quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 22:19 schreef kos5000 het volgende:[..]
jij hebt die aflevering bij oprah niet gezien die mensen hebben niks te kiezen een lid van de familie is invalide en de uitkering is niet genoeg ze leven in kleine karretjes zonder stroom en zonder tv. 40 miljoen
Weet je wat ik heel vreemd vind? Dat jij hier voortdurend loopt te zeggen dat het allemaal niet zo erg is wat er in Bulgarije met kinderen gebeurd met een licht gebrek tot zwaar gehandicapte kinderen. Hierin is voortdurend jouw standpunt te vinden dat het allemaal niet erg is en 'ze' er slechts de meest erbarmelijke omstandigheden van laten zien.
Net alsof dat het leed van kinderen minder erg maakt. Ik vrees zelf dat met deze documentaire slechts de deksel van een oostblokse beerput geopend is. Met de EU wordt men ineens met dit soort beelden geconfronteerd maar ik vind de reacties van mensen geweldig. Men wil echt wat doen. Ik vind dat heel positief.
Maar wat zit jij hier precies te doen? Een beetje vertellen dat het volgens Oprah elders in de wereld nog veel zwaarder is? Heb jij persoonlijk voor Bulgarije iets te verdedigen ofzo?
Geef eens antwoord en verklaar je motivatie i.p.v. alles te negeren om alleen maar te vertellen dat het allemaal niet zo erg is. Verklaar je eens nader.