abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60195892
Is het een idee om dit topic gewoon heel snel vol te posten zodat het niet om de zoveel weken weer bovenin de active topics komt na weer een kansloze update?
A mind with a heart of it's own
pi_60196316
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 19:45 schreef DrMarten het volgende:
Is het een idee om dit topic gewoon heel snel vol te posten zodat het niet om de zoveel weken weer bovenin de active topics komt na weer een kansloze update?
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_60196696
Is het niet gewoon beter om een slotje aan te vragen, aangezien ts het verschil niet weet tussen een weblog en een forum.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 20:42:15 #229
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_60196838
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 19:45 schreef DrMarten het volgende:
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 20:33 schreef Ridocar het volgende:
Is het niet gewoon beter om een slotje aan te vragen, aangezien ts het verschil niet weet tussen een weblog en een forum.
Are you retarded?
Dit topic is geniaal man!
Elke keer dat dit topic weer bovenaan mijn AT staat maakt mijn hart een sprongetje van vreugde!
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_60197011
ik wil ook deel 2 weer lezen!
pi_60197405
Als je zo de teksten van de ts leest, maakt ie ook zo een tweede deel aan...
*poef* nu is het weg
pi_60205451
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 16:11 schreef Fusionfreak het volgende:
Heb vandaag eindelijk bericht gekregen op mijn bezwaarschrift, om maar meteen te beginnen mijn bezwaar is op alle punteno ngegrond verklaard, ofwel afgewezen. Als motivatie gat het CBR aan dat mijn aandoeningen icm de onvoldoende gereden rijtesten de doorslag gaven. Uitaeraard ben ik het daar niet mee eens en heb ik besloten in beroep te gaan bij de bestuursrechter om het negative besluit te laten omzetten in een positief besluit. Ben inmiddels naar het juridisch loket geweest en as woensdag heb ik een afspraak met een advocaat voor een advies waarbij de advocaat gaat uitzoeken of een beroep wel zin heeft of dat er een nieuw verzoek gaat komen voor herkeuring bij een andere psychiater (3e inmiddels) Indien de advocaat denkt dat het weinig zin heeft om in beroep te gaan bij de bestuursrechter dan kan ik als alternatief een nieuwe eigen verklaring insturen waardoor ik vanzelf weer opnieuw in de medische procedure gaat komen.

Bij het besluit van het CBR zat ook een copy van een eerdere rechtzaak waarbij iemand om medische (lees psychische reden) het rijbeweijs is ingevorderd, maar de vraag blijft of het CBR mij op paragraaf 8.1 omgeschikt kan verklaren en/of de tweede psychiater zijn diagnose wel goed gesteld heeft omdat ik aanvankelijk voor 5 jaar geschkt was verklaard na het behalen van mijn rijbewijs. Maargoed woensdag as hoor ik meer, het gesprek en behandelen van mij dossier zou ongeveer 3 uur duren.

Ik had liever gehad dat het geld waarmee dit soort dingen mogelijk gemaakt worden (of gesubsidieerd) in het onderwijs werd gestoken
pi_60206149
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 12:01 schreef Locusta het volgende:

Ik had liever gehad dat het geld waarmee dit soort dingen mogelijk gemaakt worden (of gesubsidieerd) in het onderwijs werd gestoken
Wat heeft het onderwijs hier nu weer mee te maken
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  zaterdag 19 juli 2008 @ 13:00:44 #234
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_60206392
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 12:45 schreef r_one het volgende:

[..]

Is ook maar een voorbeeld van iets waar al dit geld beter aan uitgegeven had kunnen worden
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  zaterdag 19 juli 2008 @ 14:15:09 #235
262 Re
Kiss & Swallow
pi_60207751
erg R&P waardig iig
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_60208453
Echt, hoevaak moet je nog NEE te horen krijgen voordat het doordringt in die botte harses van je. Ongelooflijk dat er zulke mensen zijn, die zoveel geld kunnen verspillen.
pi_60208546
Ik dacht dat ik hard faalde omdat ik niet in een keer slaagde. Nu weet ik dat het ook anders kan.
pi_60209634
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 14:58 schreef Thomass het volgende:
Ik dacht dat ik hard faalde omdat ik niet in een keer slaagde. Nu weet ik dat het ook anders kan.
Eén keer zakken is in vergelijking met TS slagen met vlag en wimpel
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_60210957
Wat een volharding!
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_60212104
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 16:56 schreef Biancavia het volgende:
Wat een volharding!
zeker als je nagaat hoeveel mensen maar blijven reageren
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_60212365
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 12:45 schreef r_one het volgende:
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 13:00 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Is ook maar een voorbeeld van iets waar al dit geld beter aan uitgegeven had kunnen worden
Dat dus
pi_60212923
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 18:28 schreef Locusta het volgende:
Dat dus
De ene bodemloze put inruilen voor de andere bodemloze put
.
pi_60215387
Ik zou willen dat ik in dezelfde waan-ideeen-wereld als TS zou leven:

Besluit van de belastingdienst gehad. Moet belasting betalen. Uiteraard niet mee eens. Ik ga praten met een advocaat of de belastingdienst mij geen belasting moet betalen, want ik wil de negatieve aanslag omzetten in een positieve aanslag.
pi_60215717
  zaterdag 19 juli 2008 @ 23:06:15 #245
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_60216377
Wanneer verschijnt TS met zijn jankbek bij Hart van Nederland?
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
pi_60217659
TS heeft me trouwens wel op een idee gebracht;
Ik ga het medisch tuchtcollege aanklagen voor het feit dat ik, als man, geen kinderen kan baren.

Minstens net zo kansrijk als dit gebed zonder einde...
pi_60223317
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 16:11 schreef Fusionfreak het volgende:
Heb vandaag eindelijk bericht gekregen op mijn bezwaarschrift, om maar meteen te beginnen mijn bezwaar is op alle punteno ngegrond verklaard, ofwel afgewezen. Als motivatie gat het CBR aan dat mijn aandoeningen icm de onvoldoende gereden rijtesten de doorslag gaven. Uitaeraard ben ik het daar niet mee eens en heb ik besloten in beroep te gaan bij de bestuursrechter om het negative besluit te laten omzetten in een positief besluit. Ben inmiddels naar het juridisch loket geweest en as woensdag heb ik een afspraak met een advocaat voor een advies waarbij de advocaat gaat uitzoeken of een beroep wel zin heeft of dat er een nieuw verzoek gaat komen voor herkeuring bij een andere psychiater (3e inmiddels) Indien de advocaat denkt dat het weinig zin heeft om in beroep te gaan bij de bestuursrechter dan kan ik als alternatief een nieuwe eigen verklaring insturen waardoor ik vanzelf weer opnieuw in de medische procedure gaat komen.

Bij het besluit van het CBR zat ook een copy van een eerdere rechtzaak waarbij iemand om medische (lees psychische reden) het rijbeweijs is ingevorderd, maar de vraag blijft of het CBR mij op paragraaf 8.1 omgeschikt kan verklaren en/of de tweede psychiater zijn diagnose wel goed gesteld heeft omdat ik aanvankelijk voor 5 jaar geschkt was verklaard na het behalen van mijn rijbewijs. Maargoed woensdag as hoor ik meer, het gesprek en behandelen van mij dossier zou ongeveer 3 uur duren.
Hehe, de figuur van dat juridisch loket heeft eindelijk de lef om te zeggen dat het echt geen zin heeft. Maar TS gaat onverdroten door.

Kennelijk weet hij niet dat het steeds makkelijker wordt voor het CBR om hem zonder nader onderzoek af te wijzen -tenzij er volkomen nieuwe feiten worden aangevoerd.

Vraag me ook of die uren gefactureerd worden, want dat opent natuurlijk een heel nieuw scala van mogelijkheden om naar de rechter te gaan.

[ Bericht 3% gewijzigd door HiZ op 20-07-2008 13:09:04 ]
pi_60300776
Heb vandaag een afspraak gehad met een advocaat om het dossier samen door te nemen, hij ziet toch mogelijkheden om de zaak voor de bestuursrechter te brengen omdat er toch volgens hem tegenstrijdigheden inzitten en dat het CBR hardnekkig blijft vasthouden aan slechts één medisch rapport en met geen woord in hun besluitneming schrijven over de eerste psychiater die mij wel geschikt achte voor 5 jaar om een rijbewijs te mogen halen. Ook vind de advocaat het onredelijk om op basis van een paar rijtesten te oordelen dat iemand definitief ongeschikt zou zijn, de advocaat heeft alle stukken laten copyeren en zal de zaak de komende tijd nader bekijken want de zaak moet binnen 6 weken bij de bestuursrechter kenbaar zijn gemaakt. De komende weken zal ik horen krijgen welke strategie de advocaat gaat gebruiken om de zaak bij de rechter te brengen, er zal waarschijnlijk ook een hoorzitting gaan komen waarbij zowel ik met mijn advocaat alsook het CBR gehoord zal worden. De hele procedure kon in principe een half jaar duren of langer, waarbij mijn theorie ook zal verlopen. Uiteraard heb ik geen garantie dat ik deze zaak ga winnen, maar ik heb gewoon geen andere keus meer omdat ik via het CBR ben uitgeprocedeerd.
pi_60301113
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 18:18 schreef Fusionfreak het volgende:
[..] Uiteraard heb ik geen garantie dat ik deze zaak ga winnen, maar ik heb gewoon geen andere keus meer omdat ik via het CBR ben uitgeprocedeerd.
Zegt het bovenstaande je dan al niet genoeg?
pi_60301221
Ik hoop dat je de boel op zit te naaien

Ik kan er gewoon niet bij dat er werkelijk mensen zijn die zo dom en naief zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')