quote:Op dinsdag 22 januari 2008 07:08 schreef cul_non_kul het volgende:
Skinny jeans: en dan die meiden bij wie er een junkfoodbabyspekbuik overheen hangt terwijl ze pas achttien zijn![]()
CF en ik wonen op nog geen 15 km afstand van elkaar.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:19 schreef Stereotomy het volgende:
En morgen word ik wel heel nieuwsgierig wakker en ben ik benieuwd hoe Isa, Lianne en jij aan een gezamelijke vriendin komen: ik dacht dat jullie erg ver uit elkaar woonden!
Dieet?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 08:58 schreef Stereotomy het volgende:
Lukt dat dieeten bij jullie eigenlijk nog een beetje
Die dieetclub idd.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 08:58 schreef Stereotomy het volgende:
Lukt dat dieeten bij jullie eigenlijk nog een beetje
India is zo leuk!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:26 schreef cul_non_kul het volgende:
Lie: Gaaf, waar in India ben je zoal geweest?
India staat voor mij ook op de planning voor dit jaar (ipv Myanmar, wat mijn eerste keuze was).
Ik begreep dat okt/nov/dec een beste periode is om er(door)heen te reizen. Ik heb echter nog geen vastomlijnd plan.
Hihi, ik dacht dat ze in India juist van erg zoet hielden.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:20 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Die dieetclub idd.
Maar afijn, we noemen het geen dieeten want dieeten helpt niet. Het is een kwestie van je leefgewoontes veranderen en dat gaat bij Isa ontzettend goed op dit moment en bij mij eigenlijk ook wel redelijk goed. Alhoewel ik moet toegeven dat een vakantie van 5 weken in India bij mij wel heel erg heeft geholpen. Na 5 weken niet snoepen heb je dat redelijk afgeleerd.
Klopt! Maar dat is bijna pure suiker. Zo ontzettend zoet, dat ik al misselijk werd bij de gedachte!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hihi, ik dacht dat ze in India juist van erg zoet hielden.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:42 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Klopt! Maar dat is bijna pure suiker. Zo ontzettend zoet, dat ik al misselijk werd bij de gedachte!
Maar je kunt wel onwijs lekker eten in India. Mits je de toeristen restaurantjes maar vermijdt, want daar smaakt het nergens naar omdat het is aangepast op de westerse toerist.Ik wil spicey eten in India!
ioew.. ook bij iemand met zo'n figuur vind ik het dus zó lelijkquote:Op dinsdag 22 januari 2008 08:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Skinny jeans ftw bij vrouwen trouwens, en helemaal niet erg als er een beetje SeaOfLovehandles overheen komt hoor, modellen zijn toch ongezond dun.![]()
Dat eten ze in Colombia ook. Meisje uit mijn casegroep van Nyenrode gaat binnenkort kokenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:55 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Peruviaans niet iets voor je? Ik heb nog een paar cavia's rondhuppen
Cavia's a la Medellin:quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:20 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Dat eten ze in Colombia ook. Meisje uit mijn casegroep van Nyenrode gaat binnenkort kokenen ze komt dus uit Colombia
er zijn nu eenmaal veel vrouwen met wansmaakquote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:19 schreef Stereotomy het volgende:
Als ik de enige ben die skinny jeans wel leuk vind staan bij vrouwen, waarom zie ik er dan zoveel van op straat lopen?![]()
(ff voor de duidelijkheid, ik vind bermuda's, al dan niet met kanten panty's of een legging eronder, wél lelijk.
Dat jullie niet denken dat ik helemaal geen smaak heb
)
We hebben gisteravond idd even de vooroordelen over drugs doorgenomen. Zij die over Nederland en wij over de lijntje trekken in Colombiaquote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:37 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Cavia's a la Medellin:
ofwel gesmoord in cocabladeren![]()
En daarna een afzakkertje in Pablo's EscoBar
Ik moet er nog heen vanmiddag maar dicht mezelf weinig kansen toequote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:55 schreef KrnKje het volgende:
Ik heb me tactisch 'verslapen' voor m'n tentamen
Hmmm vertel?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:44 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
We hebben gisteravond idd even de vooroordelen over drugs doorgenomen. Zij die over Nederland en wij over de lijntje trekken in Colombia
Ach kom op Stereo, je kunt het! Na zo'n kut begin van de dag kan het alleen maar beter toch!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik moet er nog heen vanmiddag maar dicht mezelf weinig kansen toe
Succes, sterkte en alle goedsquote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik moet er nog heen vanmiddag maar dicht mezelf weinig kansen toe
Het ging er meer over dat ze in Colombia denken dat elke Nederlander wiet/hash rookt, elk weekend extascy slikt en heroine spuit. Ze had bijv eerst niet door dat als iemand een shag draait hij geen joint op steektquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:08 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Hmmm vertel?
Een ding is zeker, de mensen die er hier in NL bij betrokken zijn (dr drugs) zijn vaak beter af dan de arme boertjes in het Colombianse hoogland.
Uiteindelijk zijn de mensen aan de top natuurlijk koopman en de gebruiker voelt zich de gelukkige (al is het maar voor een momentje)
Wtf? Is dat allemaal niet zo dan??quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:24 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Het ging er meer over dat ze in Colombia denken dat elke Nederlander wiet/hash rookt, elk weekend extascy slikt en heroine spuit. Ze had bijv eerst niet door dat als iemand een shag draait hij geen joint op steekt
En wij denken dat elke Colombia een verdund neusschotje heeft en coca-soep eet
depends on when! Ik zit te denken om volgende week eens een tripje naar Den Haag te maken...Shoppen, naar het strand, wat mensen opzoeken...niet verkeerd!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:48 schreef Den_Haag het volgende:
nynke, ga jij mee shoppen volgende week?
2 weken vakantie vliegen zo voorbij! .......:(quote:
Klinkt als vakantiewerkquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:46 schreef AKnynke het volgende:
Ik dacht dat ik 2 weken vakantie had!
Alsof 2 achtbanen het enige is wat er in de efteling te doen isquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:54 schreef AKnynke het volgende:
[..]
2 weken vakantie vliegen zo voorbij! .......:(
Maar ik durf toch niet in achtbanen, dus eigenlijk moet je niet met mij naar de efteling!
he getver...heb ik dat nummer in mijn kop...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:56 schreef Euc- het volgende:
Taaaa tata Taaaaa tataTATTADAAAA
http://www.ringtonio.nl/play/?id=80735&rtaff=1360&clx=1&rtlo=11595&setlang=en
Klinkt als werk.quote:
Grrrquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:56 schreef Euc- het volgende:
Taaaa tata Taaaaa tataTATTADAAAA
http://www.ringtonio.nl/play/?id=80735&rtaff=1360&clx=1&rtlo=11595&setlang=en
Volgende week is toch goed. Kun je gezellig meerijden met CF, Bluezz, SOL en CNK naar Antwerpenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:52 schreef AKnynke het volgende:
[..]
depends on when! Ik zit te denken om volgende week eens een tripje naar Den Haag te maken...Shoppen, naar het strand, wat mensen opzoeken...niet verkeerd!
Volgend weekend kan ik niet, zaterdag is de sleuteloverdracht van Maastricht, en daar mag ik zijn, en zondag is de carnavalsoptocht!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:10 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Volgende week is toch goed. Kun je gezellig meerijden met CF, Bluezz, SOL en CNK naar Antwerpen
(en als je doordeweeks gaat ff zeggen, kunnen wein de stad)
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:19 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Volgend weekend kan ik niet, zaterdag is de sleuteloverdracht van Maastricht, en daar mag ik zijn, en zondag is de carnavalsoptocht!
Weekenden zijn slechte tijden voor mij, ik moet altijd zaterdags volleyballen, en zondags werken. Is dit een wekeend niet zo, dan staat hij al heeeeel vroeg volgepland!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |