En we gaan over in de lunchdipquote:
godver, zie het nu ook, binnen 15 minuten bijna 2%quote:Op maandag 21 januari 2008 11:55 schreef ItaloDancer het volgende:
Meer dan vier procent lager nu, ook op de beurzen om ons heen.
De midcap index bijna min zes procent.
Join the club. 50% kwijtgeraakt. Wel binnen een jaar, maar toch.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:55 schreef Zeg_Maar het volgende:
tering zeg.
door mijn hebzucht, ondanks dat ik dit wel zag aankomen, toch mijn aandeeltje te lang vastgehouden.
van een winst van 20% naar een verlies van 40% in 6 fucking weken.
al verkocht of houdt je het aan?quote:Op maandag 21 januari 2008 11:58 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Join the club. 50% kwijtgeraakt. Wel binnen een jaar, maar toch.
Zat allemaal in vastgoedfondsen, net 2 weken geleden verkocht en overgegaan in fonden in India en Gold. Maar goed, op 1 fonds in India al 20% kwijtgeraakt in 3 dagen. Zie die echter wel weer straks gaan stijgen, misschien nog wat bijkopen nu het toch laag staat.quote:Op maandag 21 januari 2008 12:01 schreef Zeg_Maar het volgende:
[..]
al verkocht of houdt je het aan?
denk dat ik deze pijnlijke rit maar uitzit.
binnen 2 jaar is het misschien weer op het niveau van 2 maand geleden
en onze oosterburen noten DAX -5.2% en TecDax -6.6%quote:Op maandag 21 januari 2008 12:14 schreef Robin2130 het volgende:
AMX-index -6.03%
AEX-index -3.90%
Lang geleden dat er zulke sterke dalingen waren
tja, lol, mijn aandeel is 43% gedaald in totaal.quote:Op maandag 21 januari 2008 12:18 schreef JimmyJames het volgende:
De Duitse beurs wtf?
Die is echt gecrasht.
optimistquote:Op maandag 21 januari 2008 12:22 schreef ItaloDancer het volgende:
Duitse DAX zakte even meer dan 400 pnt (5,7%)![]()
BLACK Monday is het nog niet, dat zet ik erin bij -7% ofzo
Wat had je dan gekocht? Turbo's of zo? Of tomtom?quote:Op maandag 21 januari 2008 12:23 schreef Zeg_Maar het volgende:
[..]
tja, lol, mijn aandeel is 43% gedaald in totaal.
en ik heb hem op een dieptepunt gekocht, kun je nagaan hoe anderen zich voelen![]()
naja, geld maakt niet gelukkig toch.
Het kan nog wokkel; tis nog geen half zesquote:Op maandag 21 januari 2008 12:41 schreef Wokkel het volgende:
Vrijdag had je nog van die mensen die zeiden 'Maandag USA dicht, dus AEX up'.
De markt heeft altijd gelijk.
Gewoon vasthouden dus. 'Never lose money'.quote:Op maandag 21 januari 2008 12:31 schreef Zeg_Maar het volgende:
arques industries
http://www.ariva.de/quote/profile.m?secu=5611&kx=s
ach dat geblaat van al die analisten stelt vaak weinig voor.quote:Op maandag 21 januari 2008 12:41 schreef Wokkel het volgende:
Vrijdag had je nog van die mensen die zeiden 'Maandag USA dicht, dus AEX up'.
De markt heeft altijd gelijk.
andere optie die ik overweeg is om nu te verkopen en weer te kopen als de beurs omhoog gaat over lange tijd.quote:Op maandag 21 januari 2008 12:45 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Gewoon vasthouden dus. 'Never lose money'.
Voor een keer gaat derivatenland Nederland minder hard dan de rest van Europa met de CAC40 en de DAX als uitschieters. Ik denk niet dat er deze week een significant herstel komt. Want wallstreet gaat morgen GEHEID down.
De vraag is alleen hoeveel down.quote:Op maandag 21 januari 2008 12:45 schreef JimmyJames het volgende:
Want wallstreet gaat morgen GEHEID down.
gokje:quote:Op maandag 21 januari 2008 12:52 schreef Drugshond het volgende:
[..]
De vraag is alleen hoeveel down.
Uhm, de S&P future is 4,5% gekelderd. Daar zijn we zo hard op gezakt. Dat is dus al ingecalculeerd.quote:Op maandag 21 januari 2008 12:45 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er deze week een significant herstel komt. Want wallstreet gaat morgen GEHEID down.
quote:'Acceleratie naar paniek op de beurs'
Bron : DFT
AMSTERDAM (DFT) - "Er sprake van een acceleratie naar paniek op de beurs", meent handelaar Rob Koenders van Harmony Vermogensbeheer. "Het Armageddon lijkt te zijn begonnen", is zijn onheilspellende visie.
Vandaag is de AEX-index flink in mineur en moet ruim 3 procent terug. Dit in navolging van de Aziatische beurzen en Wall Street, afgelopen vrijdag. Met name de financiėle concerns zitten in de hoek waar de rake klappen vallen.
Volgens Koenders heeft de zwakte bij de financials te maken met slecht nieuws rond de Amerikaanse obligatieverzekeraars MBIA en AMBAC die vorige week respectievelijk 48 en 71 procent in waarde verloren. Kredietbeoordelaar Moody's denkt erover om de huidige AAA-rating van het duo te verlagen. Obligatieverzekeraars schrijven verzekeringen uit die de klant beschermen tegen gemiste betalingen door de uitgever van een obligatie. Voor dergelijke ondernemingen is een AAA-beoordeling van vitaal belang.
Volgens Koenders blijkt uit dit slechte nieuws dat ook de obligaties van banken en zakenbanken niet meer veilig zijn voor de negatieve gevolgen van de kredietcrisis.
De handelaar zegt dat hij vandaag nog niet aan het kopen is geslagen. " Ik ben alleen bezig met het sluiten van posities. Aan kopen denk ik nog niet. "
"Het vertrouwen is gereduceerd tot nul. Beleggers gooien de spreekwoordelijke handdoek in de ring", meent handelaar Rik Zwaneveld van AFS Brokers.
Het Damrak krijgt vandaag geen steun van Wall Street, dat vanwege Martin Luther King Day is gesloten.
We staan al op -6%quote:Op maandag 21 januari 2008 12:50 schreef Perrin het volgende:
Bij -5% wordt de handel stilgelegd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |