Áls je Garcia-Garcia haalt (veel speelminuten heeft hij bij ons momenteel ook niet en zal hij denk ik ook niet krijgen bij het eerste elftal), hoef je ook niet echt te rekenen op die beslissende pass. 't Is wel een fantastische pingeldoos en iemand met ontzettend veel potentie, hij voert echter zijn acties iedere keer weer net iets té ver door, waardoor er weinig rendement is. Ik denk daarom niet dat hij de man is die FC Groningen nu zoekt/nodig heeft, alhoewel het natuurlijk altijd anders uit kan pakken.
Daarnaast heb ik trouwens ook niet het idee dat Groningen zozeer een creatieve man nodig heeft, maar meer iemand die de kansen ook daadwerkelijk benut, maar dat kan ik verkeerd zien natuurlijk (op basis van die ene wedstrijd in het ALS + t.v.-sammenvattingen). Nevland kan dat wel, Berg heeft het ook een aantal malen laten zien, het is echter (nog) niet constant genoeg.. Een beetje wat 'wij' zelf ook hebben (zie de wedstrijden tegen Willem II-, Sparta-, Utrecht- en De Graafschap-thuis, 'kost' je 10 punten...)
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick:
SC diepFries (
1295088)