ik wilde reageren op iemand, geen idee meer wie helaasquote:BE schreef:
S_oepstengel, ik denk aan jullie hoor!
Ik ben Sasha net even gaan wegen bij het CB omdat hij nog steeds niet zijn flessen allemaal leeg drinkt, maar hij was weer bijna 2 ons aangekomen dus gewoon doorgaan met wat we doen.
He, toch wel een fijn gevoel. Ons kleintje weegt nu 4985 gram!
Dat kletsen is hier ook druk bezig.. Hele verhalen. En ook overal, in bed, in de wipstoel, op schoot, etc. En soms een verdwaalde klank in de herhaling, maar dat gooi ik toch op toeval..quote:Op maandag 21 januari 2008 13:46 schreef Stiemie het volgende:
Kletsen jullie kleintjes trouwens ook zoveel? Hier is af en toe wel tien minuten een geluidenbrij te horen als Linde in haar element is. Lijkt soms ook wel of ze dingen na gaat proberen te doen. We keken naar buiten en ik zei steeds tegen haar: Kijk daar rijdt een auto. Een rode auto! En daar nog een auto! En na een tijdje zei ze ineens ATA! En mijn vriend zei zondag "taart" En toen zei ze heel hard TAAAT. Toeval of niet het was in elk geval heel lief om te horenO ja als wij op de bank zitten en ze ligt in de box en we zeggen tijdens onze gesprekken af en toe 'bu' tussendoor gaat ze ook ineens in de box bu-en. Zo lief zo'n klein luistervinkje
We hebben elkaar inmiddels de liefde verklaard.quote:Op maandag 21 januari 2008 14:37 schreef Deepfreeze het volgende:
He Memmel wat naar! Die buikgriep heerst ontzettend. Hoor zoveel mensen die een paar dagen innig met de pot zijn..
Ik was ook continu mijn handen, om gek van te worden.quote:Op maandag 21 januari 2008 15:22 schreef Memmel het volgende:
loop hier wel de hele dag mijn handen te wassen, want ik ben zo bang dat Anna het ook krijgt!
Pruk is van Troelquote:Op maandag 21 januari 2008 12:33 schreef DaviniaHR het volgende:
Troel, dat is een hartstikke netjes geboortegewicht! Was die meting dat ze zeiden p40 toch goed! Wordt Ruben nou vaker gecontroleerd op gewicht, omdat je mss niet voldoende voedingsstoffen doorgeeft? Of wordt het gewoon aangekeken?
Trouwens, is Pruk een kloon van Troel, of andersom?
Ja, ik heb extra controle gehad, liep vanaf het begin bij de gyn. Heb een week in het ziekenhuis gelegen in het eerste trimester omdat het echt helemaal niet liep en sindsdien heb ik extra voedingsstoffen moeten gebruiken in de vorm van Ensini en Fantomalt. Vanaf week 26 zijn er telkens groeiecho's gemaakt en ik heb ongeveer de hele zwangerschap door elke week/twee weken me in het ziekenhuis moeten meldenquote:Op maandag 21 januari 2008 16:38 schreef anneja het volgende:
[spuit elf] Pruk=Troel???[/spuit elf]
WowieEn wat een a-do-ra-bel schattig iniminimannetje hebben jullie gemaakt, Troel!!
Hee, en dan ben ik natuurlijk heel erg nieuwsgierig hoe en of en dergelijke de zwangerschap ging met het oog op de discussie die we ooit hadden over je bariatrische procedureheb je extra controle gehad of hoefde dat niet?
Ik gaf Dean wel eens lekker liggend in zijn bedje zijn fles, dan sliep ie half doorquote:Op maandag 21 januari 2008 21:33 schreef Nijna het volgende:
Zou kunnen Vivi, ze heeft wel heel wat rond zitten kijken natuurlijk...
Inmiddels slaapt ze, wel jammer dat ze zometeen toch nog een fles moet. En haar nu laten slapen doen we maar niet, als ze door zou slapen tot morgenochtend krijgt ze echt te weinig binnen en anders is het misschien vannacht feest... dat is ook niet wat...
quote:Op maandag 21 januari 2008 22:07 schreef Vivi het volgende:
Wat vertel je dat lief kersjes, leuk he, als je echt "contact" hebt met je ukkie
Dean zijn verjaardag houden we rustig hoor, alleen de familie
Ja ik heb een mannelijke verloskundigequote:Op maandag 21 januari 2008 22:05 schreef Kersjes het volgende:
Tearsong, heb je een mannelijk verloskundige? Wat bijzonder! Fijn dat je kleine meid goed groeit.
quote:Op maandag 21 januari 2008 23:03 schreef vamperotica het volgende:
* vamperotica komt hier voorzichtig eens binnengluren....
Is een proef waar jouw provincie onder valt.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:45 schreef Troel het volgende:
Hier kwam gisteren de wijkverpleegkundige voor de hielprik en de gehoortest. Gehoortest sloeg gelukkig vrij snel aan, want meneer was wakker aan het wordenHielprik ging zelfs zonder huilen. Trotse mama
Hier wordt trouwens ook op Cystic Fybrosis getest, is in de hele provincie en dat schijnt nieuw te zijn.
Ja, zoiets was het inderdaad, maar dat ging een beetje ene oor in andere oor uitquote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:51 schreef Verida het volgende:
[..]
Is een proef waar jouw provincie onder valt.
Bij gebleken effectievititeit gaan ze het landelijk instellen.
Mozes, dat klinkt als een fijne zwangerschapquote:Op maandag 21 januari 2008 18:05 schreef Troel het volgende:
Ja, ik heb extra controle gehad, liep vanaf het begin bij de gyn. Heb een week in het ziekenhuis gelegen in het eerste trimester omdat het echt helemaal niet liep en sindsdien heb ik extra voedingsstoffen moeten gebruiken in de vorm van Ensini en Fantomalt. Vanaf week 26 zijn er telkens groeiecho's gemaakt en ik heb ongeveer de hele zwangerschap door elke week/twee weken me in het ziekenhuis moeten melden
Tja, en voor de rest heb ik tot 33 weken lopen spugen, waarvan ze nu wel weer zeggen dat het de zware zwangerschapsmisselijkheid is
14 januariquote:Op dinsdag 22 januari 2008 08:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]We postten gisteren tegelijk, ik had je niet gezien.
Wanneer was jij nou ook al weer bevallen? Dan kan ik jullie ook in het lijsje zetten.
Da's toevallig! Ik heb gisteren ook met Linde naar Lief Lieveheersbeestje gekeken! Ze vond het echt heel leuk.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:54 schreef Deepfreeze het volgende:
Memmel, nog bedankt voor die sesamstraat link.. Ik krijg het lief lieveheersbeestjes lied van Pino niet meer uit mijn hoofd. Maar we hebben wel een vrolijk flimpje van een "swingende" Chris
* Deepfreeze neuriet vrolijk verder.. Lief lieveheersbeestje tatatata
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier geen ervaring met het Bibabad. Wel eens naar gekeken maar ik zou zo gauw niet weten waat we het moeten laten als het niet in gebruik is.
Die schommel ziet er trouwens erg leuk uit Appelsap!
Hmm hier ook weer lekker handig geweest. Linde heeft hier de bijnaam Muppie. Gewoon omdat ze zo'n lekker Muppie is. Nu hebben we gisteren ontdekt dat ze dus helemaal niet reageert als je Linde roept, maar dat ze zich wel omdraait als je Muppie roept
Voorlopig maar even weer haar eigen naam gebruiken dus
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |