quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:48 schreef venomsnake het volgende:
Zou geweldig zijn als ze hem aan zijn contract houden, maar het zou me niets verbazen als ie deze winter nog naar Ajax vertrekt. Ben benieuwd hoeveel miljoenen Ajax ervoor wil betalen. Flink wat lijkt me, anders gewoon niet weg doen.
Stel dat hij vertrekt, dan lijkt me Sepp De Roover wel een aardige vervanger.
quote:Op maandag 14 januari 2008 12:36 schreef Grulez het volgende:
Laat maar komen. Ondanks dat ik liever de Roover van sparta zie komen.
De Roover zijn kwaliteiten liggen meer bij de aanvallende dan de verdedigende maar een heerlijke speler voor de voetballiefhebber. Na twee dagen eindelijk eens een goed gevoel te hebben zijn de Spartanen vandaag weer in diepe rouw. Hoop dat Sepp het goed gaat doen bij Groningen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:54 schreef venomsnake het volgende:
Man geweldig als De Roover rond is straks. Vang je bijna 4 miljoen voor Silva en haal je voor 7 ton een goede vervanger terug die in verdedigend opzicht echt niet de mindere is, beter zelfs imo.
Die van Silva ook..quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:40 schreef Bayswater het volgende:
[..]
De Roover zijn kwaliteiten liggen meer bij de aanvallende dan de verdedigende maar een heerlijke speler voor de voetballiefhebber.
Angelo Cijntje, de zundapp van BV Veendam.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:44 schreef venomsnake het volgende:
Hoop dat jullie een goede vervanger weten te vinden.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:46 schreef Prosac het volgende:
[..]
Angelo Cijntje, de zundapp van BV Veendam.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:46 schreef Prosac het volgende:
[..]
Angelo Cijntje, de zundapp van BV Veendam.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:43 schreef Grulez het volgende:
[..]
Hans als je dit leest. Ik zoek nog een bijbaantje
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:10 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Een leuke quote van Ajax.network.to
Als we dan toch bezig zijn...quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:59 schreef The_Verve het volgende:
Aan de andere kant hebben we de opvolger voor Silva natuurlijk al in huis: Hiariej. En anders loopt er bij Sparta nog wel een goede rechtsback rond.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Inderdaad. Opvallend dat De Roover weinig in verband wordt gebracht met andere clubs.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:51 schreef latin_LiZzY het volgende:
[ afbeelding ]
Koster en van Geel staan er ook bij zo van wat moeten we in godsnaam met die gozer
Ja ik kon die met googel niet vindenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:47 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Als we dan toch bezig zijn...![]()
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |