CNN:quote:Op zondag 20 januari 2008 17:11 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Fox News.....fair and balanced.
[ afbeelding ]
http://thirdpartywatch.com/
quote:Portishead gaat weer op tournee
AMSTERDAM - Voor het eerst sinds 1998, op een sporadische uitzondering na, gaat het Britse duo Portishead weer optreden. Een Nederlandse show is helaas nog niet bevestigd.
Op de website van Portishead staat gelukkig wel te lezen dat er meer data zullen volgen voor de tour die 26 maart in Porto begint en 5 mei zal eindigen in Parijs.
In deze periode zal ook het nieuwe album van de band verschijnen, het eerste album in ruim tien jaar.
Afgelopen december speelde Portishead op een festival in het Engelse Minehead, hier liet men al een aantal nieuwe nummers horen aan het publiek. Hiervan zijn een groot aantal opnamen terug te vinden op YouTube, maar het is nog niet duidelijk welke op het nieuwe album zullen komen. http://www.portishead.co.uk/news.phpOok de titel van de nieuwe plaat is nog niet bekend.
HARSTIKKE DEAUD!quote:Op zondag 20 januari 2008 20:22 schreef Monidique het volgende:http://youtube.com/watch?v=d_F-VUisKvg
Meet Joe Black. Hm... Dat ga ik maar kijken.
Je bedoelt natuurlijk Als leven pijn doet.quote:Op 25-09-2007 21:27 schreef Zwaardvisch
[..]
Schrijf een recensie over het boek "Als leven zeer doet". Dikke mik dat Sidekick en Monidique je topic volposten.![]()
quote:De Hond voorspelt einde van kiesstelsel
(Novum) - Het Nederlandse kiesstelsel past niet meer in deze tijd en loopt op zijn eind. Door de komst van steeds meer politieke partijen zal het bestel voor 2020 zijn opgeblazen. Die voorspelling doet opiniepeiler Maurice de Hond in de biografie over Geert Wilders, die komende week wordt gepresenteerd.
In het boek 'Veel gekker kan het niet worden', geschreven door Arthur Blok en Jonathan van Melle, bespreekt De Hond de versnippering van het politieke landschap. Na de afsplitsing van Rita Verdonk uit de VVD is de Tweede Kamer samengesteld uit vertegenwoordigers van elf partijen. De grootste partijen, CDA en PvdA, tellen respectievelijk 41 en 33 zetels. Daardoor wordt het steeds moeilijker een regeringscoalitie te sluiten die kan rekenen op een stabiele meerderheid.
Het kiesstelsel is in zijn huidige vorm niet tegen deze veranderingen opgewassen, vermoedt De Hond. "Het is een systeem van een paar eeuwen oud en het past niet meer bij deze samenleving. Een partij die bijvoorbeeld vijftig zetels haalt en daarmee bijna automatisch mag regeren, hoort echt niet meer in deze tijd", stelt de opiniepeiler.
Het begin van het einde van dit systeem is volgens De Hond al een paar jaar geleden ingezet. "Het einde van de bestaande partijen en eigenlijk het hele bestel. Het wordt onwerkbaar met al die kleine partijen." Toch is ook voor De Hond nog ongewis hoe Nederland daarmee zal omgaan. " Misschien krijgen we wel een soort revolutie, wie zal het zeggen? Ik ben er in ieder geval van overtuigd dat het voor 2020 volledig op de schop zal gaan. "
En wie mag dit zijn?quote:Op zondag 20 januari 2008 19:44 schreef Zwaardvisch het volgende:
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder morele of financiele justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieen.
[ afbeelding ]
Waar heb je je nu weer misdragen?quote:Op zondag 20 januari 2008 21:01 schreef Monidique het volgende:
O ja, ik zou niet meer reageren in niet-interessante topics...
Coupe Beatrixquote:Op zondag 20 januari 2008 21:06 schreef Fastmatti het volgende:
Vraag me trouwens wel af of dit haar zou bewegen als het waait![]()
Zeker wel:quote:Op zondag 20 januari 2008 21:44 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Is er nog iets interessants gebeurd afgelopen weekend?
Woon je in Meppelquote:Op zondag 20 januari 2008 22:40 schreef du_ke het volgende:
Ja m'n oude basisschool in de fik met wat pech door een pyromaan. Maar goed dat boeit buiten m'n stadje toch niemand.
quote:Op zondag 20 januari 2008 22:43 schreef gargamel73 het volgende:
[..]
Zeker wel:
Criminele tuig steken mijn auto in brand
quote:Op maandag 21 januari 2008 00:30 schreef Meki het volgende:
Nee volgens de verzekering had je brandverzekering moeten nemen...
ik snap echt niet hoe moeilijk ze doen tegen slachtoffers
blijkbaar krijgen hier de daders alle hulp ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |