quote:Tegenover de komst van Cahais staat het dreigende vertrek van Erik Nevland en Bruno Silva. Het Engelse Fulham heeft zich officieel bij de zaakwaarnemer van Nevland gemeld. De Noorse spits zegt welwillend tegenover een overstap naar de Premier League te staan.
Het zal wat wezen voor Groningen. Twee vliegen in één klap.quote:Maandag zit een delegatie van het Groningse clubbestuur om tafel met Ajax. Het gespreksonderwerp is de transfer van Bruno Silva. De Uruguayaan gooit in Groningen al weken zijn kont tegen de krib om een overgang naar de Amsterdammers te forceren.
Volgens mij nog steeds een gerucht.quote:Op maandag 21 januari 2008 14:53 schreef Chewie het volgende:
[..]
Het gerucht dat die Pool afgelopen weekend ook in de Euroborg was blijft vooralsnog een gerucht?
Het verhaal deed vrijdagnacht ook de ronde in de stad, dat hij 's avonds in de euroborg geweest zou zijn.quote:Op maandag 21 januari 2008 15:12 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Volgens mij nog steeds een gerucht.
Stond op wat Poolse sites.
"gooit al weken zijn kont tegen de krib". Prachtig verwoord. Het klinkt precies als het verwende joch wat 'ie ook is.quote:Op maandag 21 januari 2008 15:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
Het zal wat wezen voor Groningen. Twee vliegen in één klap.
Hij wordt gewoon keihard genegeerd door de spelersgroep!!quote:Op maandag 21 januari 2008 15:53 schreef Prosac het volgende:
http://wm1.streamzilla.jet-stream.nl/ndcvbk/20080121groningen.wmv
check die chagrijnige bek van Silva rond 1:40
Hetgeen Suarez te voelen krijgt, kost 10 wedstrijden schorsing, dus indien Kruiswijk niet verlengd, zou ik dat een prachtig afscheidscadeau vinden.quote:Op maandag 21 januari 2008 16:09 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik zeg 1 ding: $uarez gaat huilen als Matias speelt 13 april.
heheh. 90ste minuut het kampioenschap is binnen en Kruiswijk schop Suarez het stadion uitquote:Op maandag 21 januari 2008 16:18 schreef Prosac het volgende:
[..]
Hetgeen Suarez te voelen krijgt, kost 10 wedstrijden schorsing, dus indien Kruiswijk niet verlengd, zou ik dat een prachtig afscheidscadeau vinden.
quote:Op maandag 21 januari 2008 16:45 schreef Grulez het volgende:
[..]
heheh. 90ste minuut het kampioenschap is binnen en Kruiswijk schop Suarez het stadion uit
Kijk dat is nog eens leukquote:Van onze Verslaggever
Paul Matthijs heeft laten weten ondanks zijn blessure toch graag de spelersgroep te willen ondersteunen in de komende wedstrijden. Daarom zal hij bij het duel van woensdag tegen NEC in Grobypak de supporters opwarmen op een ludieke manier.
Oja ik was hem door prestaties van Meerdink en Fledderus bijna vergetenquote:Op maandag 21 januari 2008 17:11 schreef The_Verve het volgende:
Wanneer Svejdik weer fit is hebben we eigenlijk ook geen nieuwe rechtsback nodig. Ik vond hem daar erg goed spelen altijd. Degelijk.
Dan hebben we voor de rechtsback-positie Svejdik, Hiariej en natuurlijk... Paul Matthijs!
Een beetje Argentijn heeft de schurft aan Uruquyanen en de combo $uarez/$ilva zijn rijp om het gras van onderen te bekijken. Kruiswijk zal dus moeten gaan gravenquote:Op maandag 21 januari 2008 16:45 schreef Grulez het volgende:
[..]
heheh. 90ste minuut het kampioenschap is binnen en Kruiswijk schop Suarez het stadion uit
quote:Op maandag 21 januari 2008 15:53 schreef Prosac het volgende:
http://wm1.streamzilla.jet-stream.nl/ndcvbk/20080121groningen.wmv
check die chagrijnige bek van Silva rond 1:40
quote:Op maandag 21 januari 2008 17:17 schreef Grulez het volgende:
[..]
Oja ik was hem door prestaties van Meerdink en Fledderus bijna vergeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |