We kunnen er moeilijk wat aan doen... Hoewel ik nu weer weinig last heb van de traagheidquote:Op maandag 21 januari 2008 20:16 schreef Q. het volgende:
Echt, wat een stel amateuristische <censuur om een permban te voorkomen> runnen deze site toch, niet te zuinig. Al JAREN is het zo waardeloos.
Bij een KPD mod krijg ik toch hele rare gedachten bij deze zin.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:33 schreef Sjowhan het volgende:
Ik heb idd nu ook geen last, maarja, vanochtend was 't wel even slikken
Na het posten van deze post kreeg ik weer een foutmelding.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:32 schreef Q. het volgende:
Ja, nu even niet, maar ik heb er alle vertrouwen in dat het zo weer kut gaat.
Sick fuck!quote:Op maandag 21 januari 2008 20:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bij een KPD mod krijg ik toch hele rare gedachten bij deze zin.
Fucking sick.quote:
quote:Op maandag 21 januari 2008 20:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bij een KPD mod krijg ik toch hele rare gedachten bij deze zin.
Ik plaag je maar Sjowquote:
Je had nooit het idee dat mensen op je woorden zouden gaan letten?quote:
Mjaaaquote:
Als ik wist dat 't zulke problemen zou voortbrengen, had ik wel 2x gedacht voordat ik de mail zou sturenquote:Op maandag 21 januari 2008 20:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je had nooit het idee dat mensen op je woorden zouden gaan letten?.
Tja, sommigen denken dat het echt een kunst an sich is. Zou hij al van Masterflirt af weten?quote:
De kapper kan bij mij niet eens 20 minuten bezig zijn.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:55 schreef Mike.Strutter het volgende:
De kapper heeft vanavond dik 3 kwartier aan m'n haar staan knippen. Als ze gewoon haar mond gehouden had was ze vast binnen 20 minuten klaar geweest.
Maar het is nu wel precies zoals ik het wil
Schtoppel toch?quote:Op maandag 21 januari 2008 21:00 schreef Mike.Strutter het volgende:
Masterflirt, wie was daar op FOK ook al weer de messias van?
Er waren er een paar, Schtoppel oa.quote:Op maandag 21 januari 2008 21:00 schreef Mike.Strutter het volgende:
Eerst kon 'n vriendin van me dat altijd doen, die vond dat altijd wel leukquote:Op maandag 21 januari 2008 21:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
De kapper kan bij mij niet eens 20 minuten bezig zijn.
Volgens mij heeft FOK! een direct lijntje met jouw gemoedstoestand. Het is allemaal jouw schuld!quote:Op maandag 21 januari 2008 20:32 schreef Q. het volgende:
Ja, nu even niet, maar ik heb er alle vertrouwen in dat het zo weer kut gaat.
Die liesbreuk verklaart wel wat, ja.quote:Op maandag 21 januari 2008 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens mij heeft FOK! een direct lijntje met jouw gemoedstoestand. Het is allemaal jouw schuld!
Geweldigquote:Op maandag 21 januari 2008 20:55 schreef Mike.Strutter het volgende:
De kapper heeft vanavond dik 3 kwartier aan m'n haar staan knippen. Als ze gewoon haar mond gehouden had was ze vast binnen 20 minuten klaar geweest.
Maar het is nu wel precies zoals ik het wil
Wie en wat is Masterflirt?quote:Op maandag 21 januari 2008 21:00 schreef Mike.Strutter het volgende:
Mon Dieu, dat noem ik nog eens 'van je af schrijven'. Dadelijk eens lezenquote:
Dag jongedame van het minstens zo goede want Brabantsche levenquote:
Waar ik vandaag geweest ben die is eigenlijk gestopt. Maar ik heb een hekel om naar andere kappers te gaan.quote:Op maandag 21 januari 2008 21:13 schreef mrbox het volgende:
[..]
GeweldigHad ook eerst z'n kapster, grappig verhaal altijd perfect geknipt. Oke koste iets meer tijd maar dat had ik er wel voor over. Stopt ze
huidige kapster is er wat minder een ster in
Haha! Strutter tochquote:Op maandag 21 januari 2008 21:15 schreef Mike.Strutter het volgende:
http://www.masterflirt.nl/
Welkom in de wereld van het verleiden
Lquote:Op maandag 21 januari 2008 21:16 schreef Litpho het volgende:
Dag jongedame van het minstens zo goede want Brabantsche leven.
Ik heb het niet gelezen, maar de kans dat de TS met een gevatte one-liner komt, acht ik klein na de lengte van de OP gezien te hebben.quote:Op maandag 21 januari 2008 21:15 schreef MNR het volgende:
Mon Dieu, dat noem ik nog eens 'van je af schrijven'. Dadelijk eens lezen
Ik zou het opzich wel kunnen gebruiken, kan wel een zelfvertrouwen-boost gebruikenquote:Op maandag 21 januari 2008 21:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha! Strutter toch![]()
Je hebt ook flirtlessen. Eens even luisteren..
Die heeft minder indruk achtergelaten.quote:Op maandag 21 januari 2008 21:22 schreef Pheno het volgende:
Too-niceguy was er ook 1, even terug gezocht. Die was nog erger dan Schtoppel.
Van Too-niceguy staat me zo niets bij. Van Schtoppel dan weer wel.quote:Op maandag 21 januari 2008 21:22 schreef Pheno het volgende:
Too-niceguy was er ook 1, even terug gezocht. Die was nog erger dan Schtoppel.
Ik krijg zo'n deja vu nu. Stop it! You are Schtoppel!quote:Op maandag 21 januari 2008 21:23 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Ik zou het opzich wel kunnen gebruiken, kan wel een zelfvertrouwen-boost gebruiken
http://en.wikipedia.org/wiki/David_DeAngelo onder deze naam zijn ook een deel boeken gepubliceerd
Daar waren hier toch ook wat topics over samen met die schtoppel gast.quote:Op maandag 21 januari 2008 21:23 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Ik zou het opzich wel kunnen gebruiken, kan wel een zelfvertrouwen-boost gebruiken
http://en.wikipedia.org/wiki/David_DeAngelo onder deze naam zijn ook een deel boeken gepubliceerd
Dat kwam omdat schtoppel iets subtieler was...quote:Op maandag 21 januari 2008 21:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die heeft minder indruk achtergelaten.
Die was 30 en had nooit seks gehad.quote:Op maandag 21 januari 2008 21:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik krijg zo'n deja vu nu. Stop it! You are Schtoppel!
Ben je nog zo jong?quote:Op maandag 21 januari 2008 21:28 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Die was 30 en had nooit seks gehad.
Ik ben pas 20
Okay, ik heb het niet echt geprobeerd, maar ik ga het niet lezen. Een ding: ik word al moe nadat ik zijn woorden gescand heb.quote:Op maandag 21 januari 2008 21:20 schreef AirwiN het volgende:
Ik heb het niet gelezen, maar de kans dat de TS met een gevatte one-liner komt, acht ik klein na de lengte van de OP gezien te hebben.
TL;DR is een behoorlijk asociale reply, maar ik kan me er iets bij voorstellen.quote:Op maandag 21 januari 2008 21:29 schreef MNR het volgende:
[..]
Okay, ik heb het niet echt geprobeerd, maar ik ga het niet lezen. Een ding: ik word al moe nadat ik zijn woorden gescand heb.
TL;DR? Staat voor?quote:Op maandag 21 januari 2008 21:32 schreef Litpho het volgende:
TL;DR is een behoorlijk asociale reply, maar ik kan me er iets bij voorstellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |