Awww, je hebt geoefend!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
had ik al verteld dat ik in de afgelopen 12 maanden 2 keer met een auto op de snelweg tegen de vangrail heb gezeten
Oh joh verrek, ik lees net een bericht van SOL op mn Hyvesquote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:09 schreef Leintjeuh het volgende:
Hallo goeienavond allemaal. Hoe verloopt het leven hier? ZIjn er al concrete(re) details bekend over de meet in Antwerpen? Is er nog een plekje in een auto of is er iemand levensmoe en durft die bij mij in de auto?
Ik heb het bloesje!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:25 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ow! Is dat stuk ook nog Wagenstraat!Maar afijn, dat gaat dus wel lukken. Nu maar hopen dat ze het bloesje nog hebben in de juiste maat.
![]()
een vrouw heeft immers nooit genoeg bloesjes.
Ik zou graag een foto maken waarbij ik het ding aan heb en je kunt zien hoe geweldig het ding staat, maar iets met donker, flits en spiegel.quote:
Bijna, werd in ieder geval stevig gedisussieerd, en vooral binnen de coalitie..dus dat is als oppositiepartij leuk om te zien!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:49 schreef Leintjeuh het volgende:
Wat was er vermakelijk? Zijn er raadsleden op de vuist gegaan?
Retteketet.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:57 schreef Stereotomy het volgende::'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(
Echt drama in Alkmaar dit jaar.
Hij is erg leuk! Tnx!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:39 schreef AKnynke het volgende:
Tof blousje Liannuhh!
Ik ben vandaag naar de gemeenteraadsvergadering van Maastricht geweest, men wat duurt dat lang. Zat re vanaf 5 uur, en kwam net thuis, en het was nog niet eens klaar! Wel entertaining!
Hoe is het met je nu eigenlijk?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:26 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh. Ok.
... Let's not go there...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:32 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe is het met je nu eigenlijk?
Héquote:
Okeequote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:39 schreef FleshWound het volgende:
WTF.
Ik hoor gestommel achter me, ik kijk naar de deur, deur zit dicht. Ik hoor weer gestommel, dus ik sta op, zoek naar de bron van het geluid en kom uiteindelijk uit bij de kledingkast. Ik doe de kast open en zie daar de kat zitten, met een blik in d'r ogen van "Wat kijk je nou?"
Mijn kat is in werkelijkheid een huurmoordenaar en wachtte daar tot ik zou gaan slapen.
Kan ik je opvrolijken met cakejes?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:40 schreef Leintjeuh het volgende:lekker eten helpt niet, want alles wat graag eet, smaakt me niet. Zelfs B&J niet...
Mja ik kan wel hier spuien, maar ik heb genoeg 'live' spui-adressenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:52 schreef Stereotomy het volgende:
Okee
Ik vond het wel fijn om af te reageren tegen CF en consorten. Die luisteren allemaal zo goed en geven de broodnodige open deur adviezen die je allang wist maar toch even moest horen.
Zoals deze:
MANNEN
(maar dan VROUWENvoor mij
)
Wauw 42w4d... Dat is wel lang! Als je fragiel ben, is de kans dat je bevalling minder makkelijk is, iets groter...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:55 schreef ColdFeet het volgende:
Kan ik je opvrolijken met cakejes?
Ik word net gebeld: vriendinnetje is met 42wk 4d bevallen van een gezonde zoon
Supergaaf
ik ben helemaal blij
![]()
Bevalling ging niet zo goed: spoedkeizersnede. En het is nogal een fragiel meisje![]()
Jup. Maar daar moet jij gewoon wegblijven. Wijvenhypequote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:01 schreef FleshWound het volgende:
Over spuien gesproken, daar zit die LUSH toch? Het spui?
Het is voor m'n moeder. Mag dat dan wel?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jup. Maar daar moet jij gewoon wegblijven. Wijvenhype![]()
EIHOOFD!! Ik mocht toch het laatste woord??quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:08 schreef FleshWound het volgende:
Goed, ik ga pitten.
Kat-report: Ze zit er nog steeds. Mocht ik me morgen niet melden, waarschuw dan m'n familie en laat m'n lichaam controleren op sporen van katteklauwen.
Lein: Muts(dit telt niet)
Trusten!
Vooruitquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:09 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Het is voor m'n moeder. Mag dat dan wel?
Alleen via msnquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:10 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
EIHOOFD!! Ik mocht toch het laatste woord??
Ik juich voor LUSH!!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:07 schreef ColdFeet het volgende:
Jup. Maar daar moet jij gewoon wegblijven. Wijvenhype![]()
Leintjeuh, omdat het kindje snel achteruitging na de inleiding, hebben ze toen maar een keizersnee gedaan. Heftig hoor.
Ik kan niet wachten om ze te bezoeken, maar ik denk dat ik nog even wacht. Vrees dat ze niet teveel kan hebben....
Ik wou eigenlijk Nespresso cups voor d'r bestellen, maar daarvoor moet je blijkbaar lid zijn van de een of andere clubquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vooruit
Heeft ze er zelf om gevraagd?
Persoonlijk vind ik Lush echt 3x niks: het droogt je huid uit, het is extreem heftig geparfumeerd, en het is veel te duur (voor wat je krijgt).
Maar heel veel dames zijn er compleet aan verslaaaaaaaaafd, lees het LUSH-topic in LIF maar.
Gebruik je veel van hun producten?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:12 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik juich voor LUSH!!
Maar kan je niet een baby-bezichtiging afspreken? Moeders stellen het vaak op prijs als je van tevoren reserveert...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |