Vandaag toch ook cijfers van het vertrouwen van investeerders in de States, of is dat hetzelfde?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:51 schreef simmu het volgende:
[..]
ik zou die van ambac als belangrijker bestempelen. dat toont hoe diep de hypotheek/SIV/creditcrunch ellende zit. (verzekeringen!)
Een uitgebreider stukje over ambac en MBIA.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:51 schreef simmu het volgende:
[..]
ik zou die van ambac als belangrijker bestempelen. dat toont hoe diep de hypotheek/SIV/creditcrunch ellende zit. (verzekeringen!)
Och, 4,5% rente op een spaarrekening is toch wel aardigquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:03 schreef Gia het volgende:
Wat ben ik blij dat ik er niet op in ben gegaan toen de rabobank ons 'beleggen' aan wilde smeren.
Nee, ik zet het liever op een spaarrekening, dan weet ik zeker dat er iets bijkomt, hoe weinig ook.
als de beuren er aan gaan, wordt de rente verlaagd, en dan ga je ook onderuit met je spaarrekening.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:03 schreef Gia het volgende:
Wat ben ik blij dat ik er niet op in ben gegaan toen de rabobank ons 'beleggen' aan wilde smeren.
Nee, ik zet het liever op een spaarrekening, dan weet ik zeker dat er iets bijkomt, hoe weinig ook.
Maar wat je erop hebt staan wordt niet minder.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:05 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
als de beuren er aan gaan, wordt de rente verlaagd, en dan ga je ook onderuit met je spaarrekening.
maar een negatieve rente wordt het niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:05 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
als de beuren er aan gaan, wordt de rente verlaagd, en dan ga je ook onderuit met je spaarrekening.
Bij een stijgende inflatie kan dat zomaar het geval zijnquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maar een negatieve rente wordt het niet.
absoluut is het niet, relatief gezien dan wel inderdaad.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:13 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Bij een stijgende inflatie kan dat zomaar het geval zijn [afbeelding]
Optimistisch vooruitzicht..quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:59 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Een uitgebreider stukje over ambac en MBIA.
http://www.moneyandmarkets.com/Issues.aspx?NewsletterEntryId=1381
ik zou me niet zo'n zorgen maken over inflatie, de centrale banken jammeren daar wel over, maar da's niet het echte spookbeeld. het is stagflatie waar ze allemaal doodsbang voor zijn nu.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:13 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Bij een stijgende inflatie kan dat zomaar het geval zijn
Dan haal ik er meteen mijn geld af. Het staat namelijk niet vast.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:13 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Bij een stijgende inflatie kan dat zomaar het geval zijn
Daar lijkt het wel op ja, een goede rationele verklaring zie ik niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:45 schreef Verbal het volgende:
Volgens mij is dat gedoe met die beurzen echt een typisch geval van 'men lijdt het meest van het lijden dat men vreest'.
HELLUP, we zijn bang dat straks de koersen gaan dalen, dus laten we ze nu maar instorten
V.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |