De borrel was naar mijn mening erg leukquote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:07 schreef 360sjors het volgende:
Ik zit er morgenochtend fris & fruitig -vermits de Magisterborrel vanavond niet te leuk is.
Geheel mee eens. Inmiddels 2 ibuprofen verder, maar wel vanochtend mijn beide wc's gevolgd. Applaus voor mezelfquote:Op woensdag 13 februari 2008 11:49 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
De borrel was naar mijn mening erg leuk
Veel plezierquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:42 schreef Cleese het volgende:
Nu dus bezig met het tweede semester, wat betekent dat ik helemaal niet hoor te Fok!ken maar druk bezig moet zijn met het doorlezen van het Handboek van het Nederlandse Staatsrecht. En die pil van arbeidsrecht. En die van goederenrecht.
P.S. mag ik in de OP
Idem dan maarquote:
studentsonly.nlquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:42 schreef Cleese het volgende:
Nu dus bezig met het tweede semester, wat betekent dat ik helemaal niet hoor te Fok!ken maar druk bezig moet zijn met het doorlezen van het Handboek van het Nederlandse Staatsrecht. En die pil van arbeidsrecht. En die van goederenrecht.
Van mij krijg je ook applaus.quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:11 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Geheel mee eens. Inmiddels 2 ibuprofen verder, maar wel vanochtend mijn beide wc's gevolgd. Applaus voor mezelf
Ik probeer een beetje te minderen met het gebruik van uittrekselsquote:
*applaudisseert mee*quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:11 schreef 360sjors het volgende:
Geheel mee eens. Inmiddels 2 ibuprofen verder, maar wel vanochtend mijn beide wc's gevolgd. Applaus voor mezelf
Volgens mij is dat gewoon op rechtspraak.nl te vinden.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:55 schreef bear87 het volgende:
Weet iemand hier hoe je erachter komt welke rechtzaak wanneer dient bij de rechtbank?
Ik wil een bepaalde rechtzaak bijwonen maar is er niet een soort programmering van de rechtbank te krijgen oid?
Het specifieke zittingsrooster niet. Wat bij mij hielp was mailen vanaf mijn studenten emailadres dat ik graag een zitting bij wilde wonen voor het vak <vak> en of ik het zittingsrooster in mocht zien.quote:Op zondag 17 februari 2008 09:29 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gewoon op rechtspraak.nl te vinden.
Nee, dat dacht ik dus ook altijd. Ik dacht ook altijd dat alle zittingen openbaar waren. (met uitzonder van jeugdzaken uiteraard). Ik heb dit nagevraagd en mij werd geadviseerd om voor de zitting (in casus arbeidsrechtzaak) beide advocaten te benaderen en uit te leggen dat je een student was. Als een van beide advocaten er geen zin in heeft schijn je niet naar binnen te mogen. Helaas ging de zaak niet door, waarschijnlijk geschikt ofzo en ben ik alsnog bij de politie snelrechter gaan zitten.quote:Op zondag 17 februari 2008 09:29 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gewoon op rechtspraak.nl te vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |