Komt omdat hij alleen RTL4 kan ontvangen.quote:Op maandag 21 januari 2008 12:43 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Volgens V geel is het onmogelijk. Zulke talenten zouden onhaalbaar zijn voor Nederlandse clubs volgens hem..
Hier het interviewquote:Op maandag 21 januari 2008 12:47 schreef Prosac het volgende:
Nevland net op Radio Noord
Is ook een optie jaquote:Op maandag 21 januari 2008 07:31 schreef csar het volgende:
[..]
Hoor ik daar iemand Kennedy + 2,5 miljoen roepen?
Lijkt me wel. Ik denk trouwens dat Nevland niet gaat, aangezien het nog alleen maar roddel en achterklap is (en daar zijn ze in GB erg goed in).quote:Op maandag 21 januari 2008 13:35 schreef Blawh het volgende:
Strak dat het ze is gelukt om die Argentijn te halen, potentiële opvolger voor Kruiswijk lijkt me?
Klopt.. Maar hangt er ook van af door welke krant het geschreven is natuurlijk. Sommige kranten zijn gewoon erg betrouwbaar.quote:Op maandag 21 januari 2008 13:42 schreef Grulez het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Ik denk trouwens dat Nevland niet gaat, aangezien het nog alleen maar roddel en achterklap is (en daar zijn ze in GB erg goed in).
quote:Cahais mogelijk naar Olympische Spelen
Op een druk bezochte persconferentie in de Hattrick’s Pub werd Matias Cahais maandag rond lunchtijd gepresenteerd aan pers, sponsors en andere belangstellenden. De 20-jarige verdediger is reeds enkele dagen in Nederland en trainde maandag voor het eerst mee met de selectie.
Directeur Hans Nijland lichtte de voorwaarden toe waaronder Cahais in Groningen zal gaan voetballen. “We zijn een huurovereenkomst aangegaan met Boca Juniors voor de duur van anderhalf jaar, dus tot medio 2009. Overigens zijn de onderhandelingen met deze club vrij rustig verlopen. Dat was in eerdere gevallen met Zuid-Amerikaanse club nog wel eens anders. In de huurperiode hebben wij de optie tot kopen. Daarbij zullen wij een transferbedrag betalen in de bandbreedte van 1,5 miljoen tot 2,5 miljoen euro. Hoe eerder FC Groningen Cahais contracteert, hoe lager het bedrag zal liggen.
Van de verdediger werden beelden vertoond van een doelpunt dat hij in 2004 op Eurovoetbal met de jeugd van Boca Juniors scoorde tegen FC Groningen. Hij zou in dat toernooi uiteindelijk in de finale met Feyenoord afrekenen. Afgelopen zomer won Cahais als aanvoerder van Argentinië onder-20 het Jeugd-WK in Canada. Daarmee kwalificeerde het team zich voor de Olympische Spelen, die later dit jaar in Beijing worden gehouden. De kersverse aanwinst van Groningen: “De komende tijd wil ik graag de club, mijn teamgenoten en alle mensen rond de club leren kennen. Hoe eerder ik kan spelen, hoe beter. Mijn favoriete positie is linker centrale verdediger, maar ook als linksback en links in de zone heb ik zowel in een drie- als een viermansverdediging gespeeld. De mogelijkheid bestaat inderdaad dat ik komende zomer meedoe aan de Olympische Spelen. Daarvoor zal ik de komende maanden wel aan spelen toe moeten komen. De keuze is aan de bondscoaches.”
Bron: FC Groningen
Dat zegt niets. Samaras stond aan het begin van zijn carriere. Voor Nevland is het echt een kans die niet nog een keer voorbij komt. Maar gelukkig is het niet des Nevlands om met een arbitragezaak te vertrekken.quote:
quote:Op maandag 21 januari 2008 14:25 schreef The_Verve het volgende:
Die Cahais is een linksbenige centrumverdediger. Hoe kom ik er dan in Godsnaam bij dat het om een rechtsback zou gaan?
1.5 tot 2.5. miljoen, afhankelijk van wanneer die optie wordt gebruiktquote:Op maandag 21 januari 2008 14:27 schreef Tim86 het volgende:
de hamvraag: hoe hoog is de koopoptie??
Voor 12,5 miljoen mogen jullie hem nu al hebben hoorquote:Gefeliciteerd met de aankoop trouwens...over een jaartje halen wij hem wel weer binnen met een arbitragezaak voor 5 keer zoveel als jullie betaald hebben
Mooie prijs is dat..weet je het zeker? Koopje namelijk...Meeste Argentijnse talenten zijn toch aardig duur..zeker jeugdinternationals..Die 12,5 miljoen wordt hij nog wel waard als hij zijn potentieel waarmaaktquote:Op maandag 21 januari 2008 14:34 schreef detulp050 het volgende:
[..]
1.5 tot 2.5. miljoen, afhankelijk van wanneer die optie wordt gebruikt
[..]
Voor 12,5 miljoen mogen jullie hem nu al hebben hoor
Het gerucht dat die Pool afgelopen weekend ook in de Euroborg was blijft vooralsnog een gerucht?quote:Op maandag 21 januari 2008 14:28 schreef venomsnake het volgende:
[..]
![]()
Je bent in de war met de interesse voor die Pool denk ik. Die kan namelijk wel op rechtsback spelen..
ps, OP toegevoegd Grulez.
Nijland gaf het aan in een interview. Het is geen bewijs, maar ik kan me niet voorstellen dat hij er stiekem een miljoen of wat afhaaltquote:Op maandag 21 januari 2008 14:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mooie prijs is dat..weet je het zeker?
quote:Tegenover de komst van Cahais staat het dreigende vertrek van Erik Nevland en Bruno Silva. Het Engelse Fulham heeft zich officieel bij de zaakwaarnemer van Nevland gemeld. De Noorse spits zegt welwillend tegenover een overstap naar de Premier League te staan.
Het zal wat wezen voor Groningen. Twee vliegen in één klap.quote:Maandag zit een delegatie van het Groningse clubbestuur om tafel met Ajax. Het gespreksonderwerp is de transfer van Bruno Silva. De Uruguayaan gooit in Groningen al weken zijn kont tegen de krib om een overgang naar de Amsterdammers te forceren.
Volgens mij nog steeds een gerucht.quote:Op maandag 21 januari 2008 14:53 schreef Chewie het volgende:
[..]
Het gerucht dat die Pool afgelopen weekend ook in de Euroborg was blijft vooralsnog een gerucht?
Het verhaal deed vrijdagnacht ook de ronde in de stad, dat hij 's avonds in de euroborg geweest zou zijn.quote:Op maandag 21 januari 2008 15:12 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Volgens mij nog steeds een gerucht.
Stond op wat Poolse sites.
"gooit al weken zijn kont tegen de krib". Prachtig verwoord. Het klinkt precies als het verwende joch wat 'ie ook is.quote:Op maandag 21 januari 2008 15:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
Het zal wat wezen voor Groningen. Twee vliegen in één klap.
Hij wordt gewoon keihard genegeerd door de spelersgroep!!quote:Op maandag 21 januari 2008 15:53 schreef Prosac het volgende:
http://wm1.streamzilla.jet-stream.nl/ndcvbk/20080121groningen.wmv
check die chagrijnige bek van Silva rond 1:40
Hetgeen Suarez te voelen krijgt, kost 10 wedstrijden schorsing, dus indien Kruiswijk niet verlengd, zou ik dat een prachtig afscheidscadeau vinden.quote:Op maandag 21 januari 2008 16:09 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik zeg 1 ding: $uarez gaat huilen als Matias speelt 13 april.
heheh. 90ste minuut het kampioenschap is binnen en Kruiswijk schop Suarez het stadion uitquote:Op maandag 21 januari 2008 16:18 schreef Prosac het volgende:
[..]
Hetgeen Suarez te voelen krijgt, kost 10 wedstrijden schorsing, dus indien Kruiswijk niet verlengd, zou ik dat een prachtig afscheidscadeau vinden.
quote:Op maandag 21 januari 2008 16:45 schreef Grulez het volgende:
[..]
heheh. 90ste minuut het kampioenschap is binnen en Kruiswijk schop Suarez het stadion uit
Kijk dat is nog eens leukquote:Van onze Verslaggever
Paul Matthijs heeft laten weten ondanks zijn blessure toch graag de spelersgroep te willen ondersteunen in de komende wedstrijden. Daarom zal hij bij het duel van woensdag tegen NEC in Grobypak de supporters opwarmen op een ludieke manier.
Oja ik was hem door prestaties van Meerdink en Fledderus bijna vergetenquote:Op maandag 21 januari 2008 17:11 schreef The_Verve het volgende:
Wanneer Svejdik weer fit is hebben we eigenlijk ook geen nieuwe rechtsback nodig. Ik vond hem daar erg goed spelen altijd. Degelijk.
Dan hebben we voor de rechtsback-positie Svejdik, Hiariej en natuurlijk... Paul Matthijs!
Een beetje Argentijn heeft de schurft aan Uruquyanen en de combo $uarez/$ilva zijn rijp om het gras van onderen te bekijken. Kruiswijk zal dus moeten gaan gravenquote:Op maandag 21 januari 2008 16:45 schreef Grulez het volgende:
[..]
heheh. 90ste minuut het kampioenschap is binnen en Kruiswijk schop Suarez het stadion uit
quote:Op maandag 21 januari 2008 15:53 schreef Prosac het volgende:
http://wm1.streamzilla.jet-stream.nl/ndcvbk/20080121groningen.wmv
check die chagrijnige bek van Silva rond 1:40
quote:Op maandag 21 januari 2008 17:17 schreef Grulez het volgende:
[..]
Oja ik was hem door prestaties van Meerdink en Fledderus bijna vergeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |