Maar wanneer wou je dan naar Den Haag?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:25 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Weekenden zijn slechte tijden voor mij, ik moet altijd zaterdags volleyballen, en zondags werken. Is dit een wekeend niet zo, dan staat hij al heeeeel vroeg volgepland!
Half april is het volleybalseizoen afgelopen, en dan hoef ik ineens niet meer te volleyballen of te werken.
spannendquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:28 schreef Bluezz het volgende:
Ja, ga ik weer meerijden?
@ Steer wat een lelijke broek![]()
Wat een heeeeeeeeeeeerlijk zonnetje, zometeen lekker naar de stad fietsen, shoes shoppen
We hebben trouwens een doorbraak in dit huishouden, Xena mag los naar buiten. Afrastering op het balkon zojuist weggehaald omdat ze daar steeds overheen, langs 'weg' liep.
Paar keer aangekeken, maar mevrouw komt wel steeds netjes na een paar uur buiten struinen terugzelfs in die zeikende regen komt ze netjes aangelopen als je haar roept.
In mijn hart vind ik het eng, omdat ik 2 weggelopen katten nooit meer heb gezien (maar die kwamen dan ook nooit buiten en zijn alletwee ontsnapt, en ooit een weggelopen kat met gebroken poot).
Xena zit al jaaaaren aangelijnd in de tuin, en ik 'wandelde' vaak met haar hierachter, dus ze kent het goed.
Op hoop van zegen dan maar, je ziet wel dat ze van het gescharrel geniet trouwens
lunch van vandaag: een half pond kibbeling met ravigottesausquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:36 schreef cul_non_kul het volgende:
Lunch van vandaag: materiaal van de snackbar
(vanmorgen toen ik vertrok zei ik nog dat ik voldoende voer had liggen op mijn werk.....vergissing, twee plakken kaas later zat ik dus zonder voer) damn
Ergens volgende week. Heb er nog niet zo heel hard over nagedacht!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:40 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Maar wanneer wou je dan naar Den Haag?
ook nog een vreetzakquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:48 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
lunch van vandaag: een half pond kibbeling met ravigottesaus
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:53 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ergens volgende week. Heb er nog niet zo heel hard over nagedacht!
quote:
Partyfood a la CF:quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:27 schreef cul_non_kul het volgende:
Meloenijs a la SoL
Men neme een galia meloen
en gooie deze in de vriezer
enkele uren later...voila meloenijs
Dit vroeg ik SoL om te doen, maar ze had de meloen te koelen gelegd in de vriezer en vergeten eruit te halenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Partyfood a la CF:
Men neme een watermeloen en bore er een gaatje in. Men giete wodka in het gat.
Enkele uren later weer, steeds bijna volgieten, tot de fles ongeveer driekwart leeg is.
Men zette de gekoelde stukken meloen aan onwetende feestgangers voor![]()
Pfff, even douchen, ik plak!
In principe: ja, leuk. Maar ik laat het een klein beetje afhangen van eventuele opduikende deadlines!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:17 schreef Den_Haag het volgende:
CF, jij volgende week wel mee shoppen?
Weet je de Etos en de Peek & Cloppenburg? Daartusseninquote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:19 schreef Liejannuh het volgende:
Even een vraagje tussendoor: waar zit de Mexx winkel precies in Den Haag?
Wagenstraat heb ik ondertussen gevonden, maar waar in de Wagenstraat? Ik heb geen zin om straks te zoeken.
zal 'm eruit halen, zodat ik dit van het weekend kan doenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:18 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Dit vroeg ik SoL om te doen, maar ze had de meloen te koelen gelegd in de vriezer en vergeten eruit te halen![]()
Ow! Is dat stuk ook nog Wagenstraat!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Weet je de Etos en de Peek & Cloppenburg? Daartussenin
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:24 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
wat ben ik blij met mijn nieuwste speledingetje
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
In principe: ja, leuk. Maar ik laat het een klein beetje afhangen van eventuele opduikende deadlines!
Surequote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:39 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
shoppen is toch het belangrijkste!
sjoppen roelzquote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:39 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
shoppen is toch het belangrijkste!
ikke en c_n_k gaan iig mee.... kookwinkels gaan we dan ook doenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Sure
Nee, het lijkt me erg gezellig. Wie gaan er nog meer mee? En gaan we ook naar kookwinkels, voor het CUL-gevoel?
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ikke en c_n_k gaan iig mee.... kookwinkels gaan we dan ook doen
*SOL is al helemaal voorzien de laatste weken aan kledingquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:19 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
SOL in de jurkjes
![]()
CNK, ook even langs bij Ferragamo en Zegna?
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:24 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
*SOL is al helemaal voorzien de laatste weken aan kledingMoet alleen nog een paar zwarte laarzen
psssst voeg me eens toe op msn...quote:
Bluez Shoe Inc.?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:15 schreef Bluezz het volgende:
Shoes gekocht in de uitverkoop, één van mijn eigen merken
Poes netjes weer terug met etenstijd![]()
Boefje ben ik hequote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:03 schreef Euc- het volgende:
Msnen op je werk!? JIj durft!
Niet echt.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:54 schreef ColdFeet het volgende:
Was 't een succes vandaag, Stereo?
Ik ga nog even wat werk doen, zometeen lekker eten.
Nah, daar heb ik in de rebound met het verbreken van de relatie al teveel van gekocht, alhoewel ik heeeeeeeeeeeeeel misschien toch nog een erbij wil.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:59 schreef ColdFeet het volgende:
Kadootje? Geurtje?
genietze morgenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:05 schreef golfer het volgende:
Zo, dat was weer een werkdagje.
Morgen lekker weer vrij.
M'n BB-verleden blijft me achtervolgen, help.quote:Hoi Stereotomy!
Je statistieken zijn berekend:Top 30 users die in topics hebben gepost waar Stereotomy ook in postte
Positie, aantal topics, user
01. 810 golfer
02. 666 scanman01
03. 584 tong80
04. 560 Bluezz
05. 541 borisz
En je stalkt mij, zo te zien.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:32 schreef Stereotomy het volgende:
M'n BB-verleden blijft me achtervolgen, help.
*meldtquote:of is er iemand levensmoe en durft die bij mij in de auto?
Auto heeft wel een open (schuif) dakkie!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:10 schreef Stereotomy het volgende:
*meldt
Zullen we er een Thelma & Louise'je van maken?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |