Ja, geen idee. Ouder. Then again, ik ben zelf ook al hoogbejaardquote:Op maandag 21 januari 2008 21:34 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
21 pas![]()
Hoe oud was ik volgens jou dan
Aan de imposante hoeveelheid tekst wekt het de verwachting dat het nog ergens om gaat. Dat waren weer paar minuten vergooitquote:Op maandag 21 januari 2008 21:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eerste alinea vond ik nu al veel. Geen humor, geen zelfreflectie en een hoop geneuzel. . Dus een tl;dr indeed.
Ok, thanksquote:Op maandag 21 januari 2008 21:36 schreef Pheno het volgende:
too long; didnt read
zondequote:Op maandag 21 januari 2008 21:40 schreef mrbox het volgende:
[..]
Aan de imposante hoeveelheid tekst wekt het de verwachting dat het nog ergens om gaat. Dat waren weer paar minuten vergooit
Bijna 30 toch?quote:Op maandag 21 januari 2008 21:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, geen idee. Ouder. Then again, ik ben zelf ook al hoogbejaard
Kostbare tijdquote:Op maandag 21 januari 2008 21:40 schreef mrbox het volgende:
Aan de imposante hoeveelheid tekst wekt het de verwachting dat het nog ergens om gaat. Dat waren weer paar minuten vergooit
Hoi.quote:Op maandag 21 januari 2008 21:39 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
De echte FOK-fossielen die vergaan toch nooit.
Wat is er mis met 30quote:
En dan noemen mensen je nog prestatiegerichtquote:Op maandag 21 januari 2008 21:41 schreef MNR het volgende:
Dikke f*ck mister, ik kijk echt niet terug
That's the point.quote:Op maandag 21 januari 2008 21:46 schreef Mike.Strutter het volgende:
Flirten is meestal weinig theoretisch te benaderen
hahahah had het beter kunnen bestedenquote:
Ja, dat snap je niet he?quote:Op maandag 21 januari 2008 21:47 schreef Litpho het volgende:
En dan noemen mensen je nog prestatiegericht.
Achteraf wel helemaal dood te analyseren. Zodat je iets te doen hebt als Fok! down is wat exact even nuttig isquote:Op maandag 21 januari 2008 21:46 schreef Mike.Strutter het volgende:
Flirten is meestal weinig theoretisch te benaderen
Nou... ja... uhm... eigenlijk...quote:
Dat dood analyseren doe ik laatste tijd steeds minder, na 'n onbereikbare liefde leef ik nu liever wat meer van dag tot dagquote:Op maandag 21 januari 2008 21:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Achteraf wel helemaal dood te analyseren. Zodat je iets te doen hebt als Fok! down is wat exact even nuttig is.
fok!, plat? Dat kan nietquote:Op maandag 21 januari 2008 21:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Achteraf wel helemaal dood te analyseren. Zodat je iets te doen hebt als Fok! down is wat exact even nuttig is.
En dan wel zoveel posts. Het is gewoon een Stuart.quote:
Luister les 4 eens voor de gein.quote:Op maandag 21 januari 2008 21:54 schreef Mike.Strutter het volgende:
Dat dood analyseren doe ik laatste tijd steeds minder, na 'n onbereikbare liefde leef ik nu liever wat meer van dag tot dag
Stuart? Leeft die nog? of heeft die weer een nieuw accountquote:Op maandag 21 januari 2008 21:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
En dan wel zoveel posts. Het is gewoon een Stuart.
Leeft die nog?quote:Op maandag 21 januari 2008 21:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
En dan wel zoveel posts. Het is gewoon een Stuart.
GMTAquote:Op maandag 21 januari 2008 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stuart? Leeft die nog? of heeft die weer een nieuw account
Stuart die was wel irritant, die bleef maar aan het posten.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stuart? Leeft die nog? of heeft die weer een nieuw account
Die was echt heul irritantquote:Op maandag 21 januari 2008 22:03 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Stuart die was wel irritant, die bleef maar aan het posten.
Tong80 is op zijn tijd nog eens grappig.
Da's een flinke tijd terugquote:Op maandag 21 januari 2008 22:07 schreef Pheno het volgende:
Laatste bezoek: 303 dagen, 7 uur geleden.
Je zal maar niks te doen hebben met je leven.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:17 schreef Pheno het volgende:
Het is dan ook een tijd geleden dat we 500+ posts per dag zien. Bagger.
Met deze snelheid is dat wel een hele opgavequote:Op maandag 21 januari 2008 22:17 schreef Pheno het volgende:
Het is dan ook een tijd geleden dat we 500+ posts per dag zien. Bagger.
Het niet zien als opgave wilt best helpen. Mensen die bv in MEN posten staan meestal ook te wiebelen bij de dagcijfers om te kijken ho ehoog ze zijn geeindigd. Best zielig.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:22 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Met deze snelheid is dat wel een hele opgave
Oh ja, morgen maar eens de laptop opnieuw installeren, want heel windows xp ligt traag te zijn. Tijd voor een fresh reinstall.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:21 schreef mrbox het volgende:
Wat is dat debian toch eigenlijk een mooie distri
We waren er in MUZ dan ook best over te spreken toen het residente postopkriktopic naar MEN verdween. Tot grote ergernis van de regularsquote:Op maandag 21 januari 2008 22:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het niet zien als opgave wilt best helpen. Mensen die bv in MEN posten staan meestal ook te wiebelen bij de dagcijfers om te kijken ho ehoog ze zijn geeindigd. Best zielig.
500 is makkelijk te halen, als je in dat soort onzin fora post.
Maar die doen het er ook om en verzinnen er zelfs spelletjes bij. Als de postcount in MEN uit zou staan dan wordt daar echt stukken minder gepost.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het niet zien als opgave wilt best helpen. Mensen die bv in MEN posten staan meestal ook te wiebelen bij de dagcijfers om te kijken ho ehoog ze zijn geeindigd. Best zielig.
500 is makkelijk te halen, als je in dat soort onzin fora post.
Zelfs ik heb andere dingen te doen.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je zal maar niks te doen hebben met je leven.
Klopt, maar dan krijg je die baggeraars weer in andere topics/fora.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:26 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Maar die doen het er ook om en verzinnen er zelfs spelletjes bij. Als de postcount in MEN uit zou staan dan wordt daar echt stukken minder gepost.
Precies. MEN is een noodzakelijk kwaad. Net als ONZ. En OUD. En POL.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klopt, maar dan krijg je die baggeraars weer in andere topics/fora.
POLquote:Op maandag 21 januari 2008 22:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Precies. MEN is een noodzakelijk kwaad. Net als ONZ. En OUD. En POL.
Echt, ik snap dat niet, mensen die zo op postaantallen geilen.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:26 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Maar die doen het er ook om en verzinnen er zelfs spelletjes bij. Als de postcount in MEN uit zou staan dan wordt daar echt stukken minder gepost.
Ik zit bijna top 50 zie ik net.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Echt, ik snap dat niet, mensen die zo op postaantallen geilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |