nee joh, ze zouden zijn ingezet bij de martelingenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:25 schreef Prosac het volgende:
die medische staf van jullie zou in het oude Irak allang tegen de muur hebben gestaan. Vroeger...
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:29 schreef Cyberia18 het volgende:
Trouwens Koster moet Leo Luque woensdag verdomme gewoon in de basis zetten want die gozer stichtte al meer gevaar dan Bakir en Rommedahl samen
''We hebben een aantal namen op onze lijst staan en meer kan ik er simpelweg niet over kwijt''.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:32 schreef w00h00 het volgende:
Martin waar blijven die motherfucking aankopen???
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:51 schreef patrickt37 het volgende:
December 2007--We hebben een kompleet schaduw elftal op papier staan, dus in de winterstop komt het goed.
Januari 2008-----We blijven proberen om spelers te halen, maar de clubs werken niet echt mee. Maar wees gerust, het komt goed.
Februarie 2008--Het is ons niet gelukt om de verdediging te versterken omdat de clubs gewoonweg niet meewerken aan een transfer. maar voor Stam hebben we een waardige vervanger terug in het persoon van Vermaelen. Helaas zullen we de doelstelling wat moeten bijschroeven omdat we afscheid hebben moeten nemen van Maduro, Huntelaar en Perez.
Perez besloot om toch Ajax te verlaten omdat ie tijdens de winterstop thuis op de bank zat.
Mvg M. van Geel
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:55 schreef ub40_bboy het volgende:
Heel het forum is valse nieuwsberichten aan het maken zie ik.
Martin van Geel voorop.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:55 schreef ub40_bboy het volgende:
Heel het forum is valse nieuwsberichten aan het maken zie ik.
Voor nog meer kinderen een rede om naar de Arena te komen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:00 schreef Aanvoerder het volgende:
Onze nieuwe centrale verdediger:
[ afbeelding ]
Hij moet zich als een vis in het water voelen in deze competitie. We worden kampioen!
En hier heb je 'm na een avondje stappen met Emanuelson...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:00 schreef Aanvoerder het volgende:
Onze nieuwe centrale verdediger:
[ afbeelding ]
Hij moet zich als een vis in het water voelen in deze competitie. We worden kampioen!
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:11 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
En hier heb je 'm na een avondje stappen met Emanuelson...
[ afbeelding ]
quote:"Als mensen niet verder kijken dan mijn statistieken, dan snap ik het. Maar dat is niet eerlijk. Ze moeten zich realiseren dat ik tien weken langs de kant heb gestaan met een buikspierblessure. De timing kon niet beroerder. Ik kwam net in mijn ritme. Het is oneerlijk om mij nu al te beoordelen. Als ik alles speel, mag je me afkraken. Niet na slechts acht of negen wedstrijden in de basis. De echte Kennedy hebben ze nog niet gezien. Dat moment komt eraan."
Voor dit seizoen zei de Zweed dat hij zeker weten hoger dan Ajax kan. Daar denkt hij nog steeds zo over. "Zo ben ik. Ik heb zelfvertrouwen en ben niet bang om dat uit te spreken", aldus de international. "Als je in jezelf gelooft, zul je bereiken wat je wilt. Ik zal altijd vertrouwen in mezelf houden en uiteindelijk laten zien dat ik een grote speler bén. Als je jezelf als voetballer niet geweldig vindt, kun je beter stoppen. Je moet altijd zo hoog mogelijke doelen stellen. Dat is dus een internationale topclub. Die overtuiging heb ik altijd gehad."
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:51 schreef patrickt37 het volgende:
December 2007--We hebben een kompleet schaduw elftal op papier staan, dus in de winterstop komt het goed.
Januari 2008-----We blijven proberen om spelers te halen, maar de clubs werken niet echt mee. Maar wees gerust, het komt goed.
Februarie 2008--Het is ons niet gelukt om de verdediging te versterken omdat de clubs gewoonweg niet meewerken aan een transfer. maar voor Stam hebben we een waardige vervanger terug in het persoon van Vermaelen. Helaas zullen we de doelstelling wat moeten bijschroeven omdat we afscheid hebben moeten nemen van Maduro, Huntelaar en Perez.
Perez besloot om toch Ajax te verlaten omdat ie tijdens de winterstop thuis op de bank zat.
Mvg M. van Geel
prima. Benieuwd hoe hij het gaat doen...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 07:30 schreef csar het volgende:
Bruno Silva voor 4,5 jaar naar Ajax
Van onze Telesportredactie
GRONINGEN, dinsdag
Bruno Silva krijgt met zijn transfer naar Ajax alsnog zijn zin. De verdediger uit Uruguay tekent in Amsterdam een contract voor 4,5 jaar. Als alle formaliteiten zijn afgerond en hij de medische keuring doorstaat, kan hij in principe zondag tegen Vitesse al zijn debuut maken.
Silva was in staking gegaan nadat FC Groningen had aangegeven niet mee te willen werken aan een overgang. Zondag liet trainer Ron Jans echter al weten dat wat hem betreft Silva per direct kon vertrekken. „Op deze manier wordt ons een transfer door de strot geduwd”, vond ook algemeen directeur Hans Nijland, die alleen daarom al zijn poot stijf wilde houden. Maar omdat er een patstelling ontstond en de club niets heeft aan een onwelwillende speler, zag FC Groningen gisteren geen andere mogelijkheid dan alsnog mee te werken.
De 27-jarige Silva, die meestal als offensieve rechtsback opereert, kwam in 2005 naar Nederland. Hij was bezig aan zijn derde seizoen in Groningen en speelde tot dusver drie interlands. Bij Ajax wordt hij herenigd met zijn vriend en landgenoot Luis Suárez, die eerder dit seizoen een transfer wist af te dwingen na een curieuze arbitragezaak. Wat dat betreft zal er veel spanning komen te liggen op de uitwedstrijd tegen Groningen, op zondag 13 april.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 02:00 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Wat is die vent een vieze kankernicht.. half slap pootje richting omhoog.. wat denkt die vieze bruinstamper wel niet.. met z'n lekker geile onderbroek.. kutwijf.. zou 'm graag een keertje in z'n reet willen neuken even kijken wat ie dan zegt!! kuthomo's!! alle homo's zijn kut!! en iedereen die in z'n onderbroek op de foto gaat is een vieze vuile homo!!!
Door FC Kopenhagen verhuurd aan het altijd lastige KB.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 08:40 schreef Rumille het volgende:
Silva binnenhalen en nog een linksback bitte.
Wat is er eigenlijk gebeurt met die Mads Laudrup die ooit stage liep bij Ajax?
Wat heeft hij nou bij Kozakken Boys te zoeken.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 08:51 schreef egoTRON het volgende:
[..]
Door FC Kopenhagen verhuurd aan het altijd lastige KB.
Ik zou mijn ogen uit mijn kop schamen als ik dat zou komen presenteren bij Ajaxquote:Op dinsdag 22 januari 2008 08:58 schreef Rumille het volgende:
En die gast van Kozakken Boys komt ook nog stage lopen.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:02 schreef patrickt37 het volgende:
Nuhebben we dus
-Verthongen
-Ogararu
-Silva
-v/d Wiel
-Heitinga
-Vermaelen
-Urby
- En misschien de topper Samuel Scheimann
Dan haal nog maar een rechtsback.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:01 schreef Rumille het volgende:
Wie weet wordt het de revalidatie van het seizoen.
Waarom?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:04 schreef Damzkieee het volgende:
Urby moet je als de donder verkopen nu.
Nu kun je nog cashen, als zn vorm nog verder zakt kun je hem straks een halfjaartje aan ons verhuren.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:10 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Waarom?
Die jongen heeft genoeg laten zien, maar zit momenteel in een dip.
Gewoon zijn contract verlengen.
Wanneer ze vorig jaar het contract van Maduro hadden opengebroken, had ie of nog voor Ajax gespeeld, of was voor een bedrag boven de 10 Milj. vertrokken.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:11 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nu kun je nog cashen, als zn vorm nog verder zakt kun je hem straks een halfjaartje aan ons verhuren.
Idd, en daarna snel een vervanger halen voor op korte termijnquote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:10 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Waarom?
Die jongen heeft genoeg laten zien, maar zit momenteel in een dip.
Gewoon zijn contract verlengen.
Vervanger?? Voor op welke positie?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:13 schreef keijz het volgende:
[..]
Idd, en daarna snel een vervanger halen voor op korte termijn
Oke, nog een verdediger erbij. Maar dat is geen vervanger voor Urby.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:18 schreef Wooldoor het volgende:
Nou in ieder geval een broodnodige verdediger erbij, ik hoop op nog een of Engelaar.
Colin.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:02 schreef patrickt37 het volgende:
Nuhebben we dus
-Verthongen
-Ogararu
-Silva
-v/d Wiel
-Heitinga
-Vermaelen
-Urby
Soms moet je keuzes maken. Als een speler zelf een stap hogerop ambieert en op dit moment geen waarde heeft, waarom dan koste wat kost verlengen?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:13 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Wanneer ze vorig jaar het contract van Maduro hadden opengebroken, had ie of nog voor Ajax gespeeld, of was voor een bedrag boven de 10 Milj. vertrokken.
Urby is geen echte linksback, en komt daarom dit seizoen ook niet tot zijn recht.
Engelaar kan een streep door denk ik. Twente komt met een nieuw contract, aldus TC Tubantia vanmorgen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:18 schreef Wooldoor het volgende:
Nou in ieder geval een broodnodige verdediger erbij, ik hoop op nog een of Engelaar.
Mooi. 8 miljoen betalen voor een jongen van 28 jaar die in de Eredivisie aan zijn top zit, zie ik niet als een slimme zet.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:20 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Engelaar kan een streep door denk ik. Twente komt met een nieuw contract, aldus TC Tubantia vanmorgen.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:26 schreef Blight het volgende:
[..]
Mooi. 8 miljoen betalen voor een jongen van 28 jaar die in de Eredivisie aan zijn top zit, zie ik niet als een slimme zet.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:20 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Engelaar kan een streep door denk ik. Twente komt met een nieuw contract, aldus TC Tubantia vanmorgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |