Ik neem aan dat baby's zélfs met zulke ouders eerst toch welquote:Op donderdag 24 januari 2008 16:34 schreef Greys het volgende:
Hahahah! Nou ik ga er toch van uit dat zelfs een baby met ouders van 1.82 en 1.98 gewoon eerst ieniemienie is heur![]()
Toch?
Anders durf ik sowieso niet! Ghehe.
Minidreads, MB?Valt dat niet te borstelen dan? Of is dat gewoon haar 'gewone' vachtje?
Ziggy Marley met d'r dreads
Dit wilde ik nou net zeggen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:14 schreef MissBliss het volgende:
Dat groeit weer aan ja
Ja, en daarna gewoon vaak kammen, zodat het niet weer gebeurt
Doe ik het wel in de zomer, want de dame heeft het vaak koud [ afbeelding ]
Als je dat zo zegt zie ik je helemaal voor me als een soort heppydepeppy huismoeketje met een bloemenschortje aanquote:Op donderdag 24 januari 2008 18:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Morretje zit vast al aan het voorgerecht, maar bij deze nog smakelijk eten![]()
Hier is de rode kool al weer opperdepop en de keuken weer aan kant.
Nu nog ff een klein tukje
quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als je dat zo zegt zie ik je helemaal voor me als een soort heppydepeppy huismoeketje met een bloemenschortje aan
vadertje leest zijn krantje in de luie stoel en leve de jaren 50
Net 5 stoort hier en ik krijg em niet helemaal goed. Maar goed... ik kijk em wel met sneeuw. Beter dan me verder op te fokken zoals ik al vanaf een uur of half 5 zit te doen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:42 schreef Greys het volgende:![]()
Nok heeft het smsje dus ontvangen!
En Ing heeft het ook begrepen, ik dacht dat die al lang voor de tievie zou zitten!
Heb die film al 12 keer gezien ofzo maar aangezien mijn favoriete homo er in zitRupert Everet
ga ik hem gewoon wéér kijken
quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:07 schreef Greys het volgende:
Hoop dat je toch een beetje van de film kunt genieten
Heel kort door de bocht, maar is het het waard om je zo te laten opfokken? Of is het iets waartegen je kunt zeggen in gedachten 'screw you' en je kunt beslissen dat elke minuut dat je je erdoor laat opfokken zonde van die minuut is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |