Heb jij dat nooit dan?quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:36 schreef TerroRobbie het volgende:
yes 2-2 laat ik mn shirt uit doen
Hehe, tofquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:29 schreef dolledingo het volgende:
Mooi filmpje van dat de 2-2 net is gevallen...
foedbal iz emosie
quote:VALDIGNE (2 weken geleden) Toon Verbergen Gemarkeerd als spam -2 Antwoorden To all Groningen fans, you are embarassing real dutch hools with this videos and comments.We do not have to prove anything to you, throughout years we have confronted firms 10 times bigger and tougher than yours.
do not worry we'll catch you next time.
Avanti viola
Erg gaaf!!!quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:39 schreef Grunner het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=7x7lNpLi1w4
Real pwoper lads, you know what I'm sayin'quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:40 schreef Bullet-tooth het volgende:
Pracht filmpje!
Proper madness was dat.
Precies. Een type zoals Hugo. Misschien Gonzalo Garcia-Garcia proberen te halen van Heerenveen. Hoewel het maar de vraag is of hij zelf zou willen i.v.m. speelminuten.quote:Op zondag 16 december 2007 20:19 schreef venomsnake het volgende:
Ik heb bij Lovre iedere keer het gevoel dat ie na zo'n 60 minuten spelen doodmoe is.
Lovre moet aan zijn conditie gaan werken.
Verder speelde hij inderdaad niet best. Hij verprutste ook een enorme kans. Na een mooi overstapje van Berg liet hij de bal echt knullig van zijn voet springen, hij had daar moeten scoren.
Ik heb het idee dat er een creatieve middenvelder bij moet komen. Iemand met een actie en iemand die een beslissende pass heeft. Zo'n speler missen we echt.
Heb ik liever Lasse Schöne van de Graafschap..quote:Op zondag 16 december 2007 20:47 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Precies. Een type zoals Hugo. Misschien Gonzalo Garcia-Garcia proberen te halen van Heerenveen. Hoewel het maar de vraag is of hij zelf zou willen i.v.m. speelminuten.
Er wordt inderdaad ook slordig met de kansen omgesprongen. Maar toch heeft Groningen wel een creatief iemand nodig op het middenveld. Het is nu veel lange ballen werk, Berg krijgt gewoon te weinig goed aangespeelde ballen over de grond.quote:Op zondag 16 december 2007 23:55 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Daarnaast heb ik trouwens ook niet het idee dat Groningen zozeer een creatieve man nodig heeft, maar meer iemand die de kansen ook daadwerkelijk benut, maar dat kan ik verkeerd zien natuurlijk (op basis van die ene wedstrijd in het ALS + t.v.-sammenvattingen). Nevland kan dat wel, Berg heeft het ook een aantal malen laten zien, het is echter (nog) niet constant genoeg.. Een beetje wat 'wij' zelf ook hebben (zie de wedstrijden tegen Willem II-, Sparta-, Utrecht- en De Graafschap-thuis, 'kost' je 10 punten...)
Wat een concurrentie ook...quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:15 schreef clauwheee het volgende:
Tof man, weer sportploeg van het jaar
Een zwemclubje en de schaakvereniging....quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Wie waren die concurrenten dan wel niet?
Dat is inderdaad ook een goede geschikte speler. Maar ook een heel wat duurdere denk ik.quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:24 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Heb ik liever Lasse Schöne van de Graafschap..![]()
Dat is waar.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:38 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook een goede geschikte speler. Maar ook een heel wat duurdere denk ik.
Dat zou wel kut zijn, in de winterstop weg?quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:50 schreef venomsnake het volgende:
Geruchten worden steeds hardnekkiger dat bruno naar Fiorentina gaat ().
quote:“Dan kennen we nog een unieke gebeurtenis. De in maart van dit jaar overleden Opa Fluks, sinds mensenheugenis een markant supporter van de club, heeft FC Groningen een erfenis nagelaten. Wij vinden het ongepast een bedrag te noemen, maar wij kunnen spreken van een substantiële bijdrage. Maar het geld is natuurlijk een bijkomend iets. Het is ontroerend te constateren dat iemand de club zo in zijn hart meedraagt, dat FC Groningen een deel van de nalatenschap krijgt toebedeeld.”
Bron: Nieuwsbrief FC Groningen.
Yep. Maar het zijn vooralsnog geruchten. Hopelijk blijft het daarbij..quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:57 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Dat zou wel kut zijn, in de winterstop weg?
Weet bijna zeker dat Bruno ervandoor gaat.quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:04 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Yep. Maar het zijn vooralsnog geruchten. Hopelijk blijft het daarbij..
Wat opzich al opmerkelijk genoeg is aangezien hij rechtsback is.quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:37 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Jammer, hij is bijna altijd één van de gevaarlijkste spelers.
Op dit moment is de dreiging die van Silva uitgaat en zijn acties langs de zijlijn zowat het gevaarlijkste wapenfeit van Groningenquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:37 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Weet bijna zeker dat Bruno ervandoor gaat.
Jammer, hij is bijna altijd één van de gevaarlijkste spelers.
Inderdaad. Opvallend dat De Roover weinig in verband wordt gebracht met andere clubs.quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:59 schreef The_Verve het volgende:
Aan de andere kant hebben we de opvolger voor Silva natuurlijk al in huis: Hiariej. En anders loopt er bij Sparta nog wel een goede rechtsback rond.
Denk niet dat hij heel makkelijk te halen is.quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Inderdaad. Opvallend dat De Roover weinig in verband wordt gebracht met andere clubs.
Bedankt, eindelijk iemand die normaal antwoord kan gevenquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:53 schreef detulp050 het volgende:
Alle wedstrijden tegen Ajax, PSV, Heerenveen en Feyenoord zijn uitverkocht. Voor de andere wedstrijden is alleen verkoop als er minder dan 450 supporters van de bezoekende club meekomen. Dit wordt altijd twee dagen van te voren op de site van FC Groningen aangegeven. Voor PSV zou je deze keer geluk kunnen hebben: de wedstrijd is op 2e kerstdag en misschien komen er dan minder PSV-fans mee en is er verkoop voor het 'schuifvak'.
www.fcgroningen.nl of google is natuurlijk ook een hels karwei om te vinden...quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:42 schreef MaxC het volgende:
[..]
Bedankt, eindelijk iemand die normaal antwoord kan geven
Ik wist niet dat Groningen-supporters zo moeilijk konden doen zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |