Inderdaad... sommige zijn gewoon wat ouderwets alleen. Niet echt bijzonder.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:27 schreef Stormqueen het volgende:
het niveau daalt wel snel in dit topic, de meeste foto's die er nu worden geplaatst zijn echt niet zo bizar vreemd
Ik weet dat je het niet zo bedoeld maar het klinkt als een enorm gemene steek onder waterquote:Op zondag 20 januari 2008 20:27 schreef Oksel het volgende:
Sommigen zijn ook niet echt lelijk, maar apart. En dat mag, toch?
Kijk nog eens goed... het is geen spiegel hoor. Het bankstel is écht zo groot en lelijkquote:Op zondag 20 januari 2008 20:20 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zou echt nooooooit zo'n spiegel nemen!
Buiten dat het lelijk is loop je ook nog eens de hele dag tegen je zelf aan te kijken!
Of misschien is degene wel erg alleen en voelt ie zich met zn 2tjes zo met die spiegel....
Lelijk, maar wel mooi tijdsbeeld.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:24 schreef wyccie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb niks tegen Art Deco, maar dit....![]()
En dit is de slaapkamer met badkamer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ow jeetjequote:Op zondag 20 januari 2008 20:29 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Kijk nog eens goed... het is geen spiegel hoor. Het bankstel is écht zo groot en lelijk
Dat is nog een hele tijd "in" geweest volgens mij. Bij Eigen Huis & Tuin iigquote:Op zondag 20 januari 2008 20:33 schreef rhubarbje het volgende:
En omdat ik net een huis tegen kwam met een spiegel in de tuin
Dat valt nog wel mee denk ik....quote:Op zondag 20 januari 2008 20:27 schreef Stormqueen het volgende:
het niveau daalt wel snel in dit topic, de meeste foto's die er nu worden geplaatst zijn echt niet zo bizar vreemd
met zo'n zwembad in m'n huis zou ik toch echt niet klagen hoorquote:Op zondag 20 januari 2008 20:18 schreef hallowereld het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prinsengracht.
Nee, dat bedoelde ik nietquote:Op zondag 20 januari 2008 20:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee denk ik....
Net nog eens de eerste paar plaatjes van het vorige topic bekeken maar ik denk dat je gewoon niet meer zo moet lachen bij de 7e 34zitsbank.....
de laden lijken me een beetje gegroeid, of is de rest van de keuken gekrompen?????????quote:Op zondag 20 januari 2008 19:41 schreef Bieflap het volgende:
[ afbeelding ]
Bah, wat hebben die mensen toch allemaal met die groene en bruine keukens
Wow.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:18 schreef hallowereld het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prinsengracht.
ach ze heebn nog geprobeerd al hun rotzooi onopvallend in de eetkamertafel hoek te gooien...quote:Op zondag 20 januari 2008 19:56 schreef DaMart het volgende:
"Waarschuwing! Voor u dit huis betreedt, dient u eerst een zonnebril op te zetten, ter bescherming van uw ogen!"
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 januari 2008 20:51 schreef scrub_nurse het volgende:
die hal is cool!alles in een andere kleur verven en glas-in-lood is zomaar helemaal wauw!
Is dit toch wel een teleurstelling:quote:De studio beschikt over een open keuken met inbouwapparatuur te weten elektrische kookplaat, afzuigkap en koel-/vriescombinatie.
Handig ook dat er nog een gasaansluiting naast zit...quote:Op zondag 20 januari 2008 21:07 schreef k_man het volgende:
Hij gaat lekker.waarom heb ik niet vaker zulke goede ideeën?
Na de omschrijving:
[..]
Is dit toch wel een teleurstelling:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 januari 2008 21:07 schreef k_man het volgende:
Na de omschrijving:
[..]
[ afbeelding ]
De kamer van je dochter?quote:
quote:Op zondag 20 januari 2008 19:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar ook in de tuin kan veel misgaan. Kijkt u mee?
Een heuse loopbrug in een woonwijk!
Ik vind het wel vet!quote:
quote:Op zondag 20 januari 2008 21:07 schreef k_man het volgende:
Na de omschrijving:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |