Brian?quote:Op maandag 21 januari 2008 11:05 schreef neehe het volgende:
Lieke is al aan het oefenen om die kabouter plopoog een flinke klap of trap te geven.
Lager kan dat ventje bij mij niet dalen, voor mij ligt hij al twee meter onder de grond.
Helemaal eens!quote:Op maandag 21 januari 2008 11:06 schreef akveor het volgende:
Een mooi idee BSOL... maar misschien komt dit beter tot z'n zijn recht in een speciaal topic omdat dit oproept tot grote lappen tekst en discusse lijken me welhaast onvermijdelijk.
Smerige RAT,wat zou het programma een stuk leuker zijn als die RAT er uit is,dan krijg je pas een spel.quote:Op maandag 21 januari 2008 09:50 schreef Varen het volgende:
[..]
Een goeie voor Brian en LL, kunnen ze zo mee de top 40 in!
Dat is de sturing van de Febo.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:08 schreef Marieke_B het volgende:
Waarom spelen al die gastspelers altijd zo expliciet voor B&A?
En waarom hebben Huub en Claire nooit door hoeveel info daarmee bij het andere kamp terecht komt?
En waarom vertelt niemand eens aan Huub en Jaap over de ruzies tussen B&A.?
Brian maakt duidelijk dat de gastspelers in dat hok zitten om info door te spelen. M.a.w. de gastspelers maken het spel op dit moment, belachelijk.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:12 schreef Lobasca het volgende:
Mag Slène aub per direct opsodemieteren?![]()
![]()
Waar gaat dit over?!
Ze is een spion die werkt voor Brian, dus ze blijft.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:12 schreef Lobasca het volgende:
Mag Slène aub per direct opsodemieteren?![]()
![]()
Waar gaat dit over?!
Mooi!quote:Op maandag 21 januari 2008 11:15 schreef Varen het volgende:
Selene vindt Amanda niet meer zo leuk, volgens mij.
quote:Op maandag 21 januari 2008 11:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Brian maakt duidelijk dat de gastspelers in dat hok zitten om info door te spelen. M.a.w. de gastspelers maken het spel op dit moment, belachelijk.
Brian moet gewoon in de finale.En daarom word hij gespaard.Een keer nat spetteren en hij flipt al.Dus mag niemand wat doen.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:18 schreef schatje het volgende:
Nu Lieke vertrekt wordt het tijd dat de relatie van Brian en Amanda onder de loep wordt genomen. De Febo kan daarin veel meer stoken.
Alleen gaat dat never nooit niet gebeuren.
Nee, Huub moet weer jaloers worden gemaakt door een man voor Claire uit te nodigen. Zo suf.
Daarom hoop ik nog steeds dat Brian in de finale alle ballen en meer op zich krijgt.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:22 schreef rooie3 het volgende:
Brian moet gewoon in de finale.En daarom word hij gespaard.Een keer nat spetteren en hij flipt al.Dus mag niemand wat doen.
Ligt eraan hoe de finale verloopt.Als het op spelletjes enzo aankomt wint Brian.Hij heeft de meeste kracht.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarom hoop ik nog steeds dat Brian in de finale alle ballen en meer op zich krijgt.
Karma is a bitch, but payback is a mean motherfucker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |