abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56198985
De keuzes van Gerard en en Jan had ik wel verwacht...de overige drie hoefden niet (echt) te kiezen.

Wel grappig hoe Henk nu weer die procenten kwestie op wilde lossen. "Ja ik meende die 40% ook niet serieus, maar dat was een beetje om Klarijn op haar gemak te stellen". Dat maakte het imo eerder erger dan beter. Gaat ie - nu Klarijn weg is - ff tegen de andere twee melden dat ie gewoon tegen haar heeft staan liegen (of hij loog gisteren). Idd wel leuk dat ze 'fok' legde bij Scrabble.

Jurjen probeerde ook nog ff wat botter te zijn dan vorige week. Ik zie dat hier de meningen verschillen, maar het is toch redelijk logisch dat Agnes op een 'normale' avond - na een douche - niet haar best kleren aandoet en nog een uur voor de spiegel gaat zitten voor kapsel en make-up alleen om ff op de bank te hangen.

Ik vond 't ook wel slap van Jurjen dat hij de beslissing bij Agnes zei te leggen, terwijl hij geen zin had in haar en niet in de boerderij. Wees dan een vent en stap gewoon zelf op, want op deze manier sloeg het eigenlijk nergens op.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_56199081
Ooh.. Die Anita, zo vind je er maar 1. Ik ga voor Sieppie, maar denk dat Jan toch voor Annette kiest. Sieppie zit Jan niet zo zitten volgens mij

En Henk valt me zo ontzettend tegen, jeetje dacht dat hij een leuke vent zou zijn.. Pff met z'n 30 30 40, grappig trouwens dan Maartje 50/50 zei tijdens potje scrabble Hehe..
Gerard is wel een toffe peer idd.. -> Leonie
'Koop een taart en vier het'
pi_56199532
quote:
Op maandag 21 januari 2008 08:51 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Ik schat Agnes helemaal niet slim in, nu blijkt wel dat ze totaal geen leven heeft naast de boerderij.
Wat heeft je IQ met saai zijn te maken?
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_56199577
quote:
Op maandag 21 januari 2008 14:31 schreef Noisekick het volgende:

[..]

Wat heeft je IQ met saai zijn te maken?
Ik gok op, als je een hoog iq hebt --> heb je meer inzicht in bepaalde dingen --> heb je ook het inzicht dat er meer in het leven is als de boerderie -->zou je dus ook andere dingen doen als alleen maar met de boerderij bezig zijn (wat saai is).

.
pi_56200171
quote:
Op maandag 21 januari 2008 11:07 schreef Nouk het volgende:
Het gaat er denk ik ook niet om dat je je altijd na het werk opknapt en je high heels aantrekt. Maar als er 2 leuke mannen in je huis zijn, waarop je toch indruk wil maken, of die je in ieder geval interessant vind, doe je toch wel iets meer je best?

Als je dan toch gaat douchen kan je net zo goed even dat paarse ding uit je haar halen en een andere trui aan doen. Ook al doe je dat natuurlijk niet elke avond als je alleen op de bank zit.
Precies. De opmerkingen van het is maar 1 dag die je ziet...daarom juist! Juist in het begin wil je toch een beetje indruk maken?

Wat een saaiheid bij de meeste boeren.
Wat mij als muziekliefhebber opvalt; nergens hebben ze een muziekje op de achtergrond aan! Dan valt het getik van de klok zeker lekker extra op.
En ik snap niet waarom ze niet lekker uit eten gaan of de kroeg in ofzo... een beetje drank doet wonderen voor de sfeer, kijk maar naar Gerard!
  Redactie Frontpage maandag 21 januari 2008 @ 15:07:21 #181
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_56200291
je wilt niet naar de kroeg als je er om 6u weer uit moet hoor
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_56200360
quote:
Op maandag 21 januari 2008 15:07 schreef Etcetera het volgende:
je wilt niet naar de kroeg als je er om 6u weer uit moet hoor
Ik vind wel dat je het steeds heel lief voor d'r opneemt hoor. .
pi_56200520
quote:
Op maandag 21 januari 2008 09:52 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Jurjen wilde een relatie met de Agnes die hij zag tijdens de speeddate en dagdate.
Niet met een boerin.
'Boerin' is een beroep, geen way of life. Je kunt er in je vrije tijd dus best wat vlotter uit zien. Of gaat Agnes soms ook in overall naar de sportschool? .

Vergelijk het met een man die de hele dag in pak loopt en bij thuiskomst meteen een jeans en een t-shirt aantrekt.

Die man is na 6 uur klaar en kan later werk in spijkerbroek doen.
Agnes kan om 23:00 bv ineens naar de stal moeten gaan.
Beetje een appels met peren vergelijking
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_56200539
quote:
Op maandag 21 januari 2008 14:34 schreef Nouk het volgende:

[..]

Ik gok op, als je een hoog iq hebt --> heb je meer inzicht in bepaalde dingen --> heb je ook het inzicht dat er meer in het leven is als de boerderie -->zou je dus ook andere dingen doen als alleen maar met de boerderij bezig zijn (wat saai is).

.
Professoren en hoog geleerden staan er om bekend dat ze in hun eigen wereldje leven en dingen doen, die "normale" mensen geen zak aan vinden.
Niet dat Agnes hoog begaafd is, maar niveau Frans, nee niet bepaald
Un'altra te,
Dove la trovo io...
  Redactie Frontpage maandag 21 januari 2008 @ 15:20:57 #185
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_56200549
quote:
Op maandag 21 januari 2008 15:11 schreef Nouk het volgende:

[..]

Ik vind wel dat je het steeds heel lief voor d'r opneemt hoor. .

ik vind het gewoon sneu dat ze hier vrij hard wordt afgebrand, op basis van tvbeelden van in totaal 24u. dat verdient ze gewoon niet in mijn ogen. niemand trouwens, ik had ws hetzelfde gedaan als het om frans of jan ofzo ging.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_56200593
quote:
Op maandag 21 januari 2008 14:04 schreef Nouk het volgende:
Zoals vorig jaar dat Martijn, Marlies en Bibi het zo leuk hadden . Crossen op dat terrein, elkaar achter na rennen enzo, gewoon spontane dingen. Dat mis ik nu wel een beetje.
Martijn was toch veel jonger, begin 20.
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_56200680
quote:
Op zondag 20 januari 2008 23:14 schreef jix het volgende:
over de deceptie van politieagent jurjen:

http://liefdagboek.blogsp(...)-van-boer-agnes.html
quote:
Het was niet dat boer Agnes echt ging snauwen, maar het zat er bést dicht tegenaan, dat voelde Jurjen natuurlijk wel aan.
Un'altra te,
Dove la trovo io...
  maandag 21 januari 2008 @ 15:41:20 #188
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_56200953
quote:
Op maandag 21 januari 2008 15:20 schreef Etcetera het volgende:

[..]

ik vind het gewoon sneu dat ze hier vrij hard wordt afgebrand, op basis van tvbeelden van in totaal 24u. dat verdient ze gewoon niet in mijn ogen. niemand trouwens, ik had ws hetzelfde gedaan als het om frans of jan ofzo ging.
Ben het haske met je eens, hoor. Agnes kijkt de kat uit de boom en die twee boeren van haar ook. Die mensen zijn er ook. Gelukkig.
The love you take is equal to the love you make.
pi_56201164
Ik vond trouwens de opmerking van Siepie ook geweldig: "ik heb het gevoel dat ik hier ontzettend terugga in de tijd, maar ik wil juist vooruit!"

Ik hoop dat het tussen hen niets wordt, Siepie wordt volgens mij doodongelukkig.
  maandag 21 januari 2008 @ 16:21:11 #190
129638 Lov1
Bring it on :)
pi_56201818
Zo, net even de herhaling gekeken

Ik vind dat Yvon het echt goed doet, ze zegt gewoon waar het op staat en laat ze toch ff iets verder en dieper denken dat ze deden... De afvallers bij Jan en Gerard waren verwacht... Vind zowel Siepie als Annet leuk bij Jan

Oja, de Fisherman Friends
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
pi_56202405
quote:
Op maandag 21 januari 2008 15:50 schreef peterfan het volgende:
Ik vond trouwens de opmerking van Siepie ook geweldig: "ik heb het gevoel dat ik hier ontzettend terugga in de tijd, maar ik wil juist vooruit!"

Ik hoop dat het tussen hen niets wordt, Siepie wordt volgens mij doodongelukkig.
Ik hoop het ook niet eik, ik begin Jan steeds minder leuk te vinden.
De toon waarop hij tegen Anita zei dat zij weg moest.
Anita "Ik vind het wel heel erg jammer"
Jan "Ja dat is niet anders, jammer maar helaas".

Is een beetje naar z'n bolletje gestegen lijkt wel, precies wat z'n broers zeiden, een heel andere Jan.
Un'altra te,
Dove la trovo io...
  maandag 21 januari 2008 @ 16:59:16 #192
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_56202628
quote:
Op maandag 21 januari 2008 08:52 schreef Etcetera het volgende:
al die mensen die vinden dat agnes 24/7 boerin is: not true. en verder hebben jullie zeker nog nooit een tijdje op een boerderij doorgebracht
Jawel, maar ik vind het vrij treurig als mensen alleen maar aan hun werk kunnen denken.....
quote:
Op maandag 21 januari 2008 09:31 schreef Etcetera het volgende:
dat is ze dus wel
mijn neven zijn ook boeren, en die frissen zich ook niet op na een lange dag werken. ja even douchen, maar that's it

ik denk dat de meeste mensen een beetje een vertekend beeld hebben van het boerenleven
Je over dat opfrissen druk maken gaat nergens over, en zeg het anders.
quote:
Op maandag 21 januari 2008 16:48 schreef Noisekick het volgende:

[..]

Is een beetje naar z'n bolletje gestegen lijkt wel, precies wat z'n broers zeiden, een heel andere Jan.
Ja wat moest ie anders zeggen? Hij zij het vrij hard, maar nog kon ie maar moeilijk van haar af komen. Want ze bleef maar zemelen.
  maandag 21 januari 2008 @ 17:06:34 #193
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_56202772
quote:
Op maandag 21 januari 2008 16:59 schreef ivosnivo het volgende:

Ja wat moest ie anders zeggen? Hij zij het vrij hard, maar nog kon ie maar moeilijk van haar af komen. Want ze bleef maar zemelen.
"Ik vind het wel jammer"
"Bedankt dat ik op je verjaardag mocht komen"
"De groeten aan je moeder"

Je zag hem denken "Jahaaa, ga nou maar lekker weg"

Ik vond hem juist recht voor z'n raap
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  maandag 21 januari 2008 @ 17:13:55 #194
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_56202927
quote:
Op maandag 21 januari 2008 16:48 schreef Noisekick het volgende:

[..]

Wat had Jan dan moeten zeggen?
"Ja Anita, ondanks de seksuele aantrekkingskracht die je op me uitoefent, je guitige lach, je vlotte babbel én je hele spontane voorkomen kies ik tóch voor Annet en Siepie. Maar een knappe flap-uit als jij vindt vást wel een man!'

Laten we eerlijk zijn, dat Anita überhaupt die boerderie heeft gehaald mag al een wonder (en een raadsel) worden genoemd.
Gourmetten of steengrillen?
pi_56202961
quote:

[..]

Jawel, maar ik vind het vrij treurig als mensen alleen maar aan hun werk kunnen denken.....
Ja, maar..... Boer zijn is niet zomaar werk, dat is je leven. Je bent 24 uur per dag verantwoordelijk voor een hele groep levende wezens. Het is niet zo dat je om 17.00 klaar bent op kantoor en naar huis kan gaan waarna je niet meer bezig hoeft te zijn met je werk.

Goed, een boer kan natuurlijk personeel hebben die zorgt dat de boer in de avonduren wat anders kan gaan doen. Maar in het beginsel zal een boer natuurlijk altijd klaar willen staan voor zijn beesten.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  maandag 21 januari 2008 @ 17:20:12 #196
140141 ivosnivo
pi_56203066
Ik heb boeren in de familie. En die hebben echt wel af en toe overdag of savonds vrij. Dat zie je bij de andere boeren toch ook.
pi_56203293
quote:
Op maandag 21 januari 2008 17:13 schreef Silenus het volgende:

[..]

Wat had Jan dan moeten zeggen?
"Ja Anita, ondanks de seksuele aantrekkingskracht die je op me uitoefent, je guitige lach, je vlotte babbel én je hele spontane voorkomen kies ik tóch voor Annet en Siepie. Maar een knappe flap-uit als jij vindt vást wel een man!'
pi_56203350
quote:
Op maandag 21 januari 2008 17:20 schreef ivosnivo het volgende:
Ik heb boeren in de familie. En die hebben echt wel af en toe overdag of savonds vrij. Dat zie je bij de andere boeren toch ook.
Klopt, ze kunnen zeker af en toe wat gaan ondernemen, maar in het geval van Henk die een dagje naar het strand gaat, heeft hij op de boerderij personeel rondlopen die de taken op zich kunnen nemen.

En oké, als melkboer zal je niet de hele dag bezig zijn met de koeien. Dat zei Frans ook, die doet ook van alles tussen de middag omdat de koeien dan gewoon 'hun ding doen'.

Maar je bent als boer gewoon minder vrij als dat je een kantoorbaan hebt lijkt me. Je hebt beesten rondlopen die om de zoveel uur melk moeten geven enz.

Lijkt net alsof ik uit ervaring spreek Maar dat is niet zo hoor
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  maandag 21 januari 2008 @ 17:39:00 #199
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_56203444
quote:
Op maandag 21 januari 2008 17:20 schreef ivosnivo het volgende:
Precies, het 'boerenleven' wil niet zeggen dat je 24/7 startklaar in je overall met de riek in de aanslag moet staan.
Je mag best eens even met de voetjes op de bank, biertje erbij, gewoon naar een leuke film kijken. Of gewoon een goede grap vertellen. Of...praten. Ja Agnes, praten.
Misschien moeten ze ook niet staand in zo'n ongezellige keuken gaan staan, maar eens even lekker op de bank, tv aan, biertje erbij en gewoon 'gezellig kletsen'.

Waarom lopen al die gesprekken zo moeizaam en harkerig? Zelfs met m'n onverstaanbare Limburgse tante van 75 praat ik nog soepeler.
Ook mooi dat die Joyce zei: "Ja, op een gegeven moment vond ik wel dat Frans serieuzer werd en ook diepere vragen ging stellen. Zoals 'hoe gaat het thuis' en 'wat voor werk doe je'."
Dat gaat wel érg diep Joyce.
Gourmetten of steengrillen?
pi_56203574
quote:

Ze bleef maar zemelen? Ze heeft 3 zinnen gezegd.
Beetje fatsoen kan ook geen kwaad. Je kunt het ook normaal ipv geirriteerd zeggen
Un'altra te,
Dove la trovo io...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')