neequote:Op maandag 21 januari 2008 21:55 schreef Wessiej het volgende:
Niemand die het opmerkt dat het topic 300 is?
[ afbeelding ]
Mij was het wel opgevallenquote:Op maandag 21 januari 2008 21:55 schreef Wessiej het volgende:
Niemand die het opmerkt dat het topic 300 is?
[ afbeelding ]
Die bewaar ik voor #360quote:Op maandag 21 januari 2008 22:30 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Had er dan een mooie TT bij gemaakt
Na 3 minuten laden moet ie er wel zijn.. heb ik nog nooit gehadquote:Op maandag 21 januari 2008 21:47 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
gewoon even laten laden, heeft ie bij mij ook wel eens gehad.
Dat is sinds die kutupdate waar ze ook de menu's veranderden
Die ouwe TT is redelijk vet maar de nieuwe is wel super vet manquote:Op maandag 21 januari 2008 23:02 schreef existenz het volgende:
Aquila en mooie tts gaan niet samen. Hij is net als een Audi TT. Snel, maar lelijk (en stiekem hoop je dat er een mooie vrouw in zit, ipv die homo kapper).![]()
Ik ga LO ook wel spelen lijkt me erg vet! Turnbasedquote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:14 schreef DJ_ het volgende:
lost odyssey ge pre-orderd hij komt 12 feb uit in amerika en 27 in europa met de tijd dat play-asia er over doet om hem te verzenden heb ik hem misschien nog net voor de europeese release
SNES of nie?quote:Op maandag 21 januari 2008 14:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je doet het er omquote:
Moet wel los te verkijgen zijn, maar waar, geen idee. Misschien bij de Media Markt?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:25 schreef Pronk het volgende:
Is Guitar Hero 2 voor de 360 eigenlijk los verkrijgbaar? Het lijkt me mooi om deel 2 ook eens te proberen voor de afwisseling. Het is alleen wat overdreven om er meteen ook weer een gitaar bij te kopen.
ik had het laatst ook, misschien dat Live eventje traag is?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 08:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Na 3 minuten laden moet ie er wel zijn.. heb ik nog nooit gehad
Ik hoop het.. het is niet zo heel erg, via een ander tabblad kan ik de cd ook starten.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:24 schreef kepler het volgende:
[..]
ik had het laatst ook, misschien dat Live eventje traag is?
Klik!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:25 schreef Pronk het volgende:
Is Guitar Hero 2 voor de 360 eigenlijk los verkrijgbaar? Het lijkt me mooi om deel 2 ook eens te proberen voor de afwisseling. Het is alleen wat overdreven om er meteen ook weer een gitaar bij te kopen.
Online kan ik het spel nergens los vinden. Ook in diverse winkels, o.a. MediaMarkt Amsterdam en Alkmaar heb ik het spel alleen als bundel gezien.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Moet wel los te verkijgen zijn, maar waar, geen idee. Misschien bij de Media Markt?
MooiMooi!quote:
inderdaad , ik zal wel een van de weinige zijn maar ik heb turn based gevechten nooit saai gevondenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ga LO ook wel spelen lijkt me erg vet! Turnbased
Snap persoonlijk ook niet wat iedereen loopt te bitchen op die dingen, die vind ik juist geweldigquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:10 schreef DJ_ het volgende:
[..]
inderdaad , ik zal wel een van de weinige zijn maar ik heb turn based gevechten nooit saai gevonden
en random battles ook niet![]()
Als het goed is heeft de vriendelijke dame je verteld dat het maximaal 2-3 weken mag duren (al klinkt 2-3 weken raar, ik zei altijd gewoon maximaal 3 weken).quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:19 schreef Jessah het volgende:
Even een vraagje voor de mensen die hun Xbox ook naar Duitsland hebben moeten sturen (90% hier dus)... Hoe lang duurde het voordat jullie 'm terug kregen? Werd mij, door de vriendelijke dame van de klantenservice, verteld dat het 2 tot 3 weken kon duren, maar van m'n buurjongen hoorde ik dat 'ie 'm maar iets meer dan een week kwijt was... Dus ben wel benieuwd. En ja, ik weet het, ik heb geen leven, maar toch.
Ik vind turnbased spellen echt heel leukquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:10 schreef DJ_ het volgende:
[..]
inderdaad , ik zal wel een van de weinige zijn maar ik heb turn based gevechten nooit saai gevonden
en random battles ook niet![]()
had je eternal sonata al geprobeerd of niet aquila ?
Heb je xdoos support gedaan?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als het goed is heeft de vriendelijke dame je verteld dat het maximaal 2-3 weken mag duren (al klinkt 2-3 weken raar, ik zei altijd gewoon maximaal 3 weken).
de meeste mensen hebben hem nu binnen een week terug, maar ik kreeg hem echt op de laatste dag van die 15 (werk)dagen binnenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:19 schreef Jessah het volgende:
Even een vraagje voor de mensen die hun Xbox ook naar Duitsland hebben moeten sturen (90% hier dus)... Hoe lang duurde het voordat jullie 'm terug kregen? Werd mij, door de vriendelijke dame van de klantenservice, verteld dat het 2 tot 3 weken kon duren, maar van m'n buurjongen hoorde ik dat 'ie 'm maar iets meer dan een week kwijt was... Dus ben wel benieuwd. En ja, ik weet het, ik heb geen leven, maar toch.
Ik kreeg het ding na 4 weken terugquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:26 schreef kepler het volgende:
[..]
de meeste mensen hebben hem nu binnen een week terug, maar ik kreeg hem echt op de laatste dag van die 15 (werk)dagen binnen
ik vond het gevechts systeem van ff12 ook niksquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:35 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Snap persoonlijk ook niet wat iedereen loopt te bitchen op die dingen, die vind ik juist geweldig![]()
Gewoon lekker op de bank achterover zitten en genieten van het verhaal, lekker uren trainen om zo sterk mogelijk te worden. Vind de nieuwe Final Fantasy games dan ook ruk, allemaal nieuwe vechtsystemen waar geen hol aan is(timed
automatisch aanvallen
)
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vind turnbased spellen echt heel leukHeb liever turnbased dan gewoon action rondlopen en aanvallen.
Eternol Sonata nog niet gespeeld misschien dat ik die in de vakantie ga spelen over 2 weken. Maar denk dat ik dan Advanced Wars: Days of ruin ga spelenturnbased op de DS
Er is maar 1 reden om op een handheld thuis te gamen: Games die niet op de consoles uitkomenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:58 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik vond het gevechts systeem van ff12 ook niks
[..]
ik zou toch eternal sonata aanbevelen of je moet op vakantie gaan en dus niet op je 360 kunnen spelen
( thuis op een handheld spelen vind ik echt niks als ik een full hd kan gamen met dolby prologic 2 )
tja maar die games speel ik dan als ik vakantie heb of in de trein zit ofzoquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:16 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Er is maar 1 reden om op een handheld thuis te gamen: Games die niet op de consoles uitkomen![]()
(En je console, tv en dolbyset mee te sleuren naar de wc is ook niet alles)
veels te klein scherm en blik geluidquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:54 schreef AQuila360 het volgende:
Ik speel altijd thuis op de handheld![]()
Vind het wel relaxed spelen!
quote:COD4 does the unthinkable! Knocks Halo 3 off its throne
Tuesday 22-Jan-2008 10:07 AM COD4 swoops in and takes the crown for last week's most played Live
Halo has dominated Xbox Live since Halo 2 hit Xbox, even topping the 360's online gaming lists until Gears of War came, but the third game's domination of MS's online servers has been put on hold by Activision.
Last week, (week beginning Jan 14), Call of Duty 4 managed to knock Halo 3 off the top spot on the list of most played Xbox Live games.
Master Chief was forced to settle for second place, with another Activision title, Guitar Hero III, coming in third, while Gears of War is an ever solid fourth.
Maybe the legions of swearing, homophobic, chocolate milk-wanting Halo kids are jumping on COD4?
Boogie Bunnies came in second - we didn't know there were that many girl gamers with 360s. We thought they all had Wiis.
quote:Xbox 360 Top Live Titles (based on UU’s)
1 Call of Duty 4
2 Halo 3
3 Guitar Hero III
4 Gears of War
5 Rock Band
6 Madden NFL 08
7 Assassin's Creed
8 Mass Effect
9 FIFA 08
10 Forza Motorsport 2
Je speelsessie is uiteraard opgenomen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Grappig dat nou juist ik ook deze week begonnen ben met CoD4
nee , het bedrijf zit in singapore en singapore gebruikt PAL games dus je kan hem gewoon op je 360 spelenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:24 schreef Digixz het volgende:
Hallo.
Ik heb Mass Effect besteld bij gamehubs. Iemand ervaring mee? Zal wel een Aziatische versie zijn zeker?
Doei.
Wat boeit het nou in godsnaam dat een bepaald spel wat jij leuk vind het meest gespeeld word?quote:
dat is goed voor zijn E-penisquote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:06 schreef Haijo het volgende:
[..]
Wat boeit het nou in godsnaam dat een bepaald spel wat jij leuk vind het meest gespeeld word?
En dan nog, 1 weekje op nummer 1. Halo domineert die lijst de afgelopen 3 maanden.
Vond het gewoon een noemenswaardig nieuwtje.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:06 schreef Haijo het volgende:
[..]
Wat boeit het nou in godsnaam dat een bepaald spel wat jij leuk vind het meest gespeeld word?
En dan nog, 1 weekje op nummer 1. Halo domineert die lijst de afgelopen 3 maanden.
GRAWquote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:24 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb alle vette games uitgespeeld die ik wou uitspelen, nu kan ik niet zo snel iets verzinnen wat ik echt weer wil kopen
Wat ik uitgespeeld heb :
Halo 3
Assassins Creed
Dead Rising
COD 4
Forza Motorsport 2
Skate
Gears Of War
Bioschock heb ik op de PC en Mass Effect vond ik gewoon een kutgame
Iemand nog aanraders? Hoeft niet van vorig jaar te zijn. Maar van alle games die uit zijn.
Op het hoesje zit wel Aziatische zooi? Of gewoon alleen engels? Thnx 4 zeh info anywayquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:57 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nee , het bedrijf zit in singapore en singapore gebruikt PAL games dus je kan hem gewoon op je 360 spelen
maar al was het geen pal maakt het nog niet uit want mass effect is regio vrij
Andere stad misschien.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:14 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Ik heb een probleem met assasins creed
Ik heb de eerste van 3 moorden gepleegd en daarbij elke tip verzameld nu wil ik aan ronde 2 beginnen maar kan ik nergens meer info winnen hoe ga ik dit oplossen
Ff drivers installen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sinds de laatste update worden externe HDD's toch ondersteund? De mijne doet het nietIemand enig idee hoe dat kan?
Hoe en waar?quote:
je moet tegenwoordig op x drukken om van source te wisselenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sinds de laatste update worden externe HDD's toch ondersteund? De mijne doet het nietIemand enig idee hoe dat kan?
Ah kijk. De mijne is NTFS geformatteerd. Helaas.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:41 schreef kepler het volgende:
[..]
je moet tegenwoordig op x drukken om van source te wisselen(duurde ook ff voordat ik dat doorhad)
Daarnaast werken volgens mij alleen maar FAT32 schijven op de 360, maar dat weet ik niet helemaal zeker. Externe HDD's werden trouwens al voor de laatste update ondersteund
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:54 schreef Sala-adin het volgende:
er moet een spel van 300 gemaakt worden vind ik
Lijkt op een neppe mod voor Total War. Hij wil de film letterlijk na spelen dus in die bergpas een paar dagen standhoudenquote:
Het is gewoon de game 300 voor de pspquote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Lijkt op een neppe mod voor Total War. Hij wil de film letterlijk na spelen dus in die bergpas een paar dagen standhouden
Ja een soort van NINETY NINE NIGHTS alleen dan 300 stijlquote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Lijkt op een neppe mod voor Total War. Hij wil de film letterlijk na spelen dus in die bergpas een paar dagen standhouden
Ik wist niet dat die er was sorryquote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:33 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Het is gewoon de game 300 voor de psp
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:13 schreef AQuila360 het volgende:![]()
![]()
Xbox Live Arcade Awards 2007
![]()
![]()
Breng je stem uit en kies de beste XBLA game van 2007!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |