abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 januari 2008 @ 14:43:48 #51
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_56178009
quote:
Op zondag 20 januari 2008 14:39 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Grygera is niet vervangen tenzij je op Colin doelt?
Van der Wiel, Vertonghen, Vermaelen, Heitinga en op dat moment Stam nog zijn genoeg centrale verdedigers.
pi_56178016
Het zijn gewoon een stelletje mooi weer voetballers. Zodra het veld niet egaal is hebben ze het moeilijk. Kijk Kennedy wat heeft die nou de eerste 45 minuten laten zie
MOKUM XXX RATED
pi_56178021
quote:
Op zondag 20 januari 2008 14:42 schreef RayMania het volgende:
NEC ging er natuurlijk ook echt voor. Van de week verloren in de beker en Been eiste dat het vandaag recht gezet ging worden met volop strijd.

Had Koster ook moeten zeggen.
Dat doen ze altijd tegen Ajax. Wat ik jammer vind is de aansluiting van onze verdediging. Op een gegeven moment zag je gewoon 2 man centraal 20-30 meter achter hun middenveld staan.
pi_56178040
quote:
Op zondag 20 januari 2008 14:44 schreef dronkeykong het volgende:
Het zijn gewoon een stelletje mooi weer voetballers. Zodra het veld niet egaal is hebben ze het moeilijk. Kijk Kennedy wat heeft die nou de eerste 45 minuten laten zie
Net zo veel als de vorige 6 wedstrijden
pi_56178058
Ook de afvallende bal was telkens voor NEC echt frustrerend gewoon
MOKUM XXX RATED
  zondag 20 januari 2008 @ 14:45:47 #56
198365 Morendo
The Real Deal
pi_56178059
quote:
Op zondag 20 januari 2008 14:38 schreef MaxC het volgende:
Leonardo: + Veel gevaar
Ach, kom op. Toen hij voor de 72e keer tegen Pothuizen aanliep vond ik dat gevaarlijk in verband met zijn knie. Voor de rest had hij helemaal niets gevaarlijks.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_56178065
quote:
Op zondag 20 januari 2008 14:43 schreef Messenga het volgende:

[..]

Van der Wiel, Vertonghen, Vermaelen, Heitinga en op dat moment Stam nog zijn genoeg centrale verdedigers.
Die waren er ook toen Grygera er was. We hadden wel mensen achter de hand, maar de verdediger Grygera is niet vervangen door een nieuwe aanwinst. Waardoor de spoeling achterin wel dunner is geworden.
pi_56178073
quote:
Op zondag 20 januari 2008 14:45 schreef Chadi het volgende:

[..]

Net zo veel als de vorige 6 wedstrijden
Toen was het ook geen mooi weer nee
MOKUM XXX RATED
pi_56178087
quote:
Op zondag 20 januari 2008 14:45 schreef Morendo het volgende:

[..]

Ach, kom op. Toen hij voor de 72e keer tegen Pothuizen aanliep vond ik dat gevaarlijk in verband met zijn knie. Voor de rest had hij helemaal niets gevaarlijks.
Ik vond het wel een prima invalbeurt, stichte enorm veel gevaar. Was niet altijd gelukkig maar ging er wel voor
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_56178108
Jongens koop die El Ahmadi nou maar ipv Engelaar daar zie ik veel meer in
MOKUM XXX RATED
pi_56178114
quote:
Op zondag 20 januari 2008 14:46 schreef dronkeykong het volgende:

[..]

Toen was het ook geen mooi weer nee
En als je dan ziet hoe zij druk op de bal zetten .. kunnen geen video'tje krijgen van de wedstrijden van VVV hoe het WEL moet.
  zondag 20 januari 2008 @ 14:48:05 #62
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56178121
Waarom vonden jullie Collin goed ?
Leverde de helft van de ballen direct weer ion
  zondag 20 januari 2008 @ 14:48:33 #63
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_56178133
Puike wedstrijd van Colin, mag ook wel eens gezegd worden. En over de wedstrijd zelf DRAMATISCH! ik ben bang voor de toekomst voor onze alom mooiste club van de wereld
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  zondag 20 januari 2008 @ 14:48:53 #64
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_56178141
quote:
Op zondag 20 januari 2008 14:47 schreef dronkeykong het volgende:
Jongens koop die El Ahmadi nou maar ipv Engelaar daar zie ik veel meer in
VERDEDIGERS
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_56178142
quote:
Op zondag 20 januari 2008 14:48 schreef jorienvdherik het volgende:
Relatief gezien he
pi_56178145
Leonardo had die ene bal naar links moeten geven toen hij een half uur wachtte en die gast die bal wegslide, dan kan Suarez alleen op de keeper af.
pi_56178148
quote:
Op zondag 20 januari 2008 14:43 schreef Messenga het volgende:

[..]

Dat is geen vervanging, kom op zeg Vermaelen en Heitinga waren er al, Van der Wiel en Verthongen jeugdspelers en Stam was er inderdaad nog dus 2 fysiek sterke verdedigers en dus overduidelijk dat je een gat kreeg op het moment dat Grygera wegviel tussen de jongetjes en mannen in de verdediging mocht er zich een blessure melden zoals het geval was.

Overigens is het ook een taak van v Geel om dingen in te calculeren, het is vrij logisch dat als Vermaelen of Stam een blessure zou oplopen je een haast niet te vullen gat ging krijgen en dus minstens 1 sterke waardige vervanger erbij moet hebben!
  zondag 20 januari 2008 @ 14:49:33 #68
198365 Morendo
The Real Deal
pi_56178156
quote:
Op zondag 20 januari 2008 14:41 schreef Black-Death het volgende:

[..]
De Ajax-scouts leveren de laatste twee jaar echt dramatisch werk af. Ze zullen nu wel weer achter iemand aan zitten die al 17 miljoen euro kost en waar alle topclubs in Europa belangstelling voor hebben. Of voor een verlopen 'B' ster, bij voorkeur Spanjaard, die je gratis mag komen ophalen.
pi_56178161
quote:
Op zondag 20 januari 2008 14:47 schreef Chadi het volgende:

[..]

En als je dan ziet hoe zij druk op de bal zetten .. kunnen geen video'tje krijgen van de wedstrijden van VVV hoe het WEL moet.
En dat met 10 man. Dat is nog eens knokken voor je club.

Hier zijn ze te bang om het duel aan te gaan en hun poot uit te steken behalve Vertonghen dan.
MOKUM XXX RATED
pi_56178164
quote:
In die zin dat ie weinig blunderde als wat er werd verwacht van hem
  zondag 20 januari 2008 @ 14:50:08 #71
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56178175
quote:
Op zondag 20 januari 2008 14:48 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Relatief gezien he
ja das waar , in vergelijking met zijn vorige wedstrijden
  zondag 20 januari 2008 @ 14:50:36 #72
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_56178185
Ik zou wel eens een wedstrijd willen zien waar iedereen zich 100% inzet. Het lukt Been bij NEC ook, waarom krijgen de trainers van Ajax dat nooit voor elkaar.
Love will be my strongest weapon
pi_56178196
quote:
Colin stond wel zijn mannetje! Daarentegen heb je een Roemeense International staan die zich keer op keer laat piepelen!
MOKUM XXX RATED
pi_56178205
quote:
Op zondag 20 januari 2008 14:41 schreef Morendo het volgende:

[..]

Mijn punt is dat ze niet 'pro deo' spelen. En als je ze vervolgens ook niet opstelt, dan is dat extra zonde. Vooral als je in beschouwing neemt dat voor een verdediger schijnbaar geen geld is. En dan niet aankomen met de mededeling dat Luque en Urzaiz 'gratis' waren, met salaris en tekengeld hebben ze miljoenen gekost.
Probleem zit niet in de voorhoede we scoren wel. Dus dan krijg je daar meer bankzitters. Verder ben ik het wel eens
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  zondag 20 januari 2008 @ 14:51:35 #75
198365 Morendo
The Real Deal
pi_56178216
quote:
Op zondag 20 januari 2008 14:48 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Relatief gezien he
Inderdaaad. Niemand verwacht wat van Collin en dan valt het vanzelf een keertje mee. Wat mij betreft zit hij volgende week weer op de bank.
pi_56178219
quote:
Op zondag 20 januari 2008 14:49 schreef Morendo het volgende:

[..]

De Ajax-scouts leveren de laatste twee jaar echt dramatisch werk af. Ze zullen nu wel weer achter iemand aan zitten die al 17 miljoen euro kost en waar alle topclubs in Europa belangstelling voor hebben. Of voor een verlopen 'B' ster, bij voorkeur Spanjaard, die je gratis mag komen ophalen.
Ik denk niet zozeer dat de scouts fout zitten. Het is meer Van Geel die niet luistert naar de scouts, en enkel spelers uit zijn eigen kringetje haalt.
  zondag 20 januari 2008 @ 14:52:31 #77
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_56178238
Colin was een van de beste Ajacieden vandaag..
Urby speelde ook prima toen Ajax met 3 verdedigers ging spelen.
-
  zondag 20 januari 2008 @ 14:52:37 #78
108558 Messenga
pi_56178244
quote:
Op zondag 20 januari 2008 14:49 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Dat is geen vervanging, kom op zeg Vermaelen en Heitinga waren er al, Van der Wiel en Verthongen jeugdspelers en Stam was er inderdaad nog dus 2 fysiek sterke verdedigers en dus overduidelijk dat je een gat kreeg op het moment dat Grygera wegviel tussen de jongetjes en mannen in de verdediging mocht er zich een blessure melden zoals het geval was.

Overigens is het ook een taak van v Geel om dingen in te calculeren, het is vrij logisch dat als Vermaelen of Stam een blessure zou oplopen je een haast niet te vullen gat ging krijgen en dus minstens 1 sterke waardige vervanger erbij moet hebben!
Dus jij ging er in de zomer vanuit dat Stam zou stoppen? Waarom ben je nog niet TD van Ajax joh? Het enige wat ik wil aangeven dat er geen vervanging voor Grygera nodig was, omdat de beide posities al dubbel bezet waren. Van Geel heeft nog 11 dagen om ervoor te zorgen dat er een vervanger komt, maar dat gebeurt niet. Het is wachten op de zomer voor versterklingen ben ik bang.
pi_56178248
Wat een mazzel eigenlijk dat Feyenoord en PSV verliezen en gelijk spelen. Nu wordt het alsnog verbloemdt dat het slecht gaat met ons aller Ajax
MOKUM XXX RATED
  zondag 20 januari 2008 @ 14:53:05 #80
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_56178254
quote:
Op zondag 20 januari 2008 14:49 schreef Chadi het volgende:

[..]

In die zin dat ie weinig blunderde als wat er werd verwacht van hem
Hij had ook een handjevol prima ingrepen in de 2de helft.
-
pi_56178263
quote:
Herboren NEC vergeet slap Ajax af te straffen

Ajax maakte zondagmiddag tijdens de onbesliste uitwedstrijd bij NEC (1-1) nog maar eens duidelijk dat de huidige selectie niet voldoende kwaliteiten heeft om het seizoen succesvol af te sluiten. De Amsterdammers mochten nog niet eens mopperen dat ze een punt overhielden aan een riskante speelwijze met vijf aanvallers in de tweede helft. Ajax bleef op drie punten staan van koploper PSV, dat in Venlo ook slechts één punt meenam.

Alle ogen bij Ajax blijven na alweer het zevende gelijke spel in deze competitie op Martin van Geel gericht. De technisch directeur vond voor aanvang van het seizoen geen goede opvolger voor Wesley Sneijder. Hij moet zijn club nu voor 1 februari, wanneer de markt voor transfers weer sluit, minimaal met een goede verdediger versterken.

Geld is in Amsterdam momenteel het kleinste probleem. Ajax heeft dankzij de verkopen van Sneijder, Ryan Babel en Tom de Mul nog zo'n 40 miljoen euro in kas voor aankopen. De vereniging beschikt echter ook over een technisch directeur die zich sinds zijn aantreden in 2005 nog niet met goede aankopen heeft kunnen onderscheiden.

Van Geel won aan krediet toen hij Edgar Davids en Jaap Stam terug naar Nederland haalde. De overige aanwinsten die Ajax de afgelopen tijd beter maakten, waren vooral spelers die het gros van de Nederlandse voetballiefhebbers allang kende.

Zo was Klaas-Jan Huntelaar topschutter van Heerenveen voordat hij naar Ajax verhuisde. Luis Suarez gold voor zijn overgang als smaakmaker van FC Groningen Kennedy Bakirciglü was vorig jaar één van de betere spelers van FC Twente. Ook nu zoekt de technische leiding van Ajax de beoogde versterkingen in de subtop van de eredivisie.

Bruno Silva is nog steeds de eerste keus om de gammele defensie te versterken. Voorzitter Joop Munsterman van FC Twente kreeg afgelopen week de vraag voorgelegd of hij Orlando Engelaar niet wil verkopen. Het blijft vreemd dat een club met een uitstraling als Ajax niet in staat is om de spelers als Suarez en De Silva al in Uruguay te ontdekken.

Hatem Trabelsi, Zlatan Ibrahimovic en Maxwell waren de laatste spelers die via Ajax als relatief onbekende aankopen de Europese top bereikten. Zij arriveerden in 2001 op aandringen van de toenmalige technisch directeur Leo Beenhakker in Amsterdam. Van de overige aankopen uit het buitenland van de laatste zes jaar presteert op dit moment alleen nog de ervaren Gabri naar behoren.

Ajax begon de uitwedstrijd bij NEC zonder de geblesseerde verdedigers Thomas Vermaelen en Gregory van der Wiel. John Heitinga ontbrak wegens een schorsing. De Amsterdammers troffen een tegenstander die zich de afgelopen week met Kevin Bobson, Jeroen Drost, Bas Sibum en Dani Fernandez versterkten. Van het kwartet aan aankopen begon alleen de laatstgenoemde Spanjaard niet. Hij wacht nog op een werkvergunning.

Vooral middenvelder Sibum bewees al in zijn eerste duel voor NEC dat hij een toegevoegde waarde is voor de formatie van Mario Been. Hij won niet alleen veel duels maar zorgde ook voor rust in het Nijmeegse spel.

NEC kwam in de zestiende minuut op voorsprong omdat George Ogararu te veel ruimte gaf aan Jeremain Lens. De huurling van AZ schoot dankbaar raak: 1-0.

Ajax kreeg pas grip op NEC nadat Koster in de tweede helft Leonardo en Dennis Rommedahl in het veld bracht. Zij vormden samen met Huntelaar, Suarez en Perez de vijfmansaanval van de Amsterdamse club. Huntelaar, Leonardo, Rommedahl en Suarez misten grote kansen op de gelijkmaker. Bobson en Peter Wisgerhof verzuimden namens NEC van het gebrek aan Amsterdamse verdedigers te profiteren.

Ajax kwam op gelijke hoogte na een blunder van Krisztian Vadocz. De Hongaar schoof de bal in de 73e minuut in de voeten van Huntelaar die onberispelijk raakschoot: 1-1. Suarez was in de hectische slotfase nog het dichtst bij een doelpunt. Hij zag zijn doelpunt wegens buitenspel afgekeurd.
Martin word zelfs in de media afgeserveerd
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_56178288
quote:
Op zondag 20 januari 2008 14:52 schreef Messenga het volgende:

[..]

Dus jij ging er in de zomer vanuit dat Stam zou stoppen? Waarom ben je nog niet TD van Ajax joh? Het enige wat ik wil aangeven dat er geen vervanging voor Grygera nodig was, omdat de beide posities al dubbel bezet waren. Van Geel heeft nog 11 dagen om ervoor te zorgen dat er een vervanger komt, maar dat gebeurt niet. Het is wachten op de zomer voor versterklingen ben ik bang.
Van Geel was wel op de hoogte dat Stam met het plan rondliept om te gaan stoppen. Hij heeft er zelfs nog een gesprek met hem overgehad. Dus hij had al wat achter de hand kunnen hebben.
En ik vind overigens wel dat Grygera vervangen had moeten worden, gezien onze huidige defensie.
pi_56178324
quote:
Op zondag 20 januari 2008 14:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
Colin was een van de beste Ajacieden vandaag..
Urby speelde ook prima toen Ajax met 3 verdedigers ging spelen.
Toen liet ie weer op de 16 zijn mannetje lopen hoor.
pi_56178348
En terecht, maar daarom veranderd het voetbal ook niet. De druk wordt op de technisch directeur gelegd en niet de spelers/trainer. De spelers zullen dus niet zoals bij NEC getergd zijn tot op het bot nadat ze allemaal vuilniszakken werden genoemd.
  zondag 20 januari 2008 @ 14:56:46 #85
108558 Messenga
pi_56178353
quote:
Op zondag 20 januari 2008 14:54 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Van Geel was wel op de hoogte dat Stam met het plan rondliept om te gaan stoppen. Hij heeft er zelfs nog een gesprek met hem overgehad. Dus hij had al wat achter de hand kunnen hebben.
En ik vind overigens wel dat Grygera vervangen had moeten worden, gezien onze huidige defensie.
Ja, zullen we nu maar vast de vervanger halen voor Huntelaar, hij vertrekt komende zomer toch wel.
  zondag 20 januari 2008 @ 14:57:06 #86
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_56178363
Maandag speelt Vermaelen waarschijnlijk mee met een oefenwedstrijd tegen Haarlem.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_56178377
quote:
Op zondag 20 januari 2008 14:52 schreef Messenga het volgende:

[..]

Nee dwaas dat zeg ik helemaal niet, hij had gewoon een vervanger moeten halen voor Grygera, net als voor Sneijder zo simpel is het
  zondag 20 januari 2008 @ 14:58:11 #88
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_56178397
Grygera en Escude missen wel in dat stukje. Door wie waren zij eigenlijk gehaald?
-
pi_56178399
We hebben natuurlijk ook pech dat we 3 centrale verdedigers missen. Bij PSV & Feyenoord zouden ze dan ook een enorm probleem hebben. Enige wat ik ze kwalijk nemen is geen goede rechtsback. Aangezien ik vertonghen een prima linksback vind
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  zondag 20 januari 2008 @ 14:58:25 #90
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_56178402
Ook nu zoekt de technische leiding van Ajax de beoogde versterkingen in de subtop van de eredivisie. Hoe laat is "de wedstrijden" afgelopen vanavond, daarna zal Martin wel iemand op het oog hebben
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_56178408
quote:
Op zondag 20 januari 2008 14:56 schreef Messenga het volgende:

[..]

Ja, zullen we nu maar vast de vervanger halen voor Huntelaar, hij vertrekt komende zomer toch wel.
Ja, dat is immers beleid voeren
pi_56178428
quote:
Op zondag 20 januari 2008 14:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
Grygera en Escude missen wel in dat stukje. Door wie waren zij eigenlijk gehaald?
Koeman/Van Gaal dacht ik, maar weet het niet zeker.
pi_56178452
quote:
Op zondag 20 januari 2008 14:58 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ik zal het iig aanmoedigen alvast een spits die kan proeven aan alles voordat het seizoen begint, je zou maar een ari in huis halen
pi_56178469
Ajax is ziek.
pi_56178473
quote:
Op zondag 20 januari 2008 15:00 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Ik zal het iig aanmoedigen alvast een spits die kan proeven aan alles voordat het seizoen begint, je zou maar een ari in huis halen
Of Pelle....
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  zondag 20 januari 2008 @ 15:02:15 #96
108558 Messenga
pi_56178480
quote:
Op zondag 20 januari 2008 14:57 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Nee dwaas dat zeg ik helemaal niet, hij had gewoon een vervanger moeten halen voor Grygera, net als voor Sneijder zo simpel is het
De enige vervanger van Sneijder die wel goed genoeg was was op dat moment al verkocht, Perez. Jullie denken allemaal dat een TD een wondermiddel is die elke speler adequaat kan vervangen. Helaas wil tegenwoordig niet meer elke speler naar Ajax, waardoor je het dus moet doen met de B-categorie. Hierdoor krijg je aankopen als Kennedy, en als het zo doorgaat Engelaar ook nog.
  zondag 20 januari 2008 @ 15:02:44 #97
198365 Morendo
The Real Deal
pi_56178488
quote:
Op zondag 20 januari 2008 15:00 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Ik zal het iig aanmoedigen alvast een spits die kan proeven aan alles voordat het seizoen begint, je zou maar een ari Pellé in huis halen
pi_56178492
quote:
Op zondag 20 januari 2008 14:56 schreef Messenga het volgende:

[..]

Die heb je dit seizoen al nodig.
  zondag 20 januari 2008 @ 15:03:42 #99
108558 Messenga
pi_56178512
quote:
Op zondag 20 januari 2008 14:58 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Je weet ook wat Huntelaar vervangen vereist? Een speler van het kaliber Huntelaar gaat niet op de bank zitten.
pi_56178554
quote:
Op zondag 20 januari 2008 15:03 schreef Messenga het volgende:

[..]

Je weet ook wat Huntelaar vervangen vereist? Een speler van het kaliber Huntelaar gaat niet op de bank zitten.
Ow zeker. Je kan met die speler praten en zeggen dat hij eerst een halfjaartje op die manier kan wennen aan Ajax. Bovendien zou je hem nu ook kunnen vastleggen en hem komende zomer laten komen. Zoals toen met Stam en Perez is gebeurd.
Ik heb er geen vertrouwen in als Ajax eerst gaat afwachten welke speler vertrekken, en daarna pas in actie komen. Dat hebben we na het vertrek van Sneijder wel gezien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')