oeh leukquote:Op woensdag 5 maart 2008 12:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb er nog een stuk of 10. mannetjes/vrouwtjes is ongeveer 50/50. Kan het nog niet heel goed zien, maar ze groeien als kool
Je kan ze gratis ophalen als je wilt
Bronquote:Bij een kempvis hangt heel veel af van hoe oud hij is en hoe dominant.
Heb je een dominante kempvis die bv (want die plaats je ergens anders) je maanvis als bedreiging ziet, zeg dan maar gedag tegen je Maanvis.
De kempvis is zeer zeker in staat deze zo vlug om te leggen dat je het niet eens ziet. Dit hoeft niet ineens te gebeuren maar kan ook even duren.
Daarintegen zal een rustige kempvis het wel best vinden.
Maar een rustige kempvis kan op den duur ook zeer agresief worden als hij ouder is.
Een Kempvis moet eigenlijk niet bij een andere vis worden gezet die grote vinnen heeft, of ook pronkverdrag toont, dit gaat bijna altijd fout.
Nu zal het soms goed gaan, maar dat is hetzelfde als die opa die rokend en drinkend 100 is geworden.
Ik zweer daarintegen door paludariumhobby bij Arcadia Freshwater lampen. Ipv 3-5 maanden voor mos begroeiing, deed ik er 1-2 maanden over met deze lampen. Maar ik weet niet hoe zich dit vertaald door water. Zelf heb ik boven mijn bakjes over het algemeen 830/840 TL buizen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:28 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ik zweer bij de 830 en 840 bouwmarkt lampen. koudwit en warmwit. die speciale lampen voor aquaria zijn mijns inziens pure oplichterij.
mooi zoquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:07 schreef Guppyfriend het volgende:
de meeste dierenwinkels hebben die wel
lijkt me best grappig jaquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:13 schreef saaw het volgende:
ik heb er ook een, briljant ding
je stelt gewoon de huidige tijd in, en dan kun je tot 3 voertijden per dag instellen
ik gebruik hem altijd, omdat ik ook nog wel eens overwachts er niet ben
als ik wel thuis ben en ik hoor hem draaien ga ik wel altijd even kijken, blijft leuk
toen heb ik er niet op geletquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:22 schreef Prowl het volgende:
Bij de lidl waren ze pas voor 9,95
beetje depri? je post zoveelquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:22 schreef Prowl het volgende:
Bij de lidl waren ze pas voor 9,95
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |