quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:54 schreef Sala-adin het volgende:
er moet een spel van 300 gemaakt worden vind ik
Lijkt op een neppe mod voor Total War. Hij wil de film letterlijk na spelen dus in die bergpas een paar dagen standhoudenquote:
Het is gewoon de game 300 voor de pspquote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Lijkt op een neppe mod voor Total War. Hij wil de film letterlijk na spelen dus in die bergpas een paar dagen standhouden
Ja een soort van NINETY NINE NIGHTS alleen dan 300 stijlquote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Lijkt op een neppe mod voor Total War. Hij wil de film letterlijk na spelen dus in die bergpas een paar dagen standhouden
Ik wist niet dat die er was sorryquote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:33 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Het is gewoon de game 300 voor de psp
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:13 schreef AQuila360 het volgende:![]()
![]()
Xbox Live Arcade Awards 2007
![]()
![]()
Breng je stem uit en kies de beste XBLA game van 2007!
engels , in singapore is engels een verplichte taal en overheerst vrijwel de moedertaal ( kantonees )quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:35 schreef Digixz het volgende:
[..]
Op het hoesje zit wel Aziatische zooi? Of gewoon alleen engels? Thnx 4 zeh info anyway
quote:Today Capcom announced it will make a Devil May Cry 4 demo available from the PlayStation Network and Xbox Live Marketplace on Thursday, January 24. The demo will be a sampler of several areas from the final game that Capcom has chosen to show off the title's environments. Tutorials will be included to familiarize players with Nero's Devil Bringer.
The trial game climaxes with a battle against Berial, the enormous fire demon seen in preview videos.
Devil May Cry 4 is set to ship on February 5
Je hebt alleen een 360quote:Op woensdag 23 januari 2008 08:55 schreef DJ_ het volgende:
devil may cry demo morgen te downloaden
[..]
mooi zo dan kan ik het is ff proberen op de 360 kijke of dat lekker speelt
ja maar als het niet lekker speelt dan wacht ik wel en koop ik hem als ik een ps3 aanschafquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je hebt alleen een 360Dus of het lekker speelt of niet je zult het er toch mee moeten doen!
Jij kunt niet wachten op DMC 4quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:08 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ja maar als het niet lekker speelt dan wacht ik wel en koop ik hem als ik een ps3 aanschaf
wellusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |