abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56199299
vorig topic: Het grote kleine babietjes topic deel 130

Babietjes:
30 januari 2007: Quinten Mitchell, zoon van Beefcake en Shaolin
03 februari 2007: Milo Merlijn, zoon van Slaapmeisje en Klaasvaker
14 februari 2007: Jayden Milan, zoon van Fendy en Awakie
***21 februari 2007: Damian, zoon van appelsap en Sandertje21***
28 februari 2007: Meike Jolanda, dochter van XXXKarinXXX
12 mei 2007: Floor en Pien, dochters van kapitein_pannekoek
26 mei 2007: Anna, dochter van memmel
13 juni 2007: Jet, dochter van Beaker
14 juni 2007: Devin Logan, zoon van Kersjes
15 juni 2007: Ruud, zoon van Karin
17 juni 2007: Ilse, dochter van Marit1978
02 juli 2007: Pepijn Lucas, zoon van p_iglet en t_igger
20 juli 2007: Linde, dochter van Stiemie
22 juli 2007: Isa, dochter van marlieske
27 juli 2007: Ethan Gabriel, zoon van jellyrose
08 augustus 2007: Alannah, dochter van Freudie
10 augustus 2007: Chris, zoon van Deepfreeze en Flash
21 augustus 2007: Sophie Juliet, dochter van Gwennert
24 augustus 2007: Liande, dochter van Iksje
29 augustus 2007: Eli, zoon van DaviniaHR en PhysicsRules
10 september 2007: Lena, dochter van Lishe en Xtracer
10 oktober 2007: Mirte, dochter van Nijna
24 oktober 2007: Lucas, zoon van sanger en Hellace
26 oktober 2007: Senna, zoon van gebruikersnaam
10 november 2007: Emma, dochter van Piglet
13 november 2007: Roos, dochter van gr8w8
16 november 2007: Eva, dochter van Amaranta
22 november 2007: Yana, dochter van S_oepstengel
29 november 2007: Jasmin, dochter van Lewis.de.boxer
12 december 2007: Caspar, zoon van Droeke en Droekestijger
13 december 2007: Floortje, dochter van DeLiedje
15 december 2007: Zoe Isa, dochter van klein_spookje en S-A-I-N-T
17 december 2007: Nathan Tristan, zoon van Faja Lobi
27 december 2007: Hannah Chiara Maria, dochter van nanalune
*** 31 december 2007: Sasha Alexander, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
14 januari 2008: Ayden, zoon van vamperotica
15 januari 2008: Ruben, zoon van Troel en Bert
17 januari 2008: Vera, dochter van wenneke1
17 januari 2008: Yara, dochter van Tearsong
18 januari 2008: Gwen, dochter van Randa_V en Magneet

klopt het zo?
laatste bericht:
quote:
BE schreef:
S_oepstengel, ik denk aan jullie hoor!

Ik ben Sasha net even gaan wegen bij het CB omdat hij nog steeds niet zijn flessen allemaal leeg drinkt, maar hij was weer bijna 2 ons aangekomen dus gewoon doorgaan met wat we doen.
He, toch wel een fijn gevoel. Ons kleintje weegt nu 4985 gram!
ik wilde reageren op iemand, geen idee meer wie helaas
zat al tijdje te wachten op nieuw topic...nu dus maar nieuw topic en maar even geen reaktie

BE, fijn dat hij zo goed gegroeid is al!

ik weet het weer:
ik wilde vertellen dat hier ook zo veel gebrabbeld wordt!

[ Bericht 6% gewijzigd door Lois op 28-01-2008 09:25:46 ]
pi_56199337
quote:
Op maandag 21 januari 2008 13:46 schreef Stiemie het volgende:

Kletsen jullie kleintjes trouwens ook zoveel? Hier is af en toe wel tien minuten een geluidenbrij te horen als Linde in haar element is. Lijkt soms ook wel of ze dingen na gaat proberen te doen. We keken naar buiten en ik zei steeds tegen haar: Kijk daar rijdt een auto. Een rode auto! En daar nog een auto! En na een tijdje zei ze ineens ATA! En mijn vriend zei zondag "taart" En toen zei ze heel hard TAAAT. Toeval of niet het was in elk geval heel lief om te horen O ja als wij op de bank zitten en ze ligt in de box en we zeggen tijdens onze gesprekken af en toe 'bu' tussendoor gaat ze ook ineens in de box bu-en. Zo lief zo'n klein luistervinkje
Dat kletsen is hier ook druk bezig.. Hele verhalen. En ook overal, in bed, in de wipstoel, op schoot, etc. En soms een verdwaalde klank in de herhaling, maar dat gooi ik toch op toeval..
Vanochtend begon het iets na half 7, en om 7 uur heb ik hem al brabbelend uit bed gehaald
pi_56199482
Zooo lief al die brabbelende kindjes Heb er hier al een paar filmpjes van gemaakt voor de oma's en opa's.
  maandag 21 januari 2008 @ 14:31:41 #4
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_56199536
Anna heeft ook weer nieuwe klanken ontdekt. Abbababababababababa. Met een ingetrokken onderlip. Erg geestig om te zien.
Hier ben ik nog steeds ziek. Heb nu echt de buikgriep, ik spuug wat af en mijn pot is nu echt mijn beste vriend geworden. Wat baal ik zo vreselijk van dat steeds ziek zijn. Ik eet goed, ik doe mijn best, maar het is steeds mis. Ik denk dat de stress op kantoor en van de bouw van ons huis gewoon ook een beetje veel wordt. Bah, ik wou dat de zon weer ging schijnen, want die heb ik ook al anderhalf jaar niet meer gezien.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  maandag 21 januari 2008 @ 14:35:53 #5
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56199610
Oeps, sorry! Was even met een ander topic bezig. Zie nu pas dat ik hem sloot.
pi_56199646
He Memmel wat naar! Die buikgriep heerst ontzettend. Hoor zoveel mensen die een paar dagen innig met de pot zijn..
  maandag 21 januari 2008 @ 15:22:31 #7
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_56200589
quote:
Op maandag 21 januari 2008 14:37 schreef Deepfreeze het volgende:
He Memmel wat naar! Die buikgriep heerst ontzettend. Hoor zoveel mensen die een paar dagen innig met de pot zijn..
We hebben elkaar inmiddels de liefde verklaard.

Als ik mijn post zo lees, is het wel een zeur-post. Maar toch. Ik moet gewoon hard gaan werken aan het Memmel-veranderplan 2008. Met daarop: niet meer ziek zijn, minder stress door alles gewoon systematisch af te werken, meer bewegen, verhuizen naar ons droomhuis! (over een maand of 3.. -zie punt 2).

Ik loop hier wel de hele dag mijn handen te wassen, want ik ben zo bang dat Anna het ook krijgt!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_56202187
[spuit elf] Pruk=Troel???[/spuit elf]

Wowie En wat een a-do-ra-bel schattig iniminimannetje hebben jullie gemaakt, Troel!!

Hee, en dan ben ik natuurlijk heel erg nieuwsgierig hoe en of en dergelijke de zwangerschap ging met het oog op de discussie die we ooit hadden over je bariatrische procedure heb je extra controle gehad of hoefde dat niet?
pi_56202855
quote:
Op maandag 21 januari 2008 15:22 schreef Memmel het volgende:

loop hier wel de hele dag mijn handen te wassen, want ik ben zo bang dat Anna het ook krijgt!
Ik was ook continu mijn handen, om gek van te worden.
Inmiddels is poepluier nummer 11 verleden tijd.
pi_56203046
Oh Memmel, wat slopend hè dat ziek zijn
dat bwa-ba-bwa-bwa hebben we hier ook! Zo leuk!

KapPan, nog hulp kunnen krijgen?
pi_56203051
whahaha, ik moet zelf nog even wennen aan mijn nieuwe plaatje

maar, ik probeer daarmee de zonnige sfeer wat uit te lokken!
pi_56203148
geen hulp....

12e luier is verleden tijd.
Pien nu in bed, Floor nu eten...irritant als ze niet meer hetzelfde schema hebben....

tot straks!
  maandag 21 januari 2008 @ 18:05:00 #13
35189 Troel
scherp en bot
pi_56203963
quote:
Op maandag 21 januari 2008 12:33 schreef DaviniaHR het volgende:
Troel, dat is een hartstikke netjes geboortegewicht! Was die meting dat ze zeiden p40 toch goed! Wordt Ruben nou vaker gecontroleerd op gewicht, omdat je mss niet voldoende voedingsstoffen doorgeeft? Of wordt het gewoon aangekeken?
Trouwens, is Pruk een kloon van Troel, of andersom?
Pruk is van Troel Vooral in verband met werk, familie en andere zaken gebruikt. Ik ben nu bezig om de icoontjes te mixen, op aanraden van Grijs We wegen hem op dit moment nog lekker elke dag (op de keukenweegschaal, in de deegkom ), maar dat wordt straks wel minder denk ik. We gaan het zelf goed in de gaten houden en we kunnen altijd bij het CB terecht. Erg leuk: zijn lengte past al niet eens in het groeiboekje
Inmiddels is ie trouwens alweer 2568 gram
quote:
Op maandag 21 januari 2008 16:38 schreef anneja het volgende:
[spuit elf] Pruk=Troel???[/spuit elf]

Wowie En wat een a-do-ra-bel schattig iniminimannetje hebben jullie gemaakt, Troel!!

Hee, en dan ben ik natuurlijk heel erg nieuwsgierig hoe en of en dergelijke de zwangerschap ging met het oog op de discussie die we ooit hadden over je bariatrische procedure heb je extra controle gehad of hoefde dat niet?
Ja, ik heb extra controle gehad, liep vanaf het begin bij de gyn. Heb een week in het ziekenhuis gelegen in het eerste trimester omdat het echt helemaal niet liep en sindsdien heb ik extra voedingsstoffen moeten gebruiken in de vorm van Ensini en Fantomalt. Vanaf week 26 zijn er telkens groeiecho's gemaakt en ik heb ongeveer de hele zwangerschap door elke week/twee weken me in het ziekenhuis moeten melden
Tja, en voor de rest heb ik tot 33 weken lopen spugen, waarvan ze nu wel weer zeggen dat het de zware zwangerschapsmisselijkheid is
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56204128
Ik lees later bij (moet even eten en bijkomen van het hele gebeuren..), maar ik wil even zeggen dat de onderzoeken voor Yana d'r gehoor super zijn gegaan, ze was heel zoet en rustig, sliep zelfs af en toe. De uitslagen krijgen we eind februari pas, dus dat is helaas nog even wachten.
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
  maandag 21 januari 2008 @ 18:17:13 #15
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_56204264
S_oepstengel, blij dat te horen. En nu maar afwachten, dat zal een hele spannende tijd worden. Wel fijn dat Yana het allemaal zo rustig ondergaat.

Anna is hier ingestort na de creche. Heb de maxi-cosi uit de auto gehaald. Ze staat nu naast me in dat ding te slapen. Maar ze moet zo eten.....heb niet voor niets die witlof staan kokkerellen....

K_P: sterkte ermee! Balen, he?
Heb je ook van die droge handen van de Dettol?
  Jubileum moderator maandag 21 januari 2008 @ 19:08:25 #16
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_56205460
Wat fijn dat het onderzoek goed is gegaan Soepstengel!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_56205692
probeer ik een reactie te plaatsen, krijg ik een foutmelding... ff tvp dan maar.
Fake it till you make it...
pi_56205730
Soepstengel fijn dat de onderzoeken goed zijn gegaan. En voor je het weet is het eind februari hoor maar als je uitslagen wilt weten dan duurt een dag al lang.

Troel mijn dochtertje vond het icoontje van Pruk (Purk) leuk.

Wij zijn vandaag dus naar het CB geweest, Nathan weegt 5.5. kg en is 58 cm. Daarna naar de verloskundige geweest en het laatste gesprekje gehad. Even afscheid genomen en toch ook wel gek dat ik daar dus nooit meer langs zal gaan. En 's middags nog bij de kinderarts geweest voor controle. Maar ook daar is Nathan goed gekeurd en hoeven we niet nog een keertje terug te komen.
pi_56206411
Dat klinkt goed Soepstengel.

Ruben is zo leuk! Echt klein en schattig en van die leuke geluidjes!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 21 januari 2008 @ 20:05:19 #20
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_56206850
Dean staat bovenaan

PrukkeTroel; Ruben is idd een mooi schattig ienieminie kaboutertje zeg

Soepstengel, ik vind het haske goed van je hoe je ermee omgaat allemaal.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_56207381
Ik weet niet wat mn ukkie heeft, maar ze is al sinds half 1 huilerig. Steeds even in slaap vallen (volgens mij is ze inmiddels hardstikke moe) en dan weer brullend wakker worden...
Ze heeft rond half 7 nog de fles gehad, dus honger verwacht ik eigenlijk nog niet... ze heeft geen koorts (vanmiddag in elk geval nog niet)... Luier zit niet vol en ze is erg moe.
Speentje pakt ze niet, duimpje wel maar dan valt ze bijna in slaap en valt de duim uit haar mond en wordt ze weer wakker...
pi_56208355
Soepstengel: fijn dat de testen zo goed zijn gegaan. En nu de uitslag maar afwachten...duurt wel lang, eind februari pas.

Hier is de VK vandaag langsgeweest. Dag 5, ik had verwacht dat Yara nog onder haar geboortegewicht zou zitten maar ze zit er 50 gram boven inmiddels (3600 gram). Woensdag komt hij nog eens wegen.
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  maandag 21 januari 2008 @ 21:14:09 #23
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_56208495
Misschien is ze een beetje van slag door al die indrukken gisteren Nijna?
pi_56208912
Zou kunnen Vivi, ze heeft wel heel wat rond zitten kijken natuurlijk...
Inmiddels slaapt ze, wel jammer dat ze zometeen toch nog een fles moet. En haar nu laten slapen doen we maar niet, als ze door zou slapen tot morgenochtend krijgt ze echt te weinig binnen en anders is het misschien vannacht feest... dat is ook niet wat...
  maandag 21 januari 2008 @ 21:50:58 #25
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_56209353
Tearsong, fijn dat ze zo goed groeit!
Nijna, hier precies hetzelfde. Die dames hebben dat gister vast zitten bekokstoven samen. Ik geef om 23.00 nog wat, en hopelijk heeft ze morgen dan wel weer goeie zin.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  maandag 21 januari 2008 @ 21:53:49 #26
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_56209421
quote:
Op maandag 21 januari 2008 21:33 schreef Nijna het volgende:
Zou kunnen Vivi, ze heeft wel heel wat rond zitten kijken natuurlijk...
Inmiddels slaapt ze, wel jammer dat ze zometeen toch nog een fles moet. En haar nu laten slapen doen we maar niet, als ze door zou slapen tot morgenochtend krijgt ze echt te weinig binnen en anders is het misschien vannacht feest... dat is ook niet wat...
Ik gaf Dean wel eens lekker liggend in zijn bedje zijn fles, dan sliep ie half door
pi_56209749
Arme Mirte, helemaal uit haar doen... Hopelijk zal ze morgen een betere dag hebben!

Soepstengel, wat moeten jullie lang wachten zeg
Gelukkig was vandaag niet vevelend voor Yana, dat zal jullie vast ook goed hebben gedaan kan ik me zo voorstellen.

Tearsong, heb je een mannelijk verloskundige? Wat bijzonder! Fijn dat je kleine meid goed groeit.

En Nathan ook weer goedgekeurd, dubbelop nog wel!

Dean al bijna jarig en dus uit dit topic. Ik vond hem echt al zo'n grote jongen gister, daar is niks baby-achtigs meer aan! Vivi, ben je al druk met het plannen van zijn verjaardag?

Beterschap voor alle zieke baby's en mama's!

Devin en ik spelen al een paar avonden achter elkaar verstoppertje in zijn bed voordat hij gaat slapen 's avonds. Hij liggend op zijn buik in bed (hoofd richting voeteneind), ik op de grond zitten ernaast, "verstopt" achter dat hoofdbescherm-ding voor in het bed wat van de kraamzorg niet gebruikt mocht worden en dat ik sinds een maand of 2 ben gaan gebruiken omdat meneer zijn hoofd iets te vaak keihard tegen de spijlen of het hoofdeind bonkte (snaptuhetnog?) In het begin trok ik het zelf ietsje omlaag totdat we oogcontact kregen en riep dan "cuckoo!"
Maar al gauw snapte kleintje het en nu trekt hij zelf het ding omlaag, ziet en hoort mij en begint dan heel hard te lachen En dan natuurlijk nog 300 keer herhalen!
Het mooist is het nog als ik snel naar de andere kant van zijn bedje sjees en hij mij, heel slim, dan aan de andere kant gaat zoeken. En zo zijn we wel even zoet, totdat hij uitgelachen en moegespeeld gaat slapen...
Mijn kleine liefje, die vanmiddag een hele peer heeft opgevroten
.... met gevoel voor drama....
  maandag 21 januari 2008 @ 22:07:17 #28
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_56209800
Wat vertel je dat lief kersjes, leuk he, als je echt "contact" hebt met je ukkie

Dean zijn verjaardag houden we rustig hoor, alleen de familie
pi_56210047
quote:
Op maandag 21 januari 2008 22:07 schreef Vivi het volgende:
Wat vertel je dat lief kersjes, leuk he, als je echt "contact" hebt met je ukkie

Dean zijn verjaardag houden we rustig hoor, alleen de familie

Dat contact begint nu steeds meer te komen en is inderdaad zo bijzonder!
Ik kan me nu al verheugen op wat er komen gaat. Dat was een maand of 2 geleden nog anders, toen vond ik het juist een beetje verdrietig op de een of andere manier dat hij ineens zoveel meer kon en ging doen. Gek is dat, nu denk ik juist "Goed zo, je bent er bijna, nog een beetje extra kracht en je kruipt al!"
pi_56210247
quote:
Op maandag 21 januari 2008 22:05 schreef Kersjes het volgende:
Tearsong, heb je een mannelijk verloskundige? Wat bijzonder! Fijn dat je kleine meid goed groeit.
Ja ik heb een mannelijke verloskundige Je hoort het idd. niet zo vaak maar het is een geweldige man. Heerlijk rustig, nuchter..leuk gevoel voor humor. Ik ga hem nog missen na a.s. vrijdag, dan hebben we de afsluiting

Erg leuk en lief, dat spelletje met Devin voor het slapen gaan!
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  maandag 21 januari 2008 @ 22:34:25 #31
35189 Troel
scherp en bot
pi_56210533
De verloskundige die hier de controle deed was ook mannelijk. En gigantisch homo. Maar erg leuk en ik weet dan ook zeker dat bij een eventuele volgende ik hier gewoon bij de verloskundige begin en het daar zo lang mogelijk uit wil houden
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56210661
Lishe, zouden ze dat hebben liggen bekonkelen gister toen Mirte aan Lena haar oor lag te frunniken? Ik hoop ook op een betere dag morgen.

Vivi, Half liggend de fles geven gaat denk ik niet lukken, ze moet sowieso ook nog verschoond... anders kan ze zwemmen ergens vannacht.

Kers, wat leuk verstoppertje spelen!
pi_56211483
* vamperotica komt hier voorzichtig eens binnengluren....
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  maandag 21 januari 2008 @ 23:04:13 #34
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56211501
S_oepstengel, fijn dat de onderzoeken iig goed gegaan zijn.
Maar wel heel lang wachten zeg...
pi_56213283
Hallo Vamp.

S_oepstengel wat fijn dat het goed gegaan is. Eind februari pas de uitslag, dat is nog een flinke tijd in spanning zitten voor jullie.

Kersjes, wat leuk en wat ontzettend lief hoe je erover vertelt.

Dean is over 1 week gewoon al jarig, spannend!

Faja fijn dat je mannetje zo goed groeit.

Nijna en Lishe, hopelijk zijn jullie meisjes morgen weer wat vrolijker.

Damian ging vanavond netjes naar bed (net zoals de 2 avonden ervoor) om vervolgens na 3 kwartier wakker te worden. Hij heeft toen 2 uur lang gemopperd, dat is een half uur langer dan gister. Maar hij heeft niet echt gehuild en gekrijsd, het bleef bij mopperen dus dat is al wel positief!
Op het moment vindt hij me niet meer zo leuk.
Als zijn papa in de buurt is en ik heb hem vast dan begint hij te huilen en steekt zijn armpjes uit naar papa, trekt aan hem net zolang tot hij Damian overpakt en dan is het meteen goed. Ik weet dat het maar een fase is, maar vind het toch niet zo leuk. Hopelijk is het snel voorbij.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 08:12:32 #36
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56216298
quote:
Op maandag 21 januari 2008 23:03 schreef vamperotica het volgende:
* vamperotica komt hier voorzichtig eens binnengluren....
We postten gisteren tegelijk, ik had je niet gezien.
Wanneer was jij nou ook al weer bevallen? Dan kan ik jullie ook in het lijsje zetten.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 09:49:01 #37
62525 Bibikuif22
<3 <3 <3 <3 <3
pi_56217445
Hoi allemaal!! Mag ik ook in dit topic meeschrijven? Lijkt me leuk! Ben hier al een poosje niet meer geweest (eigenlijk niet echt meer na het Z&G topic
Trotse mama van Alyssa (10-08-2003) en Ryan (23-02-2007)
  dinsdag 22 januari 2008 @ 10:45:44 #38
35189 Troel
scherp en bot
pi_56218511
Hier kwam gisteren de wijkverpleegkundige voor de hielprik en de gehoortest. Gehoortest sloeg gelukkig vrij snel aan, want meneer was wakker aan het worden Hielprik ging zelfs zonder huilen. Trotse mama

Hier wordt trouwens ook op Cystic Fybrosis getest, is in de hele provincie en dat schijnt nieuw te zijn.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56218536
Troel, fijn dat het gelukt is !

dat testen of CF is inderdaad een proef nu in 3 provincies!
pi_56218648
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 10:45 schreef Troel het volgende:
Hier kwam gisteren de wijkverpleegkundige voor de hielprik en de gehoortest. Gehoortest sloeg gelukkig vrij snel aan, want meneer was wakker aan het worden Hielprik ging zelfs zonder huilen. Trotse mama

Hier wordt trouwens ook op Cystic Fybrosis getest, is in de hele provincie en dat schijnt nieuw te zijn.
Is een proef waar jouw provincie onder valt.
Bij gebleken effectievititeit gaan ze het landelijk instellen.
pi_56218787
Wij hebben aan het begin van de zwangerschap onszelf laten testen op o.a. CF, hebben veel dragers in de familie. Gelukkig is de combi van mij en mijn man CF-vrij gebleken. Ook fijn voor eventuele volgende kindjes.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 11:11:30 #42
35189 Troel
scherp en bot
pi_56219139
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 10:51 schreef Verida het volgende:

[..]

Is een proef waar jouw provincie onder valt.
Bij gebleken effectievititeit gaan ze het landelijk instellen.
Ja, zoiets was het inderdaad, maar dat ging een beetje ene oor in andere oor uit Ik heb teveel verloskundigepraktijkprogramma's gezien en verwachtte een krijsend kind, maar hij gaf een klein kikje en dat was het
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56219386
quote:
Op maandag 21 januari 2008 18:05 schreef Troel het volgende:
Ja, ik heb extra controle gehad, liep vanaf het begin bij de gyn. Heb een week in het ziekenhuis gelegen in het eerste trimester omdat het echt helemaal niet liep en sindsdien heb ik extra voedingsstoffen moeten gebruiken in de vorm van Ensini en Fantomalt. Vanaf week 26 zijn er telkens groeiecho's gemaakt en ik heb ongeveer de hele zwangerschap door elke week/twee weken me in het ziekenhuis moeten melden
Tja, en voor de rest heb ik tot 33 weken lopen spugen, waarvan ze nu wel weer zeggen dat het de zware zwangerschapsmisselijkheid is
Mozes, dat klinkt als een fijne zwangerschap

(33 weken spugen, huu)

maar wel een schattig propje geproduceerd zeg en fijn dat de bv goed gaat!
  dinsdag 22 januari 2008 @ 11:34:33 #44
35189 Troel
scherp en bot
pi_56219743
Ok, het is nog even wennen.

Omdat Bert gewend is normaal gesproken op de bank in slaap te vallen, neemt hij het eerste gedeelte van de nacht voor zijn rekening zolang ik nog kolf (daarna gaat het wat moeilijker he ). Voordeel is dat ik dan goed in kan slapen en door kan slapen tot een uur of vier, de tijd dat ik toch eigenlijk altijd wel naar het toilet moet. Ik pak dan de voeding en eventueel de volgende voeding mocht die komen voordat de wekker afloopt. Zo hoeven geen van beiden eigenlijk echt veel slaap te missen of op een nare manier wakker te worden.
Toen Ruben vanochtend om 2 uur begon te huilen was Bert echter compleet in coma, dus ik schud hem wakker en zeg al "ik ga wel even een flesje halen". Bleek dus dat meneer om 12 uur nog gegeten had. Nouja, verder geen aandacht aan geschonken, borstvoeding, mag 2 uur tussenzitten toch Dus hup, flesje maken, flesje erin, dat ging prima. Voor de zekerheid een wat mindere hoeveelheid genomen zodat als ie halverwege weer in slaap zou vallen, ik niet teveel weg kon gooien. Om 3 uur was het weer raak. Ok, misschien had ie wel het hele flesje moeten hebben, alsnog de rest gegeven en voor mezelf gaan zitten uitrekenen of ik dan nog wel genoeg voedingen had staan (gelukkig wel!). Ik werd wel een beetje kriegel toen meneer om 4 uur zich WEER! liet horen. Kind meegenomen naar beneden, nog een klein beetje voeding, toen nog even aan de borst gehad (7 minuten ), buikje wat gemasseerd en kind in de kinderwagen gelegd, om Bert nog wat nachtrust te gunnen (die is vandaag werken). Om 8 uur werd Ruben pas wakker.

En ja hoor, we zijn er dus weer met open ogen ingetuind. Meneer had geen trek, meneer had een zuigreflex omdat ie last had van krampjes
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56220790
Hallo Bibikuif. ...herinner ik het me goed, wordt jouw kindje ook niet gauw 1 jaar?
Vamp , ook welkom! Gefeliciteerd met je kleine man.

Ik ben aan het denken voor een cadeau voor Meike haar verjaardag...wie heeft er leuke ideeen?
Ze krijgt al een loopauto.
We zitten te denken aan een Bibabad. een opklapbaar bad voor in de douchecabine.
Iemand ervaring hiermee?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_56220971
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 08:12 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

We postten gisteren tegelijk, ik had je niet gezien.
Wanneer was jij nou ook al weer bevallen? Dan kan ik jullie ook in het lijsje zetten.
14 januari
Ow...Ghehhehe.. Volgnes mij gaat hir gewoon standaard het alarm af als de pc aangaat!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_56220973
Hallo Bibikuif, leuk dat je ook mee komt posten!

Karin, ik zit te denken aan een peuterschommel voor Damian. Bij toysrus heb je ook met een klein rekje die je dan zelfs binnen zou kunnen zetten! Heel leuk lijkt me dat.
Ik ga even een foto zoeken. Gevonden!

Verder dacht ik aan een zandbakje, een ballenbak.
In het dreumestopic zag ik ook al wat suggesties staan!
  dinsdag 22 januari 2008 @ 12:30:57 #48
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_56221188
Karin, Appelsap, wat moet dat maf zijn om nu al cadeaus uit te zoeken voor de 1e verjaardag! Zo ben je zwanger, zo zijn ze 1. Ik negeer gewoon nog even dat Anna al weer bijna 8 maanden is...slik....

Morgen gaat ze een tekening maken op de creche omdat papie donderdag jarig is!

Hallo alle nieuwe beebjes!! Wat zijn het er ineens veel zeg!

Grappig dat Devin ook het kiekeboe spel zo leuk vindt. Anna ligt helemaal in een deuk als wij achter de bank zitten en zij in de box. De buren waarschijnlijk ook, maar dat boeit niet!
pi_56221769
Hallo Vamp en Bibi!!

Memmel, nog bedankt voor die sesamstraat link.. Ik krijg het lief lieveheersbeestjes lied van Pino niet meer uit mijn hoofd. Maar we hebben wel een vrolijk flimpje van een "swingende" Chris
* Deepfreeze neuriet vrolijk verder.. Lief lieveheersbeestje tatatata
pi_56222112
Welkom nieuwe mama's en kindjes!
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 12:54 schreef Deepfreeze het volgende:
Memmel, nog bedankt voor die sesamstraat link.. Ik krijg het lief lieveheersbeestjes lied van Pino niet meer uit mijn hoofd. Maar we hebben wel een vrolijk flimpje van een "swingende" Chris
* Deepfreeze neuriet vrolijk verder.. Lief lieveheersbeestje tatatata
Da's toevallig! Ik heb gisteren ook met Linde naar Lief Lieveheersbeestje gekeken! Ze vond het echt heel leuk.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier geen ervaring met het Bibabad. Wel eens naar gekeken maar ik zou zo gauw niet weten waat we het moeten laten als het niet in gebruik is.

Die schommel ziet er trouwens erg leuk uit Appelsap!

Hmm hier ook weer lekker handig geweest. Linde heeft hier de bijnaam Muppie. Gewoon omdat ze zo'n lekker Muppie is . Nu hebben we gisteren ontdekt dat ze dus helemaal niet reageert als je Linde roept, maar dat ze zich wel omdraait als je Muppie roept Voorlopig maar even weer haar eigen naam gebruiken dus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')