Ik ken er die jarenlang de bak in moesten (nog even afgezien van de financiële kwestie)...quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:47 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik ken ze niet, europse topbestuurders die uiteindelijk in de bijstand terechtkwamen omdat ze werden kaalgeplukt.
Ontken je hiermee dat topmanagers er gemiddeld jaarlikj niet meer op vooruit gaan dan de gewone werknemer? Dat zou ernstig zijn, want daar begon de hele discussie nou net mee.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:18 schreef DS4 het volgende:
[..]
Er zijn ook andere werknemers die zo'n sprong maken. Maar net als bij CEO's: het is zeldzaam.
Nee? Geen salaris? Is het dan gene vorm van beloning? Het is toch een onderdeel van ene beloningspakket? Of gaan we weer labeltjes plakken?quote:Het komt natuurlijk wel voor dat in enig jaar de aandelen en opties meer geld waard worden, maar dat is geen "salaris" (het "salaris" is de nominale- en verwachtingswaarde daarvan bij toekenning).
Roep dat eens heel hard tegen DS4, hij ontkent het ons kent ons en de lijstjes met hooguit een paar namen bij een vacature.quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:02 schreef Ankeiler1 het volgende:
Het probleem met de bedrijfsgoddelijken is dat ze elkaar benoemen. Het is een kleine incrowd die elkaar net als in de goede ouwe pruikentijdk, elkaar aan de topbaantjes helpt. Ik denk dat de werknemers, de klanten en de eigenaren de topmensen moeten benoemen.
Mooi nagepraat. Maar het ontbeert feitelijke onderbouwing.quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:02 schreef Ankeiler1 het volgende:
Het probleem met de bedrijfsgoddelijken is dat ze elkaar benoemen. Het is een kleine incrowd die elkaar net als in de goede ouwe pruikentijdk, elkaar aan de topbaantjes helpt.
Het salaris van CEO's vertoont in zijn algemeenheid schommeling. Juist door de beloningsstructuur. Kijk je naar alleen het basissalaris, dan is de stijging in zijn algemeenheid niet afwijkend te noemen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:09 schreef EchtGaaf het volgende:
Ontken je hiermee dat topmanagers er gemiddeld jaarlikj niet meer op vooruit gaan dan de gewone werknemer? Dat zou ernstig zijn, want daar begon de hele discussie nou net mee.![]()
Zie ik nu een hele grote struisvogel opdoemen?
Als je als bonus 100 aandelen krijgt die 10 euro per stuk waard zijn, dan heb je een beloning van 1000 euro ontvangen. Ongeacht of die aandelen over 10 jaar waardeloos zijn of 100.000.000 euro.quote:Nee? Geen salaris? Is het dan gene vorm van beloning? Het is toch een onderdeel van ene beloningspakket? Of gaan we weer labeltjes plakken?
Toch kan ik je aardig uit de brand helpen. De media hebben volgestaan dat topmanager GEMIDDELD hun beloning veel harder zagen stijgen dan de gewone man. Gemiddelden van 10 tot 20% voor topmanagers is al jarenlang gene uitzondering. Jan en Trien zagen hun loon gemidelde met enkele procenten stijgen de laatste jaren. Alom is het bekend dat ze amper of niet profiteren van de econimische groei. En dat ligt niet alleen aan de overheid of dit kabinet, onder rechts ging de gwone man er ook maar amper op voorruit....quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:38 schreef DS4 het volgende:
[..]
De CEO's met de extreme salarissen zijn uitzondering...
In dat op zich geldt niets anders dat zij wat meer gelijk zijn dan de rest. Je weet exact wat ik hiermee bedoelquote:Dat is volslagen onzin. Iedereen met veel talent wordt vroeg of laat benaderd voor een andere functie... Ook op lager niveau.
Ik ontken de kantonrechterformule ook niet. Geen bedrijf wordt het verboden om de topman veel meer mee te geven. Wat feitelijk ook gebeurd.quote:Kennelijk niet. De kantonrechtersformule mag je gewoon op googlen, het is geen duister geheim, laat staan moeilijk te begrijpen.
Nee, een paar jaar hield hij het vol. mislukte overname Telefonica en KPN op rand van de afgrond gebracht. En kreeg desondanks een gouden handdruk van jewelste. Vind jij dat logisch voor ene wanprestatie?quote:Is hij na 3 weken al weer op straat geschopt dan? Maar verder ook nee: teveel vermogen.
Dat kunnen ook incidenten zijn. Of een topje van de ijsberg.quote:Jij denkt dat de gevallen die in de krant staan maatgevend zijn.
Bewijs eens dat het dan incidenten zijn ?quote:Dat is echter niet zo.
Waaruit blijkt dat Wijers politiek bedrijft? Wat is je referentiekader? Waarom zou hij politiek bedrijven? Welk belang wil hij daarmee dienen? Vanuit zijn huidige rol? evt een andere, die ik niet kenquote:Nee, iemand die politiek bedrijft. En dat doet hij kennelijk.
als je het zo zeker weet, wat zijn zijn motieven dan precies?quote:Beter weten? Omdat hij niet dom is. En politiek bedrijven? Omdat hij politicus is? Ik noem maar wat hoor. Dit had je zelf ook kunnen bedenken...
Eerlijk he?quote:Gelukkig...
Ik kijk naar het eindresultaat. En dat bevalt mij niet en zoals vele anderen.quote:Ik heb geloof ik al eens een keer hier de resultaten van de laatste jaren van Groenink gepost, waar hij meermaals werd onderscheiden en hij wel degelijk aansprekende resultaten heeft geboekt (Antonveneta om maar eens wat te noemen). Voorts is het eindresultaat het gevolg van de afgedwongen wens van de aandeelhouders, die een enorm mooi bedrag kregen voor hun aandelen en niet omdat het consortium de aandeelhouders een cadeautje wilde geven, maar omdat ze de waarde van De Bank zo hoog achtte.
Maar daar draait het niet zo om. Het salaris van Groenink was in al die jaren redelijk gelijkwaardig met wat deze blaataap ontvangt. Dat de krant nu de waarde van alle aandelen en opties in 8 jaar tijd bij elkaar optelt alsof hij die nu ineens heeft gekregen, daar kan Groenink ook niets aan doen en doet ook in het geheel niet af aan het feit dat zijn salaris in de beste jaren incl. bonussen, aandelen, optie en weet ik wat tegen de 3 mio lag (en de slechte jaren dus stukken minder).
2 of 3 miljoen alleen al is gigantisch. ik begin dan maar niet over die overige 22 miljoen aan krentenquote:Dat is ook een belangrijk punt: hoe de krant het brengt. Jij schrikt van 24 mio. En als je dat voor een jaar werken krijgt is dat ook extreem veel. Alleen kreeg deze man jaarlijks ergens tussen de 2 en 3 mio. Heel andere koek dus.
Helemaal niet. De Raad van Commissarissen wordt door coöptatie (ballotage) benoemd.quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:19 schreef DS4 het volgende:
[..]
Mooi nagepraat. Maar het ontbeert feitelijke onderbouwing.
De media staat vol met onzin. Maar laat eens wat concreet zien, dan ga ik eens zoeken of ik de echte feiten erbij kan halen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:28 schreef EchtGaaf het volgende:
De media hebben volgestaan dat topmanager GEMIDDELD hun beloning veel harder zagen stijgen dan de gewone man. Gemiddelden van 10 tot 20% voor topmanagers is al jarenlang gene uitzondering.
Nee, meer waard.quote:In dat op zich geldt niets anders dat zij wat meer gelijk zijn dan de rest.
En toen? Ook werknemers krijgen wel eens meer mee en ook CEO's minder.quote:Geen bedrijf wordt het verboden om de topman veel meer mee te geven.
Hij is op 1-1-2008 met een nieuwe baan begonnen... Heb ik zo lang geslapen, of ken jij de feiten niet?quote:Nee, een paar jaar hield hij het vol.
De krant publiceert altijd de incidenten... Anders is het geen nieuws...quote:Dat kunnen ook incidenten zijn. Of een topje van de ijsberg.
Bewijs eens dat het dan incidenten zijn ?![]()
De opvatting icm "hij moet beter weten".quote:Waaruit blijkt dat Wijers politiek bedrijft?
Politiek gewin natuurlijk.quote:als je het zo zeker weet, wat zijn zijn motieven dan precies?
Heel goed!quote:Eerlijk he?
Het hoeft jou ook niet te bevallen.quote:Ik kijk naar het eindresultaat. En dat bevalt mij niet en zoals vele anderen.
Die andere 22 mio is gekunsteld. Inkomsten uit vermogen! Gegoochel met cijfers om de onwetenden (schoen, passen, aantrekken) te schokken.quote:2 of 3 miljoen alleen al is gigantisch. ik begin dan maar niet over die overige 22 miljoen aan krenten
Is dat bewijs van wat jij stelde?quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:30 schreef Ankeiler1 het volgende:
Helemaal niet. De Raad van Commissarissen wordt door coöptatie (ballotage) benoemd.
Zo ook topmensen, die door de Raad van Bestuur en de Raad van Commissarissen worden benoemd.l Een en andcer is uitvloeisel van het structuurregime, ingevoerd door de regering-Den Uyl.
Van der Hoeven was niet schuldig aan de fraude, al ben ik wel van mening dat ze het spoor een beetje bijster waren door die vele overnames. Maar goed, hier is v/d Hoeven dan ook (terecht) niet voor berecht.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:47 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
OK, maar dan nog. Ik vrees dat van der Hoeven uiteindelijk het met een sisser zal afbrengen....Moet ene gewone burger maar es flikken....
en als dat zo zou zijn, wat zou daar tegen zijn? Het gaat om private ondernemingen, niet om publieke functies. En dan prevaleert toch het uitgangspunt van de contractsvrijheid, ergo, partijen bepalen zelf wel met wie ze in zee gaan en met wie niet. Ik zie ook niet in waarom en hoe je dat langs een morele maatstaf zou willen leggen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:02 schreef Ankeiler1 het volgende:
Het probleem met de bedrijfsgoddelijken is dat ze elkaar benoemen. Het is een kleine incrowd die elkaar net als in de goede ouwe pruikentijdk, elkaar aan de topbaantjes helpt. Ik denk dat de werknemers, de klanten en de eigenaren de topmensen moeten benoemen.
En dus is er sprake van een kleine incrowd die elkaar net als in de goede ouwe pruikentijdk, elkaar aan de topbaantjes helpt? Kom op nou toch...quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:56 schreef Ankeiler1 het volgende:
Ja, er is geen open sollicitatieprocedure.
Nee, maar ik hou me wel op de hoogte.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:47 schreef DS4 het volgende:
[..]
Heb jij ooit aan tafel gezeten bij die zoektochten?
De zoektocht naar CEO's blijkt in de praktijk maar al te vaak beperken tot sullige lijsten met enkel namen daarop.quote:De reden dat er een beperkte vijver is, is dat bij een zoektocht men vooral iemand wil waarvan men achteraf kan zeggen: "daar deed hij het goed". Zeg maar dezelfde reden dat iemand 1.000 euro per uur betaalt voor een advocaat van De Braauw, terwijl er genoeg advocaten zijn bij kleinere kantoren die voor 400 euro per uur dezelfde kwaliteit leveren.
En jij denkt dat ze daar mee zitten? Diegenen die ze benoemen zitten meestal ook gebakken. Een soort beschermd diersoort. Ongeschreven regels, dat wel, maar ze zijn er wel .quote:Driewerf NEEN! Dat maakt de benoemers nl. kwetsbaar.
Klopt. Jaknikkers.quote:Als de wereld werkt zoals jij denkt wel ja. Maar jouw vooronderstellingen kloppen niet. Zeker niet bij het aanstellen van een CEO, want er kijken dan heel veel mensen over je schouder mee.
Wie stelt moet bewijzen. Dus kom maar opquote:Nogmaals, jouw vooronderstellingen kloppen niet.
Jij vertoeft wel in dat wereldje? Of ken je er hooguit een paar? Zelfs dat geeft voor jou net zo goed geen representatief beeld hoor.quote:Jij vertoeft helemaal niet in dat wereldje... Dus waarom denk je dat je er iets van weet?
Goed in de problemen geraakt door wangedrag of onjuist handelen van topbestuurders. Het was mijn voorbeeld om te laten zien dat ze meestal relatief goed wegkomen, dwz dat die hoofdelijke aansprakelijkheid in de praktijk een wassen neus blijkt. Om het strafrechtelijke stuk maar te zwijgen, want die lui zijn onderwerp van klassenjustitie.quote:Is Ahold failliet gegaan? Nee? O, waarom is dit dan jouw reactie op mijn feitelijk juiste constatering?
Als dat zo is, ik geloof nog steeds niet dat hij is kaalgeplukt, laat staan nu eet van de bijstand. Nogmaals die aansprakelijkheid is in de praktijk maar zeer betrekkelijk. En wat Richie Rich hierover zei.quote:Vd Hoeven heeft overigens 5 mio betaald. Waarom ken jij de feiten zo slecht?
Die ton was de orde van grote van de boete.quote:Door b.v. 5 mio geen ton te noemen. Anders kan ik met dezelfde omrekenfactor zeggen dat Groenink nog niet eens twee keer modaal kreeg...
Ken jij gevallen die nu in de bijstand zitten?quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:57 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik ken niet de gehele afloop, maar ik zou zeggen dat bij Vie d'Or dat wel eens staande gehouden kan hebben. En er zijn wel meer voorbeelden natuurlijk. Die bestuurlijke aansprakelijkheid bij faillissement is niet een papieren tijger en de curator zal er altijd toe over willen gaan.
Verder ken ik uit mijn hoofd andere voorbeelden, maar daarvoor geldt dat ik een geheimhoudingsplicht heb.
Als je het artikel goed hebt gelezen dan gaat het absoluut niet over CEO's of iets in die trant (60K per jaar... dan sta je echt niet bovenaan de ladder) en het probleem zat vooral bij banken en OVERHEID.quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:48 schreef EchtGaaf het volgende:
Duizenden chefs lege dozen
Tja, ik wist het allang. Het houdt zichzelf wel instant!
Ja halloquote:
Ja zeg, dat ga ik nu niet voor de zoveelste keer herhalen. Die getallen zijn nu toch wel zo langzamerhand toch wel bekend....quote:Maar laat eens wat concreet zien, dan ga ik eens zoeken of ik de echte feiten erbij kan halen.
Het gaat om het grote geheel. En dan zie je wel degelijk dat topmanager er doorgaans veel beter van afbrengt en dat ze vaker van de 2 bekende walletjes eet......Daar zit het geneuk.quote:En toen? Ook werknemers krijgen wel eens meer mee en ook CEO's minder.
Hij heeft tijdelijk ene andere functie binnen KPN vervult, maar hij kreeg wel degelijk een forse oprotpremiequote:Hij is op 1-1-2008 met een nieuwe baan begonnen... Heb ik zo lang geslapen, of ken jij de feiten niet?![]()
Ja en? Dat is toch met misdaad toch ook zo? Dat wil dan toch niet zeggen dat er naast die incidenten toch veel misdaad word begaan die de krant niet haalt? Dat is toch niet minder erg? Dat is met die excessen van beloningen toch net zo? [topje,ijsberg]quote:De krant publiceert altijd de incidenten... Anders is het geen nieuws...
Waarom zou Wijers niet kunnen vinden dat jij beter moet weten ?quote:De opvatting icm "hij moet beter weten".
Maar waarom zou hij? Geloof jij dat hij terug in de politiek wil? Jij vermoed een tweede agenda? Ik niet zo.quote:Politiek gewin natuurlijk.
Ik ben heel goed.quote:Heel goed!
[..]
Dat hoeft ook niet, maar erger is dat het een steeds grotere gorpeo het niet bevalt, en dan is er iets aan de hand, niet?quote:Het hoeft jou ook niet te bevallen.
Gekunstel om het goed te praten. Maar die 22 miljoen is keihard en komt niet uit de lucht vallen. Betaald de maatschappij. Directe of indirecte beloning, het is gewoon schunnig en bverhoud 0,0 tot zijn geleverde prestaties.quote:Die andere 22 mio is gekunsteld. Inkomsten uit vermogen! Gegoochel met cijfers om de onwetenden (schoen, passen, aantrekken) te schokken.
Het is nog erger volgens mij, hoe hoger in de top , des te erger het verschijnsel wordt....quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:01 schreef DS4 het volgende:
[..]
Als je het artikel goed hebt gelezen dan gaat het absoluut niet over CEO's of iets in die trant (60K per jaar... dan sta je echt niet bovenaan de ladder) en het probleem zat vooral bij banken en OVERHEID.
De verenigde energiemaatschappijen: Hans Alders. (hooguit MBO, en enorm gemaakte persoonlijkheidquote:Ergo: de verwijzing in deze draad is onterecht.
Aha. Jij kent mensen die er wel bij zijn... Vertel eens: wie?quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:58 schreef EchtGaaf het volgende:
Nee, maar ik hou me wel op de hoogte.
Gelet op het feit dat mensen in het bedrijfsleven er van overtuigd zijn dat je veel talent moet hebben om CEO te worden (het is niet de bedoeling dat we daar over in discussie gaan, al was het maar omdat ik dat bespottelijk vind), voldoen er maar weinigen aan de profielomschrijving. Dus is het lijstje kort.quote:De zoektocht naar CEO's blijkt in de praktijk maar al te vaak beperken tot sullige lijsten met enkel namen daarop.
Ik WEET dat ze daar mee zitten. Als het mis gaat vliegen ze er nl. gewoon uit, aandeelhouders zijn niet gek en tegenwoordig ook aardig verenigd.quote:En jij denkt dat ze daar mee zitten?
Onzin. Aandeelhouders bemoeien zich steeds meer met vanalles en nogwat.quote:Klopt. Jaknikkers.
Het ging over jouw vooronderstellingen, dus jij stelde en verder heb je gelijk. Succes met bewijzen.quote:Wie stelt moet bewijzen. Dus kom maar op
Ik vertoef idd. wel in dat wereldje en al zou ik er maar 1 kennen, dan heb ik iig nog steeds een beter zicht dan jij. Tweedehands info is zo goed als geen info. Alex heeft daar een mooie reclame van gemaakt.quote:Jij vertoeft wel in dat wereldje? Of ken je er hooguit een paar? Zelfs dat geeft voor jou net zo goed geen representatief beeld hoor.
Zoals aangegeven heeft vd Hoeven 5 mio moeten lappen en verder had ik het nadrukkelijk over hoofdelijke aansprakelijkheid nav faillissement, dus dat jij weer over iets anders begint kan ik niet echt helpen.quote:Goed in de problemen geraakt door wangedrag of onjuist handelen van topbestuurders.
Dat is dus niet zo, alleen weet jij gewoon niet waarover ik het heb. Misschien moet je jezelf daar eerst eens over inlezen voordat je tegenwerpingen doet die werkelijk niets te maken hebben met wat ik schreef.quote:Het was mijn voorbeeld om te laten zien dat ze meestal relatief goed wegkomen, dwz dat die hoofdelijke aansprakelijkheid in de praktijk een wassen neus blijkt.
Absoluut onjuist. Als je fok! mag geloven krijg je voor een moord ook maar 240 uur dienstverlening... De feiten zijn gewoon anders. Er worden jarenlange gevangenisstraffen uitgedeeld aan bestuurders. Laat ik het zo zeggen: je kan beter enkele dames verkrachten dan de fiscale afdracht van het bedrijf (niet eens ten gunste van jezelf) waarvoor je werkt verlagen op discutabele wijze.quote:Om het strafrechtelijke stuk maar te zwijgen, want die lui zijn onderwerp van klassenjustitie.
Dat is zo. Google is je vriend.quote:Als dat zo is,
Was dat nodig dan? Is dat een doel? Is dat wat jij wenselijk acht? Zoveel mogelijk CEO's in de bijstand, dat zal ze leren om hard te werken om zo een mooie baan te scoren!quote:ik geloof nog steeds niet dat hij is kaalgeplukt, laat staan nu eet van de bijstand.
Nogmaals, je weet gewoon niet waar ik het over heb.quote:Nogmaals die aansprakelijkheid is in de praktijk maar zeer betrekkelijk.
Wat boetes met hoofdelijke aansprakelijkheid te maken hebben (behalve dat je ha kan zijn voor boetes) ontgaat mij volledig.quote:Die ton was de orde van grote van de boete.
Genoeg die persoonlijk failliet zijn gegaan. En ik meen dat ze zonder uitzondering nimmer gebruik hebben gemaakt van de bijstand, maar gewoon de handjes lieten wapperen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:00 schreef EchtGaaf het volgende:
Ken jij gevallen die nu in de bijstand zitten?
Niet alles. Maar ik wil wel de achtergronden kennen, want anders zijn het loze woorden. En ik wacht jouw specificatie af, zodat ik er op kan reageren. Nu roep je alleen maar wat.quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:12 schreef EchtGaaf het volgende:
Ja hallo. Dus jij leest geen enkele krant meer en kijkt ook niet meer naar het journaal? Alles is onzin?
Ten eerste heb ik van jou niets concreet gezien.quote:Ja zeg, dat ga ik nu niet voor de zoveelste keer herhalen. Die getallen zijn nu toch wel zo langzamerhand toch wel bekend....
