Nee, gewoon écht Jur-Gen Colin, jalalalaa. Hypocriet natuurlijk, maar toch.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:53 schreef AFCA_ERIK het volgende:
[..]
Colin
Weer gewoon Colin in oranje of wat?
Hij gaat wel steeds beter spelenIk hoop stiekem elke keer dat hij der 1 in schiet
Volgens mij niet, er staat me bij dat het Sparta was. Maar wellicht dat iemand echt opheldering kan gevenquote:
Ja..quote:Op zondag 20 januari 2008 16:53 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wtf was dat? Iemand van Ajax neemt een vrije trap en de rest laat de bal vervolgens daar liggen voor iemand van NEC? (vraag het ff, aangezien het gifje niet zo heel lang duurt en heb de wedstrijd niet gezien)
quote:Op zondag 20 januari 2008 16:45 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
je moet gewoon begrijpen dat het heel lastig is voor Martin om goede verdedigers te halen.
Wat zullen de mensen in het buitenland denken die onze competitie volgen dit jaar? Het niveau is bedroevend, van zowel het spel van de clubs als de arbitrage. De meest gebruikte smiley in VBL moet welquote:
quote:Op zondag 20 januari 2008 16:42 schreef MarkNMGN het volgende:
Makaay lijkt een beetje op Charisteas aan het begin van vorig seizoen.
Het lukt allemaal niet meer zo.
quote:'Nieuwe tegenslag Van der Wiel'
29/01/08
Ajax kan in de topper tegen PSV geen beroep doen op Gregory van der Wiel. Van der Wiel liep tegen Feyenoord op 11 november een spierblessure op, naar verluid zou hij 2 weken niet inzetbaar zijn.
quote:Van der wiel scheurt kruisband af
23/02/08
Coach Adrie Koster kan nog niet beschikken over verdediger Van Der Wiel. Tijdens zijn revalidatie van een spierblessure in zijn rechterbeen scheurde de jonge verdediger zijn kruisbanden in zijn linkerbeen. Naar verluid is Van der Wiel een maand uitgeschakeld
quote:Minuut stilte voor aanvang van Ajax - Heracles Almelo
19/04/08
Vooraf aan de wedstrijd van Ajax tegen Heracles zal er een minuut stilte zijn voor de overleden verdediger Van der Wiel. Alle spelers zullen ook een rouwband dragen voor de verdediger. Gregory werd 20 jaar en overleed aan de gevolgen van een spierblessure.
Die man is al 5 meter van de 7 die hij van de bal stond onderweg als Perez die bal breed geeft, ligt dus aan Jol die hem gewoon op de bon moet slingeren daar.quote:Op zondag 20 januari 2008 17:13 schreef Happel het volgende:
[..]
WTF
Dat gebeurd zelfs in Rotterdam niet.
Ernstig he?quote:Op zondag 20 januari 2008 17:13 schreef Happel het volgende:
[..]
WTF
Dat gebeurd zelfs in Rotterdam niet.
gast ik schrok me rotquote:
In eigen doel, jaquote:Op zondag 20 januari 2008 17:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
Colin scoorde in de eerste helft bijna, hij vergat alleen te schieten
Op het moment dat de man of de match aan NEC-zijde werd omgeroepen. En na afloop klapte hij ook nog even terug naar de supporters.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:57 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee, gewoon écht Jur-Gen Colin, jalalalaa. Hypocriet natuurlijk, maar toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |