Frans FTW.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:22 schreef veldmuis het volgende:
Ik ben weer van dn partij! Brommers kijken en bier drinken!
Oh, die ene.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:27 schreef MissX het volgende:
Wat een afschuwlijke jas heeft die ene vrouw aan.
Bang voor alles op vier poten. Kom op! Wat een mietje!quote:Op zondag 27 januari 2008 20:28 schreef veldmuis het volgende:
Als ik "Henk" onderin beeld zie staan krijg ik al de kriebels. God wat is die vent erg.
toch mooi dat hij zich zo van z'n 'zachte kant' laat zienquote:
Best jammer dat hij er niet meer is, ik had zijn reactie wel willen zienquote:Op zondag 27 januari 2008 20:51 schreef Q. het volgende:
Nee, dit was niets voor Jurjen geweest.
Vind je het gek dat kalfje gaat misschien doodquote:Op zondag 27 januari 2008 20:52 schreef Q. het volgende:
Gezellig in die keuken. Oh wact, alleen de vader praat, de rest niet.
volgens mij was die gewoon weg gelopenquote:Op zondag 27 januari 2008 20:52 schreef MissX het volgende:
[..]
Best jammer dat hij er niet meer is, ik had zijn reactie wel willen zien
Joyce en Frans zijn een match made in heaven.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:56 schreef nozem het volgende:
Sjee. Vrouwen van Henk, jullie zien hem duidelijk niet zitten, vertrek dan gewoon..
En Frans is gewoon een macho en een boerenkinkel, maar zo'n Joyce vindt dat juist fijn.
ach...ik zie wel iets moois opbloeien tussen die twee...maartje en marlou dusquote:Op zondag 27 januari 2008 20:55 schreef veldmuis het volgende:
Ik vind het gewoon zielig voor Maartje en Marlou.
Maartje had het er duidelijk moeilijk mee toen ze net in beeld was en, ja ik weet eigenlijk niet wat ze zei.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:57 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ach...ik zie wel iets moois opbloeien tussen die twee...maartje en marlou dus
Geef het een paar weekjes en Frans geeft Joyce een innerlijk, denk ik.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:57 schreef Q. het volgende:
"Qua innerlijk"... heeft Frans een innerlijk?
Check.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:59 schreef Tinkepink het volgende:
En Agnes gaat voor Klaas.
...en dat gaat niks worden, vermoed ik zoquote:Op zondag 27 januari 2008 20:59 schreef Tinkepink het volgende:
En Agnes gaat voor Klaas.
Neuh, Klaas is een nicht, met dat gemekker over gevoelens.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:02 schreef Abbadon het volgende:
[..]
...en dat gaat niks worden, vermoed ik zo
Dat was ook direct mijn gedachtequote:Op zondag 27 januari 2008 21:06 schreef rubbereend het volgende:
dadelijk gaan de dames er vandoor met één van de vrienden van Henk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |