ze lopen allebij even soepel de ps3 laad iets sneller door dat de hdd gebruikt wordt ( bij de 360 niet ) maar dat scheelt echt 2 seconden ofzo dus je merkt het amper , ze hebben geen van beide glitchesquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:26 schreef Gamedemon het volgende:
Is het eigenlijk al bekend op welke console Devil May Cry 4 beter gaat draaien?
De xbox of de PS3 versie?
Stiekem hoop ik de PS3 versie, dan heb ik alle delen op 1 console.
zit er een goede turorial in ace combat 6? Ik heb de demo gespeeld; maar snapte daar echt de balle niet van (terwijl ik het wel een toffe setting etc. vond!)quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:34 schreef kepler het volgende:
pfff ik zit echt bij een naar stukje in Ace Combat... Iedereen moet terugtrekken, maar wij weigeren. Dan moet je een stuk of 8 Strigon? vliegtuigen neerhalen, maar dat is echt onmogelijk. Ze komen altijd achter mij uit, maar ik kom nooit achter hun terecht. Elke keer komen we head-on en dat werkt niet
nou nou nou, je mag weleens wat vriendelijker doen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dude hoe oud ben jij nou? Mijn god ga lekker fietsen, droeftoeter.
yup, prima tutorial. Spel is ook toffer dan de demoquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:07 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
zit er een goede turorial in ace combat 6? Ik heb de demo gespeeld; maar snapte daar echt de balle niet van (terwijl ik het wel een toffe setting etc. vond!)
de uitdaging , de setting , het verhaal , en dat je bij elke baas een strategie nodig hebt want met hersenloos rammen kom je er niet ( misschien op easy waar de demo op staat , maar op hard echt niet )quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:20 schreef Frasier het volgende:
Ik zou er wel iets niet aan begrijpen, maar wat is er zo leuk aan Devil May cry 4? Net de demo gespeeld en ik snap de ophef niet zo. Ook grafisch niet bijzonder, wel mooi maar je kan overdrijven.
Xbox Controller ligt alleen beter in de hand en heeft Rumble.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dual Shock vind ik fijner werken voor dit soort hack&slashers maar goed dat is mijn mening.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:07 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
nou nou nou, je mag weleens wat vriendelijker doen.
360 controller die trilt, zo van bzzzzz...quote:
Daar ging het me dus om.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:35 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ps3 heeft dat ook ja, maar dan moet je een controller uit Azië laten varen.
Dit gaat 'm wel wordenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Hopelijk niet zoals Saints Rowquote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:47 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dit gaat 'm wel worden. Dat je ook gewoon de kroeg in kan duiken met iemand en daarna dronken over straat kan lopen
.
dat valt wel meequote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:50 schreef Frasier het volgende:
[..]
Waar je na 10 seconden al weer nuchter was
ja, tutorial is ok en verheldert behoorlijk wat. grafisch vind ik het er erg mooi uitzien, wel enorm veel filmpjes met een zeer "dramatisch" verhaal.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:07 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
zit er een goede turorial in ace combat 6? Ik heb de demo gespeeld; maar snapte daar echt de balle niet van (terwijl ik het wel een toffe setting etc. vond!)
Ik ga geen controller halen uit Azië, als dat ding het na 3 weken begeeft kan ik fluiten naar mijn garantie.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Daar ging het me dus om.
Maar ja je moet het er wel over hebben natuurlijk.
Het ziet er lekker uit, hoewel de camera hier en daar niet de kant op draait die je zou willen is de besturing ook goed.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:16 schreef Platina het volgende:
Net DMC 4 demo gespeeld. Uiteraard ontieglijk ruig. Maar weet nu al dat ik een guide nodig ga hebben en nooit over de 500 GP's ga halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |