Matrix namen zijn een tijdlang populair geweest, ik struikelde wel vaker over Merovingians op forums.... Maar ja, dat soort zaken blijven maar tijdelijk echt "in" dus ik gebruik gewoon mijn echte naam.quote:Op zondag 24 februari 2008 15:10 schreef Merovingian het volgende:
Je bent al nummer twee die mij denkt te kennen.
Nee, je moet ook een aantal orginele bestanden van Transport Tycoon hebben. Of ben ik tè lang weggeweestquote:Op zondag 24 februari 2008 18:35 schreef Erosjuhhh het volgende:
waarom opzoek? je kan hem downloaden in de OP
Oh, nou ja. Ik heb maar ff gekopieerd van m'n laptopquote:Op zondag 24 februari 2008 19:14 schreef Erosjuhhh het volgende:
Nee is niet meer nodig hoor.
Ach, ik vind het een cool figuur, maakt me niet uit of ie in isquote:Op zondag 24 februari 2008 18:36 schreef maartena het volgende:
[..]
Matrix namen zijn een tijdlang populair geweest, ik struikelde wel vaker over Merovingians op forums.... Maar ja, dat soort zaken blijven maar tijdelijk echt "in" dus ik gebruik gewoon mijn echte naam.
Klopt, maar je zit dan ook in het Transport Tycoon forum topic .quote:Op maandag 25 februari 2008 19:05 schreef slacker_nl het volgende:
Mm, weinig mensen die simutrans spelen @hier..
(TVP).
quote:Op maandag 25 februari 2008 19:44 schreef vanOekelen het volgende:
[..]
Klopt, maar je zit dan ook in het Transport Tycoon forum topic .
Bij de TTD forums hebben ze ook een speciaal simutrans gedeeltequote:Op maandag 25 februari 2008 19:44 schreef vanOekelen het volgende:
[..]
Klopt, maar je zit dan ook in het Transport Tycoon forum topic .
Grote voordeel is dat het gratis is en ik dus geen kopie hoef hebben van transport tycoon. Verder draait het op Windows/Linux en nog wat andere systemen. Dus ik ben helemaal blij. Er is ook een versie uit voor OSX op Intel (maar ik heb dan weer een PPC macje).quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:20 schreef Zero2Nine het volgende:
Wat is het grote voordeel van SimuTrans eigelijk? zeker als je het op TTD laat lijken, dan zijn het dus niet de graphics die het verschil maken
Behalve de gratis graphics (als je SimuTrans met TTD-graphics gebruikt dan verandert er niets aan die situatie ) zie ik zo geen voordelen. Multiplatform is OTTD ook. Dus ik zou het idd moeten spelen om er achter te komen. Ga het nu even downloaden.quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:43 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Grote voordeel is dat het gratis is en ik dus geen kopie hoef hebben van transport tycoon. Verder draait het op Windows/Linux en nog wat andere systemen. Dus ik ben helemaal blij. Er is ook een versie uit voor OSX op Intel (maar ik heb dan weer een PPC macje).
http://ttforums.owenrudge.net/viewtopic.php?f=22&t=20328&sid=947fcc6dc0da76eb1272d3f8f542a4db
Verder ben ik er te kort mee bezig om de verschillen met TTD te kunnen opsommen (vooral ook omdat ik TTD niet ken).
Ik bedoel, het is gratis, probeer het eens uit: http://forum.simutrans.com/index.php/topic,6527.0.html
Click the links of ga op irc en tik in #gam/#dig hetvolgende in !google simutrans screenshots en ga dan op linkjes klikken Maw, klik een linkje en/of googlequote:Op woensdag 27 februari 2008 11:05 schreef Automatic_Rock het volgende:
Heb je misschien wat screenshots van simutrains? Ik ben wel benieuwd
Transport Tycoon lijkt me zelf niet multiplatform. Maar goed, doet er niet toe als je OTTD speelt (of TTDPatch - al weet ik niet of die ook multiculti is).quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:38 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Behalve de gratis graphics (als je SimuTrans met TTD-graphics gebruikt dan verandert er niets aan die situatie ) zie ik zo geen voordelen. Multiplatform is OTTD ook. Dus ik zou het idd moeten spelen om er achter te komen. Ga het nu even downloaden.
Of gewoon meteen naar google gaan en daar 'simutrans screenshots' invullenquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:34 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
of ga op irc en tik in #gam/#dig hetvolgende in !google simutrans screenshots en ga dan op linkjes klikken
Zie de maw, en ik sponsor #dig/#gam, dus mag ik zo nu en dan spammenquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:36 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Of gewoon meteen naar google gaan en daar 'simutrans screenshots' invullen
Console window openblijft? uhhhhhh what?!?!quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:40 schreef Zero2Nine het volgende:
Wel irritant dat de console window open blijft maar dat kun je vast instellen. Verder moet ik zeggen dat het er best grappig uitziet. Een stuk realistischer dan TTD maar wel veel moeilijker heb ik het idee (na die pagina voor Transport Tycoon players gelezen te hebben).
1 2 | $ disown |
1 2 3 4 | # terug naar je console, ctrl z $ bg $ disown |
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:46 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik heb er mij toch met geamuseerd
Bon, screenshotje van de kaart van mijn huidig spel:
[ afbeelding ]
Sorry voor de grootte
Details:
[ afbeelding ]
Dit is zonder inflatie
http://images.internix.be/index.php?group=Transport%20Tycoonquote:Op donderdag 28 februari 2008 08:20 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Jump post die savegame eens ( megaupload.com) of iets dergelijks
Ik heb nu wel een "snelweg" (gewoon 2 wegen naast elkaar met elk eenrichtingsverkeer) parallel aan een spoorweg gelegd. Maar de snelweg is eigenlijk puur cosmetisch, de RVs gebruiken maar 1 weghelft. Wel leuk om te zien als je er eenmaal wat meer RVs hebt rijden, en dan komt de trein voorbij scheuren die meer dan 3 X zo snel isquote:Op zondag 24 februari 2008 18:19 schreef Jump het volgende:
Mijn volgende doel is om op een map van 512*512 alle industrieën aan het netwerk te koppelen, en dat enkel met RV. Geen treinen
dat zeg je om dat de bochten vaag zitten op dat plaatje?quote:Op zondag 2 maart 2008 08:17 schreef Merovingian het volgende:
Jij gebruikt zeker geen realistic acceleration?
Vaag wou ik ze niet noemen, maar ze zijn wel allemaal superscherp. Zo maakte ik het vroeger in de TTO ook altijd, mede dankzij het feit dat er destijds geen autorail was waardoor schuine stukken aardig wat RSI-risico vormden Maar nu met autorail maakt het niet meer uit, en met realistic acceleration ben je eindelijk van die irritante slowdowns op heuvels en tunnels verlost...quote:Op maandag 3 maart 2008 09:07 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dat zeg je om dat de bochten vaag zitten op dat plaatje?
Volgens mij gaat een stad zelf nog geen bruggen bouwen over schuine rails, ik heb het toch nog niet gezien. En ook in mijn savegame die hierboven ergens te vinden is, lopen er schuine sporen langs/door steden.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:33 schreef Zero2Nine het volgende:
Ja en je kan tegenwoordig gewoon bruggen over schuine rails aanleggen, dat was ook een reden om een stad niet met een schuine rail af te snijden. Nu kan de stad via bruggen gewoon verder aan de andere kant (via tunnels kon het al natuurlijk).
Je moet de stad dan nog wel een handje helpen jaquote:Op maandag 3 maart 2008 19:35 schreef Jump het volgende:
[..]
Volgens mij gaat een stad zelf nog geen bruggen bouwen over schuine rails, ik heb het toch nog niet gezien. En ook in mijn savegame die hierboven ergens te vinden is, lopen er schuine sporen langs/door steden.
quote:[21:29] <@DorpsGek> Commit by peter1138 :: r12338 /tags/0.6.0-beta5 (9 files in 3 dirs) (2008-03-04 20:29:12 UTC)
[21:29] <@DorpsGek> -Release: 0.6.0-beta5
Zonder die treinenset kun je hem inderdaad niet openen, omdat de hele treinen dan niet meer kloppenquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:49 schreef cablegunmaster het volgende:
JUMP wat is je trein graphics :p ze zien er vet uit , ik probeerde je savegame maar hij crashte toen ik hem opende , zelfs met die nightly build. beetje vaag.. maar ik kon hem wel op pauze observeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |