nou een schandaal vind ik het wel ja.
gisteren belde de vriend van mn zus dat mn zus was bevallen. Mn ouders mochten niet gelijk komen want het ging niet goed met mn zus. Zijn ouders konden wel gelijk komen. Vervolgens belt hij om 22u nog eens op dat we mochten komen. Mijn moeder moet om 05u 's ochtends werken en had al slaappillen ingenomen, en die kon dus niet mee. Dus ik zeg nog "M? ist wel slim dat we komen? Aangezien het niet goed gaat" Nee, hij had dan ook liever dat we morgen kwamen.
Maar toevoeging hierop even ; wij mochten dus later wel komen, maar mijn andere zus B absoluut niet

Die hoort er verdomme toch ook bij. Vervolgens is het Dinsdag ochtend. Ik mn belangrijke toets afzeggen om heen te gaan. Belt mn ma M op, om te vragen hoelaat het bezoek uur is, en om te zeggen dat ze het niet fijn vondt dat ze niet gelijk mochten komen. Scheld M mijn moeder voor vanalles uit

Kutwijf, rotwijf ect ect. Dus mn ma janken.
Vervolgens zit ik bij mn andere zus en haar peuter, belt M mij. Ja als mijn zus en ik kwamen moest het kindje thuis blijven want die mocht niet mee

Hallo, je laat fucking toch geen kind van 2 alleen thuis

Overigens zijn mn ouders niet gebeld dat ze bevallen is, maar ik. Mn zus is ook niet gebeld, die moest ik maar bellen. Nu is iedereen op elkaar pissig, mag mn moeder de kids niet zien en is er weer heisa. Het slaat echt fucking werkelijk NERGENS op