En de journalisten doen dan weer aan cherry-picking. De kop "CEO X ontving een salarisstijging van 25%" verkoopt beter dan "CEO's gingen er gemiddeld 2,5% op vooruit". Extremen verkopen.quote:En dadelijk komt het vanzelf wee in het nieuws met de jaarverslagen.![]()
Je roept het alsmaar. Cijfers graag. Echte cijfers. Volledige cijfers. Ik ben benieuwd.quote:Het gaat om het grote geheel. En dan zie je wel degelijk dat topmanager er doorgaans veel beter van afbrengt en dat ze vaker van de 2 bekende walletjes eet......Daar zit het geneuk.
Lul er nu eens niet omheen. Hij heeft zojuist een nieuwe functie aanvaard (per 1-1 dit jaar) en dat was jou kennelijk ontgaan. Geeft niet, maar lul er niet omheen.quote:Hij heeft tijdelijk ene andere functie binnen KPN vervult, maar hij kreeg wel degelijk een forse oprotpremie![]()
Ik lees soms zelfs in de krant dat er 35 mensen zijn bekeurd voor te hard rijden (de hoogste boete was voor 35 km/u te hard).quote:Ja en? Dat is toch met misdaad toch ook zo? Dat wil dan toch niet zeggen dat er naast die incidenten toch veel misdaad word begaan die de krant niet haalt? Dat is toch niet minder erg? Dat is met die excessen van beloningen toch net zo? [topje,ijsberg]
Je was het nota bene met mij eens over het deel waar ik concreet op in ging... Ik constateer. Jij mag er anders over denken. Laat het daar maar bij. Ik kan niet bewijzen dat Wijers gedachte X heeft.quote:Waarom zou Wijers niet kunnen vinden dat jij beter moet weten ?![]()
Dat mag. Maar ik denk wat ik denk.quote:Jij vermoed een tweede agenda? Ik niet zo.
Nee, dat is niet zo. "Het volk" vindt ook dat er in NL veel te slap wordt gestraft. Het feit is dat NL juist vrij harde straffen uit deelt (binnen Europa, maar je moet ook niet een Middeleeuws systeem willen). Een oordeel uit de onderbuik is niets waard. Besturen doe je ook niet met de onderbuik. Eerst informatie verzamelen, dan pas een oordeel vormen. De man op straat mag alle onzin de wereld in slingeren. Dat is zijn recht. Bestuurders moeten daar echter niets mee doen. Hoogstens meenemen in de overweging, maar het is geen hoofdzaak.quote:Dat hoeft ook niet, maar erger is dat het een steeds grotere gorpeo het niet bevalt, en dan is er iets aan de hand, niet?
Ik zal je een duidelijk voorbeeld geven. Stel jij werkt een dag voor de Staatsloterij. Als betaling krijg je een lot met jackpot a ¤ 13,50. Hierop valt drie weken later de jackpot a 10 mio.quote:Gekunstel om het goed te praten.
Zelfs het bedrijf heeft die niet betaald. Het is gewoon waardestijging. Net zoals de aandelen van de dame achter de balie in waarde kunnen stijgen. Zo moeilijk is het toch niet?quote:Betaald de maatschappij.
Het is geen directe of indirecte beloning. De nominale, dan wel verwachtingswaarde is de beloning. Wat daarna gebeurt... Jij kan ook aandelen ABN-Amro kopen (althans, dat kon je).quote:Directe of indirecte beloning, het is gewoon schunnig en bverhoud 0,0 tot zijn geleverde prestaties.
Nee, dat zou jij willen, want dan heb je een stok om mee te slaan. Het is natuurlijk idioot om te denken dat een CEO een vorm van raamambtenaar is.quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:15 schreef EchtGaaf het volgende:
Het is nog erger volgens mij, hoe hoger in de top , des te erger het verschijnsel wordt....
O, nu zijn titels doorslaggevend? Man, besturen is iets waar je geen titel voor nodig hebt.quote:De verenigde energiemaatschappijen: Hans Alders. (hooguit MBO, en enorm gemaakte persoonlijkheid), heeft nooit wat zinnigs te melden. Gewoon benoemd, prestaties niet te meten....Was als minister ook totaal kleurloos.....Maar ons kent ons, bij de PvdA zit je zeker goed wdb.
ONRI wordt niet voorgezeten door een Ing of Ir. Maar door drs. E.H.T.M Nijpels. Nog meer?
Wanneer prik jij nou eens door die grote poppenkast?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |