quote:Op maandag 21 januari 2008 09:58 schreef beequeen het volgende:
En ja hoor, Amanda heeft weer last ven een ochtendgriepje.
Ze staat te kotsen.
en gezien de foto, ook aan een plastischchirurg...quote:Op maandag 21 januari 2008 10:03 schreef Varen het volgende:
Lieke heeft niet lekker geslapen, zit volgens haar tegen een griep aan
[ afbeelding ]
Ik was wakker, en ze sliepen beide..quote:Op maandag 21 januari 2008 09:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Hebben ze nu ehhh........... of niet ?![]()
De hypocrisie druipt er inderdaad vanaf. Ik vermoed dat Amanda veel vaker dronken is geweest dan Huub (mede dankzij de drankverboden).quote:Op maandag 21 januari 2008 10:05 schreef FSR het volgende:
Ik vind het zo lachen als die takketrol Amandrama Huub een alcoholist noemt...
Die sufkut is bijna elke dag dronken / aangeschoten...
En Bwian verwijte Huub, dat hij alleen maar dronken meisjes neukt... Bwian doet niet anders...
en de laatste weeken is hij alleen maar bezig om een trio te krijgen...
I rest my case.quote:Op maandag 21 januari 2008 10:05 schreef FSR het volgende:
En Bwian verwijte Huub, dat hij alleen maar dronken meisjes neukt... Bwian doet niet anders...
Trio script is al van de baan.quote:Op maandag 21 januari 2008 10:05 schreef FSR het volgende:
Er was hier gisteravond anders een user vrouwen aan het ronselen voor Brianquote:Op maandag 21 januari 2008 10:10 schreef T-lex het volgende:
[..]
Trio script is al van de baan.![]()
Zowel Brian als Amanda zien het bij nader inzien toch niet zo zitten.
quote:Op maandag 21 januari 2008 10:10 schreef T-lex het volgende:
[..]
Trio script is al van de baan.![]()
Zowel Brian als Amanda zien het bij nader inzien toch niet zo zitten.
Dus ... ik maak heul geen kans op een nachtje met Brian?quote:Op maandag 21 januari 2008 10:11 schreef Lobasca het volgende:
Er was hier gisteravond anders een user vrouwen aan het ronselen voor Brian
Ze wordt misselijk bij de gedachte dat haar nephaar er af moet vandaag!quote:
Ja hoor, als je maar dronken bent, luisterd naar hem, en zeker geen grote schmoel tegen hem hebt...quote:Op maandag 21 januari 2008 10:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus ... ik maak heul geen kans op een nachtje met Brian?
![]()
Verdomme. Helemaal voor niets een anusbleek laten uitvoeren.
Ja, die ogen zeiden dat hij goed lam was ja.quote:Op maandag 21 januari 2008 10:12 schreef FSR het volgende:
[..]
Vannacht toen schreeuwlene bij Amandrama kwam liggen, vouwde Bwian handig de benen over van schreeuwlene om, Amandrama heen.. en die blik in zijn ogen zeiden genoeg hoor....
Hij zou toch zaterdag opzouten!quote:Op maandag 21 januari 2008 10:19 schreef beequeen het volgende:
We zijn voorlopig nog niet af van LL. Hij gaat binnenkort de studio in met Brian om de nummers te mixen en op te nemen. Hij begeleidt Brian zeg maar.
Begreep ik het nu goed dat het nummer voor alleenstaande moeders in feite ook een verkapte 'Brian is goehoed' rap is geworden?quote:Op maandag 21 januari 2008 10:19 schreef beequeen het volgende:
We zijn voorlopig nog niet af van LL. Hij gaat binnenkort de studio in met Brian om de nummers te mixen en op te nemen. Hij begeleidt Brian zeg maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |