo kwam het misschien niet over
gezien hoor
  dinsdag 22 januari 2008 @ 20:15:44 #74
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_56233083
Bwah, wat weer een verhalen hier.
Ik ben juist altijd een vaderskindje geweest; we hebben hetzelfde karakter.
Maar ik zou het me moeilijk voor kunnen stellen dat ik met een van beide geen contact meer zou willen hebben. In mijn ogen zijn zij toch de enige 2 mensen op deze aardbol die onvoorwaardelijk van me houden. Of ben ik nou naief?

Iig wel knap van je Morretje, als je voor jezelf zeker weet dat je de juiste keuze hebt gemaakt.
Denk wel dat het lastig zou worden als jullie ooit kinderen krijgen.

En Q, ff rustig blijven, wachten tot de stress en hormonen weer op een normaal peil zijn en dan es onafhankelijk het verhaal aanhoren en evt. jouw mening geven. En dan wel in de beschaafde vorm en geen vinketeringetjes enzo
  dinsdag 22 januari 2008 @ 20:18:10 #75
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_56233152
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 19:49 schreef Greys het volgende:
Q, zo te horen heeft je moeder een 'voorgeschiedenis' qua lastig doen (lees ik dat goed tussen de regels door?). En dan nu met alle emoties en stress en hormonen - vergeet die niet! - zal de voorgeschiedenis nog wel meetellen. Ik probeer het niet goed te praten hoor, want ik vind het al raar dat je zus bv zelf niet je moeder gebeld heeft, of in elk geval heeft opgedragen dat M je moeder zou bellen na de bevalling.

Ik heb dan eigenlijk best wel een enorme burgermutsenfamilie... thank God!
Mijn moeder heeft altijd haar waffel wel open tegen alles en iedereen. En dat de voorgeschiedenis meetelt is prima, maar om dan iemand uit te schelden voor kutwijf, rotwijf en weet ik het wat meer, en te zeggen dat ze die kids niet mag zien, en haar ontzettend aan het janken te helpen vind ik wel wat ver gaan.

Ja als excuus was er "Ja ik had het nummer niet" van mn ouders dan he. Mobiele nr van mn pa. Dikke vette bullshit is dat. En dan mn andere zus B, die nooit ruzie heeft gemaakt met hun, even te vertellen dat haar kind niet mee mag en zij 's avonds net nadat mn zus bevallen is, niet welkom is. Come on
pi_56233220
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 20:08 schreef Greys het volgende:
Begrijpt hij het inmiddels een beetje? Of in elk geval, kan hij jouw gedachtengang erover volgen nu?
Broertje? Hm, denk het niet. 't Is meer dattie het geaccepteerd heeft denk ik. Broertje heeft ook veel dingen niet meegekregen.
En nu zit hij zelf dus in een soortgelijke beginsituatie.. (M'n zusje vond het ook nog nodig om het voor haar zelf duidelijk te krijgen of ik wel of niet zou proberen het contact tussen mijn broertje en vader te herstellen)

Q: hoe moeilijk het misschien ook is, ik denk wel dat Greys gelijk heeft. Families, soms..
pi_56233898
Je zus ligt bij te komen van een keizersnee EN een bevalling. Die heeft helemaal niet zoveel te vertellen op dit ogenblik. Klote dat dit de blijdschap nou zo moet overschaduwen en dat iedereen tegen mekaar zit te hakketakken.

Ik kom zelf ook niet uit een ideale gezinssituatie. Geen huisje boompje beestje ding. heb ook weleens twee jaar geen contact met mijn moeder gehad toen ik jong was en EW kreeg.
Maar in die tijd heb ik geleerd dat je familie wel je familie blijft. Dat je er zelf familie bij kunt maken uit mensen die je zo na staan ook. Die heb ik ook in Afrika. Maar juist ook daaaaaar heb ik al dat gezeik en gedoe leren relativeren en ben ik de stelling gaan hanteren: hoe dan ook, je hebt ze zelf niet uitgezocht, maar het IS je familie en je bent er niet voor niks in geboren. Hoe de dingen soms ook gaan en hoe moeilijk dingen soms ook kunnen zijn en wat we en ze elkaar ook aandoen..... zij maken mij mede en voor het grootste deel (genetisch en op andere manieren) tot wie ik ben.
EN..... ook slechte voorbeelden zijn voorbeelden. Je bent nooit verplicht hetzelfde te doen als die familieleden doen dat je niet fijn vind.
Je zou het juist om kunnen keren en er af en toe zelfs boven kunnen staan.
Nog een toevoeging..... vaak moet je kezes van familieleden accepteren, of je het er nou wel of niet mee eens bent. Respect. Je hebt maar een echte mamma en pappa/dat broertje/zusje.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_56234275
Je hebt gelijk Nok...
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 22 januari 2008 @ 21:08:16 #79
163650 Greys
pi_56234390
Q, hier klinkt misschien gek... maar toen Meneer Greys z'n broer begin dit jaar vader is geworden was ook niet meteen iedereen 'welkom'. Terwijl alle banden met de familie helemaal prima zijn. Zij vonden het erg overweldigend allemaal, dus het bezoek ging echt in fases. Ze hielden het heel erg af. Dat vonden we niet allemaal even leuk, maar aangezien het een drukke bedoening is en het hun keuze was, hebben we ons er bij neergelegd. En gelukkig is er verder geen ruzie om gekomen ofzo. Dus - en ik hoop echt niet dat je me dat kwalijk neemt want zo bedoel ik het niet - dat jouw zus B d'r kind niet direct na de bevalling, op dezelfde dag, welkom was, kan ik me nog wel wat bij voorstellen eigenlijk Je wilt de drukte dan zoveel mogelijk beperken.

Oh god, ik hoop niet dat ik nu tegen schenen schop, want dat is echt niet de bedoeling
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 22 januari 2008 @ 21:12:14 #80
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_56234504
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 20:47 schreef nokwanda het volgende:
Je zus ligt bij te komen van een keizersnee EN een bevalling. Die heeft helemaal niet zoveel te vertellen op dit ogenblik. Klote dat dit de blijdschap nou zo moet overschaduwen en dat iedereen tegen mekaar zit te hakketakken.

Ik kom zelf ook niet uit een ideale gezinssituatie. Geen huisje boompje beestje ding. heb ook weleens twee jaar geen contact met mijn moeder gehad toen ik jong was en EW kreeg.
Maar in die tijd heb ik geleerd dat je familie wel je familie blijft. Dat je er zelf familie bij kunt maken uit mensen die je zo na staan ook. Die heb ik ook in Afrika. Maar juist ook daaaaaar heb ik al dat gezeik en gedoe leren relativeren en ben ik de stelling gaan hanteren: hoe dan ook, je hebt ze zelf niet uitgezocht, maar het IS je familie en je bent er niet voor niks in geboren. Hoe de dingen soms ook gaan en hoe moeilijk dingen soms ook kunnen zijn en wat we en ze elkaar ook aandoen..... zij maken mij mede en voor het grootste deel (genetisch en op andere manieren) tot wie ik ben.
EN..... ook slechte voorbeelden zijn voorbeelden. Je bent nooit verplicht hetzelfde te doen als die familieleden doen dat je niet fijn vind.
Je zou het juist om kunnen keren en er af en toe zelfs boven kunnen staan.
Nog een toevoeging..... vaak moet je kezes van familieleden accepteren, of je het er nou wel of niet mee eens bent. Respect. Je hebt maar een echte mamma en pappa/dat broertje/zusje.
Dit heeft niks meer met respect te maken. Als die vent van mn zus ook maar enig respect zou hebben voor mn ma of mn andere zus dan had hij zn grote waffel gehouden.

En dit is geen keuze, dit is pure opnaaierij van hem.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 21:14:21 #81
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_56234554
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 21:08 schreef Greys het volgende:
Q, hier klinkt misschien gek... maar toen Meneer Greys z'n broer begin dit jaar vader is geworden was ook niet meteen iedereen 'welkom'. Terwijl alle banden met de familie helemaal prima zijn. Zij vonden het erg overweldigend allemaal, dus het bezoek ging echt in fases. Ze hielden het heel erg af. Dat vonden we niet allemaal even leuk, maar aangezien het een drukke bedoening is en het hun keuze was, hebben we ons er bij neergelegd. En gelukkig is er verder geen ruzie om gekomen ofzo. Dus - en ik hoop echt niet dat je me dat kwalijk neemt want zo bedoel ik het niet - dat jouw zus B d'r kind niet direct na de bevalling, op dezelfde dag, welkom was, kan ik me nog wel wat bij voorstellen eigenlijk Je wilt de drukte dan zoveel mogelijk beperken.

Oh god, ik hoop niet dat ik nu tegen schenen schop, want dat is echt niet de bedoeling
Ja maar dat was ook niet het ergste. Maar als B niet welkom is, waarom zijn broer dan wel? Is mijn zus minder dan zijn broer? En mijn ouders waren ook niet welkom. Zijn ouders stonden er binnen 10 min, en mijn ouders konden naar veel wikken en wegen dan toch even komen. En dan godver notabene wel die klote oma de volgende dag laten komen, en mijn zus B laten stikken.

Nou, dan heb je me pissig hoor.

En verontschuldig je niet de hele tijd ik ben wel wat gewend
  dinsdag 22 januari 2008 @ 21:15:05 #82
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_56234569
ooh en toevoeging. Toen B bevallen was wou mijn andere zus ook met al het geweld gelijk 3 u later aan het bed staan. Daar is ook nooit moeilijk over gedaan.
pi_56234588
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 21:12 schreef Qwea het volgende:

[..]

Dit heeft niks meer met respect te maken. Als die vent van mn zus ook maar enig respect zou hebben voor mn ma of mn andere zus dan had hij zn grote waffel gehouden.

En dit is geen keuze, dit is pure opnaaierij van hem.
Tuurlijk. Dat snap ik best wel. Wat wel een keus is, is hoe erop in te gaan. Zoeentje zou ik in jullie positie op dit moment gewoon totaal negeren. Niks zo rottig voor een grootbek als er niemand naar hem luistert of op hem reageert.
En dat je zus daar maar ligt en er niks van zegt...tsja.... dat zei ik net al. Die ligt bij te komen van maanden zwangerschap, een bevalling EN een keizersnee. Dat hakt er heeeel erg in emotioneel.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 22 januari 2008 @ 21:16:00 #84
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_56234593
Is ook wel zo. Ik kan me voorstellen dat je niet direct zin hebt aan een polonaise naast je bed.
Maar ik vind persoonlijk dat je ouders/schoonouders/broers/zussen niet kan ontzeggen om langs te komen. Vaak blijven ze de eerste keer ook maar ff. Gewoon ff kijken hoe het met hun kind/kleinkind gaat.
En als je ze na een half uur zat bent, kun je het dan alsnog zeggen "heej, sorry, maar ik ben hartstikke moe, uitgescheurd whatever"
En daarbij zou ik het liefst mijn ouders direct bij m'n bed hebben om te kunnen pronken

Oh god...ik klink wel als het ultieme familie-kindje
pi_56234616
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 21:14 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja maar dat was ook niet het ergste. Maar als B niet welkom is, waarom zijn broer dan wel? Is mijn zus minder dan zijn broer? En mijn ouders waren ook niet welkom. Zijn ouders stonden er binnen 10 min, en mijn ouders konden naar veel wikken en wegen dan toch even komen. En dan godver notabene wel die klote oma de volgende dag laten komen, en mijn zus B laten stikken.

Nou, dan heb je me pissig hoor.

En verontschuldig je niet de hele tijd ik ben wel wat gewend
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_56234640
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 21:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Is ook wel zo. Ik kan me voorstellen dat je niet direct zin hebt aan een polonaise naast je bed.
Maar ik vind persoonlijk dat je ouders/schoonouders/broers/zussen niet kan ontzeggen om langs te komen. Vaak blijven ze de eerste keer ook maar ff. Gewoon ff kijken hoe het met hun kind/kleinkind gaat.
En als je ze na een half uur zat bent, kun je het dan alsnog zeggen "heej, sorry, maar ik ben hartstikke moe, uitgescheurd whatever"
En daarbij zou ik het liefst mijn ouders direct bij m'n bed hebben om te kunnen pronken

Oh god...ik klink wel als het ultieme familie-kindje
Meid, wees blij dat je zo kunt klinken. Het is een grote zegening.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 22 januari 2008 @ 21:20:34 #87
163650 Greys
pi_56234702
Sorry!

Had ik al verteld dat ik weer bij de fysio geweest ben vandaag? En ik heb géén sorry gezegd deze keer!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 22 januari 2008 @ 21:22:08 #88
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_56234735
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 21:17 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Meid, wees blij dat je zo kunt klinken. Het is een grote zegening.
Je hebt gelijk ja

Toen ik er nog maar net was uitgefloept rond een een uur of half 4 's nachts was paps al hardlopend naar de straat achter ons gerend om z'n oudste zus uit bed te trappen. De laatste hechting zat er bij ma net in en toen stond haar schoonzus al in de pyama naast haar bed. Al had ze het toen niet gewild, ze kon er al niets meer van zeggen

Ik snap gewoon niet dat je het meest grootse "bezit" wat je ooit mss zult krijgen, niet direct wil showen aan de mensen die je het meest na staan.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 21:23:07 #89
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_56234757
Wat trouwens weer een gesprekken hier...eindelijk es van wat niveau
pi_56235119
Hallo
  dinsdag 22 januari 2008 @ 21:41:25 #91
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_56235270
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 21:36 schreef Memento-Mori het volgende:
Hallo

Hoi
pi_56235357
vandaag dingeetjes Voor Rosa besteld: (ook hier nog een keer )

:

Met catnip

pi_56235369
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 21:20 schreef Greys het volgende:
Sorry!

Had ik al verteld dat ik weer bij de fysio geweest ben vandaag? En ik heb géén sorry gezegd deze keer!
En hebben de behandelingen resultaat?
Sorry zeggen kan trouwens ook tot verkrampingen leiden. Denk maar eens over de houding die iemand aanneemt die sorrie zegt op die manier
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 22 januari 2008 @ 21:47:36 #94
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_56235443
Die krabpaal
pi_56235489
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 21:22 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Je hebt gelijk ja

Toen ik er nog maar net was uitgefloept rond een een uur of half 4 's nachts was paps al hardlopend naar de straat achter ons gerend om z'n oudste zus uit bed te trappen. De laatste hechting zat er bij ma net in en toen stond haar schoonzus al in de pyama naast haar bed. Al had ze het toen niet gewild, ze kon er al niets meer van zeggen

Ik snap gewoon niet dat je het meest grootse "bezit" wat je ooit mss zult krijgen, niet direct wil showen aan de mensen die je het meest na staan.
Toen EW werd geboren was mijn antilliaanse tante bij me. Mijn paps was met een noodgang vanuit Eindhoven op de moter gekomen en liep op de gang te ijsberen. Die stak even zijn hoofd om de hoek om te laten weten dat ie er was en die is ook met EW naar de couveuseafdeling gelopen en daar gebleven tot ze klaar waren met mij en ik bij hem mocht zijn (EW was wat prematuur).
Maar alleen hij en mijn tante mochten EW eventjes vasthouden. Ik was echt een kreng. (what's new)
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_56236330

* Morretje gaat slapen..
  dinsdag 22 januari 2008 @ 22:22:14 #97
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_56236640
Trusten Morretje

En Nok...you bitch
Hoest met je deet?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 22 januari 2008 @ 22:23:06 #98
163650 Greys
pi_56236673
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 21:45 schreef nokwanda het volgende:

[..]

En hebben de behandelingen resultaat?
!
Sterker nog, ik heb afscheid van hem genomen vandaag
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 22 januari 2008 @ 22:25:48 #99
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_56236769
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 22:23 schreef Greys het volgende:

[..]

!
Goed zo!

Zijn de klachten geheel over nu?
pi_56237017
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 22:23 schreef Greys het volgende:

[..]

!
en je zei niet: ja euh..... sorry, maar ik kom niet meer
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')