Zo onfatsoenlijk vond ik hem niet eigenlijk.quote:Op maandag 21 januari 2008 17:45 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Ze bleef maar zemelen?Ze heeft 3 zinnen gezegd.
Beetje fatsoen kan ook geen kwaad. Je kunt het ook normaal ipv geirriteerd zeggen
Die 4 miljoen klopt ook van geen kant. Ken werkelijk niemand die het kijkt naast een paar uit de familie.quote:Op maandag 21 januari 2008 19:13 schreef sitting_elfling het volgende:
ik vraag me af wat voor soort mensen hier naar kijkt? Ik heb voor de lol eens even gevraagd tijdens college of iemand hier naar kijkt en werkelijk niemand, maar dan ook niemand bevestigde het. Vonden het ook maar vreemd dat 4.000.000 mensen hier naar keken.
Ja, als je het zo bekijkt, klopt er waarschijnlijk nooit iets van de kijkcijfers.quote:Op maandag 21 januari 2008 19:19 schreef Resco het volgende:
[..]
Die 4 miljoen klopt ook van geen kant. Ken werkelijk niemand die het kijkt naast een paar uit de familie.
Blijkbaar veel verschillende soorten mensen. Het lijkt me niet dat je meer dan 4 mln mensen in twee of drie groepen kunt onderverdelen.quote:Op maandag 21 januari 2008 19:13 schreef sitting_elfling het volgende:
ik vraag me af wat voor soort mensen hier naar kijkt? Ik heb voor de lol eens even gevraagd tijdens college of iemand hier naar kijkt en werkelijk niemand, maar dan ook niemand bevestigde het. Vonden het ook maar vreemd dat 4.000.000 mensen hier naar keken.
Dat heb ik met grote voetbalwedstrijden.quote:Op maandag 21 januari 2008 19:19 schreef Resco het volgende:
[..]
Die 4 miljoen klopt ook van geen kant. Ken werkelijk niemand die het kijkt naast een paar uit de familie.
Pros toch?quote:Op maandag 21 januari 2008 20:31 schreef jmac het volgende:
Boer zoekt vrouw repo@ ned2 nu.
Die 'horst' (?) met z'n zwangere Jolanda
OH JA! *slecht geluisterd*.quote:
Pros.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:31 schreef jmac het volgende:
Omg @ Jolandaquote:Op maandag 21 januari 2008 20:31 schreef jmac het volgende:
Nogmaals niet wat hij zei, maar hoe hij het zeiquote:Op maandag 21 januari 2008 18:31 schreef -0- het volgende:
[..]
Zo onfatsoenlijk vond ik hem niet eigenlijk.
En daarbij voor hem is het ook niet dat het een leuk moment is ofzo. Hij moet een moeilijke keuze maken. Dat je dan ook nog onder het oog van camera's en alles niet altijd perfect de juiste woorden zegt is logisch.
Nee hoor, da's gewoon een compliment! Vertaald is dat: mooie lange benen.quote:Op maandag 21 januari 2008 21:54 schreef The_S het volgende:
damn, die topics gaan echt hard.
Vond trouwens die opmerking van Frans wel ernstig lomp. "Een paar lange stelten onder die pisbak"
Dan kun je toch lange stelten zeggen, niet onder de pisbakquote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:05 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Nee hoor, da's gewoon een compliment! Vertaald is dat: mooie lange benen.
Ronella en haar lange benen zegt niemand wat?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:09 schreef ivosnivo het volgende:
Als je pisbak weglaat weet niemand meer waat het over gaat
Dan al?quote:Op zondag 27 januari 2008 14:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Jaaaa, vanaaf weer![]()
![]()
![]()
Wanneer moeten ze nou de uiteindelijke keus maken? Volgende week?
Ik hoop het, wil het zo lang mogelijk uit stellenquote:Op zondag 27 januari 2008 15:02 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik denk dat het keuzemoment niet deze week, niet volgende week maar dan die week komt
Ja preciesquote:Op zondag 27 januari 2008 17:33 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Ik hoop het, wil het zo lang mogelijk uit stellen![]()
Ja ik heb ook gezien.. Wat vond jij van haar jurk? Ik vond het een leuke jurk en ze krijgen een kindje.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:20 schreef IV_Xample het volgende:
en jullie ook vandeweek boer dirkjan gezien met zijn bruid?
Dit is Dirk-Jan:quote:Op zondag 27 januari 2008 19:58 schreef Burdie het volgende:
Wie waren Dirk-Jan en Petra ook alweer?
Van vorig seizoen, die boer die in Frankrijk woonde toch?quote:Op zondag 27 januari 2008 19:58 schreef Burdie het volgende:
Wie waren Dirk-Jan en Petra ook alweer?
Ja leuk klassieke jurk keer wat anders dan wit.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:52 schreef Nouk het volgende:
Meddo, moooie banner!
En inderdaad Haaibaaike, ik vond de jurk ook erg mooi! Ze moesten snel trouwen omdat zij zwanger is he.. wat gaat het snel allemaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |