Nou serieus hij haalt altijd de tegenaanval eruit en staat altijd wel in de weg.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:06 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Ja ik zag het gisteren nog.
Nuttig in opzicht van een vervelend kutjong nou daar hebben we Suarez toch al
Nogmaals, van der Zee is geen wonderscout.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:05 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ajax heeft vorig jaar al Hans van der Zee binnengehaald als scout, die voor PSV toch leuke spelers binnenhaalde. Het verbaast me wel dat ik zijn hand nog niet heb terug gezien in recente aankopen.
Daarom zei ik ook eerst. In zijn begintijd bij Groningen was het zeker een goede speler.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:07 schreef zjroentje het volgende:
Sankoh is een prutser.
Berg doet het redelijk ja. Silva is geen wereldvoetballer en verdedigend zwak. Nevland is een leuk subtopper maar niet meer dan dat. En tjah Sankoh die heeft 3 Frank de Boertjes per wedstrijd. Aardige scouting niet meer dan dat. Geen toptalenten zoals Heerenveen ze elk jaar scout.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:06 schreef Messenga het volgende:
[..]
Berg, Silva, Nevland, Sankoh eerst..
Suarez heeft genoeg assists achter zijn naam staan. Volgens mij ben je als ploeg ook gevaarlijker met twee 'scorende' spitsen. Perez zou dan vooral het creatieve werk moeten opknappen met wellicht Defour, als hij komt.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:06 schreef Messenga het volgende:
[..]
Geen van drieën. Naast Huntelaar moet een aangever staan, de Bergkamp naast Henry, de Ronaldinho naast Eto'o, noem maar op, maar dan op niveau voor Ajax. Huntelaar moet ze alleen maar in hoeven knikken/schoppen. Daar ligt zn kwaliteit.
Overigens ben ik van mening dat KJH afgelopen jaar dankzij HtC zeker een completere spits is geworden.
Onze huidige buitenspelers zijn geen Overmars of George die een man passeren, de zijlijn halen en dan een voorzet geven. Het enige wat ze doen is naar binnen knijpen en Huntelaar in de weg lopen. Volgens mij heeft Huntelaar meer baat bij een 4-4-2 systeem.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:09 schreef dronkeykong het volgende:
Huntelaar heeft aanvoer van de zijkanten nodig 433 dus.
Maar hij is zeker wel gegroeid
Ik heb geen gevaarlijker aanvalsduo gezien dan Henry - Bergkamp.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:11 schreef Morendo het volgende:
[..]
Suarez heeft genoeg assists achter zijn naam staan. Volgens mij ben je als ploeg ook gevaarlijker met twee 'scorende' spitsen. Perez zou dan vooral het creatieve werk moeten opknappen met wellicht Defour, als hij komt.
Of aan andere buitenspelersquote:Op zondag 20 januari 2008 16:14 schreef Morendo het volgende:
[..]
Onze huidige buitenspelers zijn geen Overmars of George die een man passeren, de zijlijn halen en dan een voorzet geven. Het enige wat ze doen is naar binnen knijpen en Huntelaar in de weg lopen. Volgens mij heeft Huntelaar meer baat bij een 4-4-2 systeem.
Hoe vaak hebben ze de Champions League gewonnen? Esthetisch gezien was het prachtig, maar het rendement was volgens mij niet altijd even hoog, vooral tegen fysiek spelende tegenstanders.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:14 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik heb geen gevaarlijker aanvalsduo gezien dan Henry - Bergkamp.
Hij is ook niet gehaald voor zijn snelheid maar om zijn voetballend vermogen en daar schiet hij tekort in. Want hij kan zichzelf vrij spelen zonder zijn snelheid en dat lukt hem niet zo goed. Maar dat is ook te wijten aan de anderenquote:Op zondag 20 januari 2008 16:16 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Of aan andere buitenspelers![]()
Nee maar daar heb je wel gelijk in, Kennedy is zo traag als wat om ook maar enigszins zijn man voorbij te komen.
Twente ook weer lekker op dreef.
Dan vraag ik me af wat die lapzwansen dan de hele week doen op het trainingsveldquote:Op zondag 20 januari 2008 16:18 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij is ook niet gehaald voor zijn snelheid maar om zijn voetballend vermogen en daar schiet hij tekort in. Want hij kan zichzelf vrij spelen zonder zijn snelheid en dat lukt hem niet zo goed. Maar dat is ook te wijten aan de anderen
Een team is groter dan 2 spitsen.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:17 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hoe vaak hebben ze de Champions League gewonnen? Esthetisch gezien was het prachtig, maar het rendement was volgens mij niet altijd even hoog, vooral tegen fysiek spelende tegenstanders.
Als je naar Twente kijkt die jongens houden de bal nooit langer bij zich dan nodig is waardoor je een dynamisch geheel krijgt. Bij ajax is het aannemen draaien kijken zwaaien kijken of je er dan goed op staat nog eens zwaaien maar dit keer erbij lahcen en dan denken ohja ik moet die bal inspelen.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:20 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af wat die lapzwansen dan de hele week doen op het trainingsveld
Vermaelen maandag bij jong ajax..quote:Op zondag 20 januari 2008 16:27 schreef Urquhart het volgende:
Vermaelen en Van Der Wiel ook nog niet tegen Utrecht
En dat is het juist!quote:Op zondag 20 januari 2008 16:23 schreef Chadi het volgende:
[..]
Als je naar Twente kijkt die jongens houden de bal nooit langer bij zich dan nodig is waardoor je een dynamisch geheel krijgt. Bij ajax is het aannemen draaien kijken zwaaien kijken of je er dan goed op staat nog eens zwaaien maar dit keer erbij lahcen en dan denken ohja ik moet die bal inspelen.
Wat was ik blij dat ik in me bed lagquote:Op zondag 20 januari 2008 16:33 schreef Silenus het volgende:
Zo, ook weer thuus.
Wie?quote:Op zondag 20 januari 2008 16:31 schreef Urquhart het volgende:
Leeft die Delorge eigenlijk nog?
Ik was misschien nog wel iets te voorbarig met mijn opmerkingquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:45 schreef xFriendx het volgende:
Jullie hebben dan misschien wel de beker met de grote oren gewonnen in 1995, maar onze gifbeker is een stuk groter![]()
Haha wat, heb je je nu alweer verslapen?quote:
Hele nacht lopen kotsen en 39 graden vanochtend om 6 uur, dus besloten niet te gaan, leek me niet zo slim namelijkquote:Op zondag 20 januari 2008 16:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha wat, heb je je nu alweer verslapen?
Jurgen Colin werd vandaag trouwens toegezongen, het was dus een rare middag.
Tja, de beste man is een half jaar eruit geweest, en ik kan niet ineens een wereldprestatie verwachten in een van zijn eerste wedstrijden.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:42 schreef MarkNMGN het volgende:
Davids lijkt een beetje op Stam aan het begin van het seizoen.
Het lukt allemaal niet meer zo.
ja ken er op gokkenquote:Op zondag 20 januari 2008 16:31 schreef Urquhart het volgende:
Leeft die Delorge eigenlijk nog?
Tuurlijk half jaar niet meer gespeeldquote:Op zondag 20 januari 2008 16:42 schreef MarkNMGN het volgende:
Davids lijkt een beetje op Stam aan het begin van het seizoen.
Joh, viel gewoon van me stoel.. pfft!quote:
quote:Op zondag 20 januari 2008 16:45 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
je moet gewoon begrijpen dat het heel lastig is voor Martin om goede verdedigers te halen.
Netjes!quote:Op zondag 20 januari 2008 16:45 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
je moet gewoon begrijpen dat het heel lastig is voor Martin om goede verdedigers te halen.
Dat was ook zo kansloos ja. Kan me nog wel herinneren dat we vorig seizoen thuis ook een keer zoiets hadden met Gabri, alleen toen lag ie er dus wel in bij ons.quote:
Klopt ja. Tegen Sparta dacht ikquote:Op zondag 20 januari 2008 16:49 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat was ook zo kansloos ja. Kan me nog wel herinneren dat we vorig seizoen thuis ook een keer zoiets hadden met Gabri, alleen toen lag ie er dus wel in bij ons.
Of dit seizoen met de aftrap tegen wie weet ik niet meer maar dat was ook zon moment...quote:Op zondag 20 januari 2008 16:49 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat was ook zo kansloos ja. Kan me nog wel herinneren dat we vorig seizoen thuis ook een keer zoiets hadden met Gabri, alleen toen lag ie er dus wel in bij ons.
[ afbeelding ]
Colinquote:Op zondag 20 januari 2008 16:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha wat, heb je je nu alweer verslapen?
Jurgen Colin werd vandaag trouwens toegezongen, het was dus een rare middag.
Wtf was dat? Iemand van Ajax neemt een vrije trap en de rest laat de bal vervolgens daar liggen voor iemand van NEC? (vraag het ff, aangezien het gifje niet zo heel lang duurt en heb de wedstrijd niet gezien)quote:
Nee, gewoon écht Jur-Gen Colin, jalalalaa. Hypocriet natuurlijk, maar toch.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:53 schreef AFCA_ERIK het volgende:
[..]
Colin
Weer gewoon Colin in oranje of wat?
Hij gaat wel steeds beter spelenIk hoop stiekem elke keer dat hij der 1 in schiet
Volgens mij niet, er staat me bij dat het Sparta was. Maar wellicht dat iemand echt opheldering kan gevenquote:
Ja..quote:Op zondag 20 januari 2008 16:53 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wtf was dat? Iemand van Ajax neemt een vrije trap en de rest laat de bal vervolgens daar liggen voor iemand van NEC? (vraag het ff, aangezien het gifje niet zo heel lang duurt en heb de wedstrijd niet gezien)
[ afbeelding ]
Wat zullen de mensen in het buitenland denken die onze competitie volgen dit jaar? Het niveau is bedroevend, van zowel het spel van de clubs als de arbitrage. De meest gebruikte smiley in VBL moet welquote:
quote:Op zondag 20 januari 2008 16:42 schreef MarkNMGN het volgende:
Makaay lijkt een beetje op Charisteas aan het begin van vorig seizoen.
quote:'Nieuwe tegenslag Van der Wiel'
29/01/08
Ajax kan in de topper tegen PSV geen beroep doen op Gregory van der Wiel. Van der Wiel liep tegen Feyenoord op 11 november een spierblessure op, naar verluid zou hij 2 weken niet inzetbaar zijn.
quote:Van der wiel scheurt kruisband af
23/02/08
Coach Adrie Koster kan nog niet beschikken over verdediger Van Der Wiel. Tijdens zijn revalidatie van een spierblessure in zijn rechterbeen scheurde de jonge verdediger zijn kruisbanden in zijn linkerbeen. Naar verluid is Van der Wiel een maand uitgeschakeld
quote:Minuut stilte voor aanvang van Ajax - Heracles Almelo
19/04/08
Vooraf aan de wedstrijd van Ajax tegen Heracles zal er een minuut stilte zijn voor de overleden verdediger Van der Wiel. Alle spelers zullen ook een rouwband dragen voor de verdediger. Gregory werd 20 jaar en overleed aan de gevolgen van een spierblessure.
Die man is al 5 meter van de 7 die hij van de bal stond onderweg als Perez die bal breed geeft, ligt dus aan Jol die hem gewoon op de bon moet slingeren daar.quote:Op zondag 20 januari 2008 17:13 schreef Happel het volgende:
[..]
WTF
Dat gebeurd zelfs in Rotterdam niet.
Ernstig he?quote:Op zondag 20 januari 2008 17:13 schreef Happel het volgende:
[..]
WTF
Dat gebeurd zelfs in Rotterdam niet.
gast ik schrok me rotquote:
In eigen doel, jaquote:Op zondag 20 januari 2008 17:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
Colin scoorde in de eerste helft bijna, hij vergat alleen te schieten
Op het moment dat de man of de match aan NEC-zijde werd omgeroepen. En na afloop klapte hij ook nog even terug naar de supporters.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:57 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee, gewoon écht Jur-Gen Colin, jalalalaa. Hypocriet natuurlijk, maar toch.
Oh, is me ontgaan. Maar hij schoot ook bijna in eigen doel. Al kon hij daar ook weer niet zoveel aan doen.quote:
Damn en wat als ik was gekomenquote:Op zondag 20 januari 2008 17:29 schreef Silenus het volgende:
Het was trouwens pretty fucking druk. Ze hebben per ongeluk 50 kaarten teveel verkocht voor het uitvak, en die 50 hebben allemaal een brief gekregen dat ze ABSOLUUT niet alsnog mochten afreizen. Hebben ze zo te zien allemaal gedaan want er paste niemand meer bij.
Tering zeg. Zat in de laatste bus ofzo en was amper nog plek idd.quote:Op zondag 20 januari 2008 17:29 schreef Silenus het volgende:
Het was trouwens pretty fucking druk. Ze hebben per ongeluk 50 kaarten teveel verkocht voor het uitvak, en die 50 hebben allemaal een brief gekregen dat ze ABSOLUUT niet alsnog mochten afreizen. Hebben ze zo te zien allemaal gedaan want er paste niemand meer bij.
Dan zat je dus bij mij in de bus.quote:Op zondag 20 januari 2008 17:42 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Tering zeg. Zat in de laatste bus ofzo en was amper nog plek idd.
Doe maar niet.quote:Op zondag 20 januari 2008 17:46 schreef Cyberia18 het volgende:
Het zou hier wel voorbij zijn gekomen maar Bruno mag vertrekken van Ron Jans. De transfer deze week maar afronden dan.
Ja, 22B ofzo. Die wel of niet terug ging naar Den Bosch met wel of niet de verkeerde mensen.quote:Op zondag 20 januari 2008 17:44 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dan zat je dus bij mij in de bus.![]()
Degene die in Heteren als laatste weg ging in ieder geval.
Ik vind het echt supergrappig hoe Lens als een ADHD kind veel te vroeg als een dolle uit die muur komt stormenquote:
Tja zou Silva wel een echte aanwinst zijn?quote:Op zondag 20 januari 2008 17:46 schreef Cyberia18 het volgende:
Het zou hier wel voorbij zijn gekomen maar Bruno mag vertrekken van Ron Jans. De transfer deze week maar afronden dan.
Is aanvallend vele malen sterker (Oga trekt amper een sprintjequote:Op zondag 20 januari 2008 17:49 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Tja zou Silva wel een echte aanwinst zijn?
Ja precies, in die bus zat ik dus al, ik zat bij de plee. (ohja joh?!)quote:Op zondag 20 januari 2008 17:47 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ja, 22B ofzo. Die wel of niet terug ging naar Den Bosch met wel of niet de verkeerde mensen.
Zat vooran bij die groep achterin. En kwam op de terugweg nog ff drinken halen, blikje of twaalf.
Als jij zo'n shirt met groene dingen aan had heb ik je misschien nog wel voor laten gaan met uitstappen.quote:Op zondag 20 januari 2008 17:56 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja precies, in die bus zat ik dus al, ik zat bij de plee. (ohja joh?!)
Enfin, ik heb niet opgelet dus weet nog niet wie je bent maargoed. Komt vast wel een keertje goed.
Charmant van jequote:Op zondag 20 januari 2008 17:58 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Als jij zo'n shirt met groene dingen aan had heb ik je misschien nog wel voor laten gaan met uitstappen.
Mijn stem heb jequote:Op zondag 20 januari 2008 17:58 schreef zjroentje het volgende:
Vertonghen - Vermaelen - Heitinga - Silva
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |