Carcassone was echt vet en dat kunnen anderen bevestigenquote:Op maandag 21 januari 2008 17:34 schreef Sala-adin het volgende:
Wat voor klote spel is dit nou weer?
Net als Carcassone ofzo
Ik eis METAL SLUG!!!!!!
ik heb hem nog steeds nooit aangeraakt hahaquote:Op maandag 21 januari 2008 17:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Carcassone was echt vet en dat kunnen anderen bevestigen
vetquote:Op maandag 21 januari 2008 17:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Carcassone was echt vet en dat kunnen anderen bevestigen
quote:Op maandag 21 januari 2008 20:07 schreef Ron.666 het volgende:
Carcassonne = leuk
Carcassonne nadat je het bordspel hebt gespeeld = nog leuker
Aegis Wings = geniaal
Nieuwe premiums hebben gewoon een HDMI port hoor.quote:Op maandag 21 januari 2008 14:13 schreef DJ_ het volgende:
[..]
arcade heeft een HDMI , de oude core niet , de premium ook niet en de elite weer wel
( al zijn er wel wat premiums met hdmi maar daar zou ik het niet op gokken )
Precies hetzelfde net gedaan, minus Limited Edition dan.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:48 schreef Un4 het volgende:
[..]
Nieuwe premiums hebben gewoon een HDMI port hoor.
Vandaag GTA 4 Limited Edition en Mercenaries 2 in de pre-order gezet.
wanneer komt de volledige versie uit?quote:Op maandag 21 januari 2008 18:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
FIFA Street 3 demo is erg vet!Dat wordt m'n eerst aankoop van 2008
Leuk he die laatste update en Live in het algemeen?quote:Op maandag 21 januari 2008 21:37 schreef Bastard het volgende:
Xbox doet vaag.. hij gaat aan, signed in maar zie 3 tabbladen niet. Staat steeds die cirkel te draaien dat ie aan het zoeken is
En dan ga ik naar mediatabblad kan ik wel alles zien en een game starten,, probleemloos spelen, kom ik weer terug op het dashboard zit ie weer te zoeken
gewoon even laten laden, heeft ie bij mij ook wel eens gehad.quote:Op maandag 21 januari 2008 21:37 schreef Bastard het volgende:
Xbox doet vaag.. hij gaat aan, signed in maar zie 3 tabbladen niet. Staat steeds die cirkel te draaien dat ie aan het zoeken is
En dan ga ik naar mediatabblad kan ik wel alles zien en een game starten,, probleemloos spelen, kom ik weer terug op het dashboard zit ie weer te zoeken
weet ik maar dan moet je maar net geluk hebben dat je er een krijgt in de winkelquote:Op maandag 21 januari 2008 20:48 schreef Un4 het volgende:
[..]
Nieuwe premiums hebben gewoon een HDMI port hoor.
Vandaag GTA 4 Limited Edition en Mercenaries 2 in de pre-order gezet.
neequote:Op maandag 21 januari 2008 21:55 schreef Wessiej het volgende:
Niemand die het opmerkt dat het topic 300 is?
[ afbeelding ]
Mij was het wel opgevallenquote:Op maandag 21 januari 2008 21:55 schreef Wessiej het volgende:
Niemand die het opmerkt dat het topic 300 is?
[ afbeelding ]
Die bewaar ik voor #360quote:Op maandag 21 januari 2008 22:30 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Had er dan een mooie TT bij gemaakt
Na 3 minuten laden moet ie er wel zijn.. heb ik nog nooit gehadquote:Op maandag 21 januari 2008 21:47 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
gewoon even laten laden, heeft ie bij mij ook wel eens gehad.
Dat is sinds die kutupdate waar ze ook de menu's veranderden
Die ouwe TT is redelijk vet maar de nieuwe is wel super vet manquote:Op maandag 21 januari 2008 23:02 schreef existenz het volgende:
Aquila en mooie tts gaan niet samen. Hij is net als een Audi TT. Snel, maar lelijk (en stiekem hoop je dat er een mooie vrouw in zit, ipv die homo kapper).![]()
Ik ga LO ook wel spelen lijkt me erg vet! Turnbasedquote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:14 schreef DJ_ het volgende:
lost odyssey ge pre-orderd hij komt 12 feb uit in amerika en 27 in europa met de tijd dat play-asia er over doet om hem te verzenden heb ik hem misschien nog net voor de europeese release
SNES of nie?quote:Op maandag 21 januari 2008 14:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je doet het er omquote:
Moet wel los te verkijgen zijn, maar waar, geen idee. Misschien bij de Media Markt?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:25 schreef Pronk het volgende:
Is Guitar Hero 2 voor de 360 eigenlijk los verkrijgbaar? Het lijkt me mooi om deel 2 ook eens te proberen voor de afwisseling. Het is alleen wat overdreven om er meteen ook weer een gitaar bij te kopen.
ik had het laatst ook, misschien dat Live eventje traag is?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 08:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Na 3 minuten laden moet ie er wel zijn.. heb ik nog nooit gehad
Ik hoop het.. het is niet zo heel erg, via een ander tabblad kan ik de cd ook starten.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:24 schreef kepler het volgende:
[..]
ik had het laatst ook, misschien dat Live eventje traag is?
Klik!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:25 schreef Pronk het volgende:
Is Guitar Hero 2 voor de 360 eigenlijk los verkrijgbaar? Het lijkt me mooi om deel 2 ook eens te proberen voor de afwisseling. Het is alleen wat overdreven om er meteen ook weer een gitaar bij te kopen.
Online kan ik het spel nergens los vinden. Ook in diverse winkels, o.a. MediaMarkt Amsterdam en Alkmaar heb ik het spel alleen als bundel gezien.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Moet wel los te verkijgen zijn, maar waar, geen idee. Misschien bij de Media Markt?
MooiMooi!quote:
inderdaad , ik zal wel een van de weinige zijn maar ik heb turn based gevechten nooit saai gevondenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ga LO ook wel spelen lijkt me erg vet! Turnbased
Snap persoonlijk ook niet wat iedereen loopt te bitchen op die dingen, die vind ik juist geweldigquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:10 schreef DJ_ het volgende:
[..]
inderdaad , ik zal wel een van de weinige zijn maar ik heb turn based gevechten nooit saai gevonden
en random battles ook niet![]()
Als het goed is heeft de vriendelijke dame je verteld dat het maximaal 2-3 weken mag duren (al klinkt 2-3 weken raar, ik zei altijd gewoon maximaal 3 weken).quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:19 schreef Jessah het volgende:
Even een vraagje voor de mensen die hun Xbox ook naar Duitsland hebben moeten sturen (90% hier dus)... Hoe lang duurde het voordat jullie 'm terug kregen? Werd mij, door de vriendelijke dame van de klantenservice, verteld dat het 2 tot 3 weken kon duren, maar van m'n buurjongen hoorde ik dat 'ie 'm maar iets meer dan een week kwijt was... Dus ben wel benieuwd. En ja, ik weet het, ik heb geen leven, maar toch.
Ik vind turnbased spellen echt heel leukquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:10 schreef DJ_ het volgende:
[..]
inderdaad , ik zal wel een van de weinige zijn maar ik heb turn based gevechten nooit saai gevonden
en random battles ook niet![]()
had je eternal sonata al geprobeerd of niet aquila ?
Heb je xdoos support gedaan?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als het goed is heeft de vriendelijke dame je verteld dat het maximaal 2-3 weken mag duren (al klinkt 2-3 weken raar, ik zei altijd gewoon maximaal 3 weken).
de meeste mensen hebben hem nu binnen een week terug, maar ik kreeg hem echt op de laatste dag van die 15 (werk)dagen binnenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:19 schreef Jessah het volgende:
Even een vraagje voor de mensen die hun Xbox ook naar Duitsland hebben moeten sturen (90% hier dus)... Hoe lang duurde het voordat jullie 'm terug kregen? Werd mij, door de vriendelijke dame van de klantenservice, verteld dat het 2 tot 3 weken kon duren, maar van m'n buurjongen hoorde ik dat 'ie 'm maar iets meer dan een week kwijt was... Dus ben wel benieuwd. En ja, ik weet het, ik heb geen leven, maar toch.
Ik kreeg het ding na 4 weken terugquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:26 schreef kepler het volgende:
[..]
de meeste mensen hebben hem nu binnen een week terug, maar ik kreeg hem echt op de laatste dag van die 15 (werk)dagen binnen
ik vond het gevechts systeem van ff12 ook niksquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:35 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Snap persoonlijk ook niet wat iedereen loopt te bitchen op die dingen, die vind ik juist geweldig![]()
Gewoon lekker op de bank achterover zitten en genieten van het verhaal, lekker uren trainen om zo sterk mogelijk te worden. Vind de nieuwe Final Fantasy games dan ook ruk, allemaal nieuwe vechtsystemen waar geen hol aan is(timed
automatisch aanvallen
)
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vind turnbased spellen echt heel leukHeb liever turnbased dan gewoon action rondlopen en aanvallen.
Eternol Sonata nog niet gespeeld misschien dat ik die in de vakantie ga spelen over 2 weken. Maar denk dat ik dan Advanced Wars: Days of ruin ga spelenturnbased op de DS
Er is maar 1 reden om op een handheld thuis te gamen: Games die niet op de consoles uitkomenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:58 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik vond het gevechts systeem van ff12 ook niks
[..]
ik zou toch eternal sonata aanbevelen of je moet op vakantie gaan en dus niet op je 360 kunnen spelen
( thuis op een handheld spelen vind ik echt niks als ik een full hd kan gamen met dolby prologic 2 )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |