quote:Op maandag 21 januari 2008 09:58 schreef beequeen het volgende:
En ja hoor, Amanda heeft weer last ven een ochtendgriepje.
Ze staat te kotsen.
en gezien de foto, ook aan een plastischchirurg...quote:Op maandag 21 januari 2008 10:03 schreef Varen het volgende:
Lieke heeft niet lekker geslapen, zit volgens haar tegen een griep aan
[ afbeelding ]
Ik was wakker, en ze sliepen beide..quote:Op maandag 21 januari 2008 09:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Hebben ze nu ehhh........... of niet ?![]()
De hypocrisie druipt er inderdaad vanaf. Ik vermoed dat Amanda veel vaker dronken is geweest dan Huub (mede dankzij de drankverboden).quote:Op maandag 21 januari 2008 10:05 schreef FSR het volgende:
Ik vind het zo lachen als die takketrol Amandrama Huub een alcoholist noemt...
Die sufkut is bijna elke dag dronken / aangeschoten...
En Bwian verwijte Huub, dat hij alleen maar dronken meisjes neukt... Bwian doet niet anders...
en de laatste weeken is hij alleen maar bezig om een trio te krijgen...
I rest my case.quote:Op maandag 21 januari 2008 10:05 schreef FSR het volgende:
En Bwian verwijte Huub, dat hij alleen maar dronken meisjes neukt... Bwian doet niet anders...
Trio script is al van de baan.quote:Op maandag 21 januari 2008 10:05 schreef FSR het volgende:
Er was hier gisteravond anders een user vrouwen aan het ronselen voor Brianquote:Op maandag 21 januari 2008 10:10 schreef T-lex het volgende:
[..]
Trio script is al van de baan.![]()
Zowel Brian als Amanda zien het bij nader inzien toch niet zo zitten.
quote:Op maandag 21 januari 2008 10:10 schreef T-lex het volgende:
[..]
Trio script is al van de baan.![]()
Zowel Brian als Amanda zien het bij nader inzien toch niet zo zitten.
Dus ... ik maak heul geen kans op een nachtje met Brian?quote:Op maandag 21 januari 2008 10:11 schreef Lobasca het volgende:
Er was hier gisteravond anders een user vrouwen aan het ronselen voor Brian
Ze wordt misselijk bij de gedachte dat haar nephaar er af moet vandaag!quote:
Ja hoor, als je maar dronken bent, luisterd naar hem, en zeker geen grote schmoel tegen hem hebt...quote:Op maandag 21 januari 2008 10:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus ... ik maak heul geen kans op een nachtje met Brian?
![]()
Verdomme. Helemaal voor niets een anusbleek laten uitvoeren.
Ja, die ogen zeiden dat hij goed lam was ja.quote:Op maandag 21 januari 2008 10:12 schreef FSR het volgende:
[..]
Vannacht toen schreeuwlene bij Amandrama kwam liggen, vouwde Bwian handig de benen over van schreeuwlene om, Amandrama heen.. en die blik in zijn ogen zeiden genoeg hoor....
Hij zou toch zaterdag opzouten!quote:Op maandag 21 januari 2008 10:19 schreef beequeen het volgende:
We zijn voorlopig nog niet af van LL. Hij gaat binnenkort de studio in met Brian om de nummers te mixen en op te nemen. Hij begeleidt Brian zeg maar.
Begreep ik het nu goed dat het nummer voor alleenstaande moeders in feite ook een verkapte 'Brian is goehoed' rap is geworden?quote:Op maandag 21 januari 2008 10:19 schreef beequeen het volgende:
We zijn voorlopig nog niet af van LL. Hij gaat binnenkort de studio in met Brian om de nummers te mixen en op te nemen. Hij begeleidt Brian zeg maar.
Je hebt hem gewonnen hoor.quote:Op maandag 21 januari 2008 10:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 20 januari 2008 22:58 schreef noekje het volgende:
Nou, Copycat heeft Brian gewonnen want ze was de enige die matig positief was.
Gefeliciteerd Copycat, namens het vrouwelijke deel van de cos mag je hem hebben!![]()
Gaan we nu weer verder over de streams en niet over de mannelijke voorkeuren van de vrouwelijke cos-ers want dat was natuurlijk Bart.![]()
Game on!
Dat zei ze zaterdag ook al en toen liep ze in haar paaldanspakje naar buiten.quote:Op maandag 21 januari 2008 10:03 schreef Varen het volgende:
Lieke heeft niet lekker geslapen, zit volgens haar tegen een griep aan
[ afbeelding ]
Hij ziet er wel androgyn uit..je moet er van houdenquote:Op maandag 21 januari 2008 09:49 schreef beequeen het volgende:
@Desii, Ivar heeft naar je geluisterd, hij is naar de kapper geweest.![]()
[ afbeelding ]
Jij was de uitgelezen kandidaat volgens mijquote:Op maandag 21 januari 2008 10:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Iedereen heeft daar opdrachten.quote:Op maandag 21 januari 2008 10:29 schreef Verida het volgende:
Palma volgt dus ook duidelijk een script.
Als Palma echt zo'n bloedhekel aan Lieke zou hebben zoals ze doet voorkomen zou ze nu Lieke wel dwars zitten of op zijn minst uitschelden.
Dan zet je jezelf wel te kakken als huishoudster. Geen zicht op de grote hoofprijs, maar wel te pas en te onpas je onsympathieke bek opentrekken als het hokje weer beslist dat je mee mag doen in het getreiter.
Fijn voor het thuisfront ook......zo'n moeder, echt iets om trots over te vertellen.
Hij mag langer blijven omdat hij met die paaldansslet het bed is ingedoken, dat heet tv maken weet je wel?quote:
O, ja, dat aantrekkelijke meisjequote:Op maandag 21 januari 2008 10:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij mag langer blijven omdat hij met die paaldansslet het bed is ingedoken, dat heet tv maken weet je wel?
Wat is het toch een sneue gastquote:Op maandag 21 januari 2008 10:41 schreef Varen het volgende:
Brian: Selene zit helemaal in de kont van Claire.
Serieus? Nog een bewijs dat die gozer niet helemaal honderd is.quote:Op maandag 21 januari 2008 10:47 schreef Marieke_B het volgende:
En Palma hef het helemal fout zegt Brian...Amanda's vlechtjes zitten hartstikke mooi.
bedoel je niet geen ipv heel?quote:Op maandag 21 januari 2008 09:43 schreef Varen het volgende:
Amanda is heel misselijk
Brian ziet er ook niet echt fris uit.
Huub zegt dat er heel flikker gebeurd is tegen Palma. Hij vindt een vriendschap relatie belangrijker dan een sex relatie
typefoutjequote:
quote:Op maandag 21 januari 2008 10:57 schreef T-lex het volgende:
Amanda ligt half dood op de bank...Brian brengt ff een thee'tje om d'r maag te kalmeren. lekker hé die Vodka.
pfff...wat een opluchtingquote:Op maandag 21 januari 2008 10:53 schreef Varen het volgende:
[..]
typefoute, moet zijn: Huub zegt, dat er geen flikker gebeurd is, tegen Palma
Die vlechten zijn in ieder geval uit het haar. En de pruik ziet er nog redelijk toonbaar uit.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:02 schreef Varen het volgende:
Amanda moet frisse lucht hebben
[ afbeelding ]
Ja krijg je als je elke dag zoveel zuipt.ze gaan daar allemaal kapot.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:02 schreef Varen het volgende:
Amanda moet frisse lucht hebben
[ afbeelding ]
hihiquote:Op maandag 21 januari 2008 09:49 schreef beequeen het volgende:
@Desii, Ivar heeft naar je geluisterd, hij is naar de kapper geweest.![]()
[ afbeelding ]
Een mooi idee BSOL... maar misschien komt dit beter tot z'n zijn recht in een speciaal topic omdat dit oproept tot grote lappen tekst en discusse lijken me welhaast onvermijdelijk.quote:Op maandag 21 januari 2008 05:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
In de COSsen zie je met enige regelmaat dat posters voorkeur hebben voor een bepaalde Miljonair, een afkeur hebben voor een andere Miljonair en terloops een derde Miljonair op de hak willen nemen. Niets menselijks is vreemd aan FOK!-posters. Die meningen worden vaak vermengd in de verslagen van de gebeurtenissen op de Streams (Waardoor de COS veel aan waarde/naleesbaarheid verliest.)
Dit is geen oproep tot discussie - Geef nou eens één hoofdreden waarom je A prefereert, B helemaal degradeert en C eigenlijk wel kunt missen. Geen discussie - Geef gewoon in één motivatie bij A, B en C. Noem vooral het moment, waarop dat gevoel ontstond, niet wat daarna allemaal gebeurde.
Reageer niet op anderen, vertel gewoon je eigen verhaal !
Mijn visie :
KNIP
Brian?quote:Op maandag 21 januari 2008 11:05 schreef neehe het volgende:
Lieke is al aan het oefenen om die kabouter plopoog een flinke klap of trap te geven.
Lager kan dat ventje bij mij niet dalen, voor mij ligt hij al twee meter onder de grond.
Helemaal eens!quote:Op maandag 21 januari 2008 11:06 schreef akveor het volgende:
Een mooi idee BSOL... maar misschien komt dit beter tot z'n zijn recht in een speciaal topic omdat dit oproept tot grote lappen tekst en discusse lijken me welhaast onvermijdelijk.
Smerige RAT,wat zou het programma een stuk leuker zijn als die RAT er uit is,dan krijg je pas een spel.quote:Op maandag 21 januari 2008 09:50 schreef Varen het volgende:
[..]
Een goeie voor Brian en LL, kunnen ze zo mee de top 40 in!
Dat is de sturing van de Febo.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:08 schreef Marieke_B het volgende:
Waarom spelen al die gastspelers altijd zo expliciet voor B&A?
En waarom hebben Huub en Claire nooit door hoeveel info daarmee bij het andere kamp terecht komt?
En waarom vertelt niemand eens aan Huub en Jaap over de ruzies tussen B&A.?
Brian maakt duidelijk dat de gastspelers in dat hok zitten om info door te spelen. M.a.w. de gastspelers maken het spel op dit moment, belachelijk.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:12 schreef Lobasca het volgende:
Mag Slène aub per direct opsodemieteren?![]()
![]()
Waar gaat dit over?!
Ze is een spion die werkt voor Brian, dus ze blijft.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:12 schreef Lobasca het volgende:
Mag Slène aub per direct opsodemieteren?![]()
![]()
Waar gaat dit over?!
Mooi!quote:Op maandag 21 januari 2008 11:15 schreef Varen het volgende:
Selene vindt Amanda niet meer zo leuk, volgens mij.
quote:Op maandag 21 januari 2008 11:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Brian maakt duidelijk dat de gastspelers in dat hok zitten om info door te spelen. M.a.w. de gastspelers maken het spel op dit moment, belachelijk.
Brian moet gewoon in de finale.En daarom word hij gespaard.Een keer nat spetteren en hij flipt al.Dus mag niemand wat doen.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:18 schreef schatje het volgende:
Nu Lieke vertrekt wordt het tijd dat de relatie van Brian en Amanda onder de loep wordt genomen. De Febo kan daarin veel meer stoken.
Alleen gaat dat never nooit niet gebeuren.
Nee, Huub moet weer jaloers worden gemaakt door een man voor Claire uit te nodigen. Zo suf.
Daarom hoop ik nog steeds dat Brian in de finale alle ballen en meer op zich krijgt.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:22 schreef rooie3 het volgende:
Brian moet gewoon in de finale.En daarom word hij gespaard.Een keer nat spetteren en hij flipt al.Dus mag niemand wat doen.
Ligt eraan hoe de finale verloopt.Als het op spelletjes enzo aankomt wint Brian.Hij heeft de meeste kracht.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarom hoop ik nog steeds dat Brian in de finale alle ballen en meer op zich krijgt.
Karma is a bitch, but payback is a mean motherfucker.
Geen bezoek, wel bloemen?quote:Op maandag 21 januari 2008 11:30 schreef akveor het volgende:
De kater kwam weer eens later
[ afbeelding ]
In feite is het echt een zielig kind.Alles is nep aan haar.Neptieten,nepwenkbrauwen en nep haar.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:30 schreef akveor het volgende:
De kater kwam weer eens later
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |