abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56248952
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 13:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

....

Als we dat als argument gaan gebruiken kan je er nog wel 8 of 9 op de bank zetten .
Sowieso alle spitsen, want dat is echt helemaal niks tegenwoordig bij PSV..
Ik zat laatst eens even die DVD 'De Spitsen van PSV' te kijken.. en als ik dat vergelijk met wat we nu hebben dan is het toch wel heel erg treurig op dit moment..
  woensdag 23 januari 2008 @ 13:32:04 #202
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_56249012
LUCIE NILIS!
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_56249233

Hihi
pi_56249234
quote:
Vergoossen zal weinig of niets aan de opstelling veranderen in zijn eerste wedstrijd als hoofdtrainer in het Philips Stadion. Onder Koeman speelde PSV in thuiswedstrijden regelmatig met drie verdedigers en Danko Lazovic en Danny Koevermans samen in de spits. Vergoossen verandert minder snel, ook al speelt de opponent met slechts één of twee spitsen. "De ploeg kan het ook vanuit de basisgedachte, dus met vier verdedigers, oplossen." Ook onder de nieuwe trainer is vooralsnog geen basisplaats weggelegd voor Koevermans. Het blijft bijzonder: een club die zijn topscorer op de bank laat zitten. Vergoossen: "Ik kan me de vragen die daarover leven heel goed voorstellen. Je probeert als trainer een geheel te creëren; alles op elkaar af te stemmen, zodat de spelers elkaar sterker maken. Daarin maak je keuzes, dat is mijn verantwoordelijkheid. Waarbij ik overigens ook kan kiezen voor Koevermans."
http://www.ed.nl/sport/ps(...)en-voor-topduels.ece
  woensdag 23 januari 2008 @ 13:45:58 #205
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_56249368
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 21:31 schreef okee6 het volgende:

[..]

Oh, dus jij neemt een wedstrijd waarbij een speler alsmaar ongehinderd door mag lopen als de maat?
... waar de speler in kwestie dan viermaal naliet te scoren?
... vind jij dat een waardig rendement voor Oranje-status?

Ik vind het erg makkelijk om een begunstigde speler lof te zwaaien, die zou met zijn superieure klasse juist een hoger rendement moeten kunnen laten zien. Ik ben dus teleurgesteld in Afellay; nu hij fit is, had ik meer van hem verwacht. Daarentegen een matig resultaat tegen de 10 man bij Feyenoord en een matig resultaat tegen de 10 man bij VVV. Aan beroerd veldspel lag het niet.

Ook een Gomes zou trouwens gebaat zijn bij wat kritiek na zijn zoveelste 'hapering' dit seizoen. Kennelijk is er wat in zijn familie aan de hand ofzo, in mijn ogen toch een groot verschil met voorgaande seizoenen.
Ja PSV is kut, daaaag

Ten eerste is Afellay is een middenvelder, geen spits. En ten tweede creëert hij natuurlijk erg veel ruimte voor medespelers. Ik durf te beweren dat we zonder Afellay nu niet op de eerste plek hadden gestaan

Wie is er op het moment dan beter op zijn eigen positie bij PSV?

Lazovic?
Simons?
Gomes?
Zonneveld?
Alcides is goed bezig, maar heeft hij de kwaliteit van Afelay?
Salcido, mwah komt in de buurt
Misschien Koevermans, ook al staat die alweer een tijdje droog

Maar jij vindt het dus onterecht dat de beste technische voetballer, tevens het grootste talent van Nederland, geselecteerd wordt door v Basten?

En heb je de wedstrijd tegen Feyenoord wel gezien? Misschien was het resultaat matig, het spel was met vlagen uitstekend! Met als uitblinker Afellay
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 23 januari 2008 @ 13:46:53 #206
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56249392
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 12:38 schreef HL_Dog43 het volgende:
Van Gaal was niet gek? Hij verkocht Koevermans.. iemand die topscorer van NL werd.
wanneer is hij topscorer geweest?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 23 januari 2008 @ 14:00:47 #207
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_56249695
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 13:46 schreef rubbereend het volgende:

[..]

wanneer is hij topscorer geweest?
Vraag ik me ook af.... soms post ik van die dingen..
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 23 januari 2008 @ 14:06:56 #208
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56249851
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 14:00 schreef HL_Dog43 het volgende:

[..]

Vraag ik me ook af.... soms post ik van die dingen..
ik begon al aan mezelf te twijfelen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_56250082
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 13:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Op "de punten spelen" kan juist goed met spelers als Vennegoor en Koevermans. Maar daar kiest Sef blijkbaar niet voor, die ziet liever Lazovic met zichzelf worstelen.
Dat zijn juist spelers om wat te forceren, dat zien we dan anders.
quote:
Als we dat als argument gaan gebruiken kan je er nog wel 8 of 9 op de bank zetten
PSV kan niet op niveau blijven/komen enkel door het winnen van de eredivisie. Het is dus belangrijk dat jonge spelers zich Europees niveau aanwennen en eventueel een mooie transfer maken. In die zin kan een Koevermans zich op weinig beroepen. Zijn redding zou zijn een roulatiesysteem, maar in de Nederlandse clubhuishouding is dat financieel onmogelijk. Buiten dat de teentjes in Nederland zo mogelijk nog wat korter zijn. Je bent al vedette als je een verdienstelijke voorzet of assist weet te produceren.
  woensdag 23 januari 2008 @ 14:18:19 #210
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_56250105
lol
las het nog eens terug en dacht.. hmm dit klopt niet.
pi_56250354
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 13:45 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ja PSV is kut, daaaag

Ten eerste is Afellay is een middenvelder, geen spits. En ten tweede creëert hij natuurlijk erg veel ruimte voor medespelers. Ik durf te beweren dat we zonder Afellay nu niet op de eerste plek hadden gestaan
Wie nu precies in de voetsporen van Cocu treedt, dat had ook Perez kunnen zijn, maar daarvoor is -in mijn ogen- terecht niet gekozen.
quote:
Wie is er op het moment dan beter op zijn eigen positie bij PSV?

Ik vind dat Balász Dzsudzsák nog wel iets uitstraalt van "laat ik er alles uithalen" Als je zo kunt invoegen, verdien je MOM-titels. Maar Nederland klopt lekker Afellay op de borst. Die daar alleen maar meer verlegen van wordt.
quote:
Maar jij vindt het dus onterecht dat de beste technische voetballer, tevens het grootste talent van Nederland, geselecteerd wordt door v Basten?
Onterecht niet, maar kenmerkend voor de staat van Oranje. Afellay wordt gehaald als verlosser, waar je met Davids, van der Vaart, Seedorf en eventueel Sneijder een serieuze poging voor een Europese titel zou moeten doen. Afellay kan als prille ster van de eredivisie dan weer niet als leerling op de bank plaatsnemen.
quote:
En heb je de wedstrijd tegen Feyenoord wel gezien? Misschien was het resultaat matig, het spel was met vlagen uitstekend! Met als uitblinker Afellay
Luister liever naar Vergoossen en Afellay dan naar de media. PSV heeft matig gepresteerd bij Feyenoord. Bij VVV was er niet altijd geluk, dat vond ik dan weer beter.
pi_56250454
Waar wordt er gesproken dat Afellay de verlosser van Oranje is?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  Moderator / Redactie Sport woensdag 23 januari 2008 @ 14:34:21 #213
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_56250509
Return Uefa Cup wordt uitgezonden bij SMS6

gezellig Hans Saaij Jr. mee naar Zweden.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_56250517
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 14:32 schreef LudoSanders het volgende:
Waar wordt er gesproken dat Afellay de verlosser van Oranje is?
Zie jij andere talenten in de as voor Zuid-Afrika 2010? Davids en Seedorf blijven niet gegarandeerd. /off topic
pi_56250588
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 14:34 schreef okee6 het volgende:

[..]

Zie jij andere talenten in de as voor Zuid-Afrika 2010? Davids en Seedorf blijven niet gegarandeerd. /off topic
Ik dacht dat je het over EK 2008 had.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_56250797
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 14:37 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Ik dacht dat je het over EK 2008 had.
Het heeft weinig met PSV te maken, maar om te verduidelijken, het gaat over de ontwikkeling van Afellay en de inzet van Oranje. Oranje kan nu nog beschikken over enige geroutineerde krachten, die weliswaar niet allemaal voor Van Basten willen spelen. Wil je EK worden of toegroeien naar WK? Het is uiteraard zinnig als Afellay het EK meemaakt, maar hij kan dan vermoedelijk niet in de rol spelen waar hij groot moet worden. En dat hebben we vaker gezien en heeft meer voetballers vermoord. Ben benieuwd hoe zijn print in Oranje (niet als verlosser kennelijk) dan wèl gaat worden.
pi_56250986
Ik heb schrik dat Afellay terug komt met een blessure na een interland... Het gebeurt wel eens
Overbelasting is voor zijn fragiele lichaam niet zo goed
  woensdag 23 januari 2008 @ 15:04:52 #218
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_56251148
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 14:28 schreef okee6 het volgende:

Ik vind dat Balász Dzsudzsák nog wel iets uitstraalt van "laat ik er alles uithalen" Als je zo kunt invoegen, verdien je MOM-titels. Maar Nederland klopt lekker Afellay op de borst. Die daar alleen maar meer verlegen van wordt.
[..]

Luister liever naar Vergoossen en Afellay dan naar de media. PSV heeft matig gepresteerd bij Feyenoord. Bij VVV was er niet altijd geluk, dat vond ik dan weer beter.
Dzsudzsák doet het inderdaad goed

Wat je met die quote over Feyenoord bedoeld is me niet duidelijk. Ik heb de wedstrijd toch met eigen ogen gezien?
pi_56251238
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 15:04 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Wat je met die quote over Feyenoord bedoeld is me niet duidelijk. Ik heb de wedstrijd toch met eigen ogen gezien?
Feyenoord moet als concurrent beschouwd worden, dat doelsaldo had blijvend moeten worden aangetast. Feyenoord was niet de tegenpartij in Rotterdam, dat was PSV zelf. Al had Feyenoord van het veld gestapt, dan nog had Afellay niet gescoord. En de analisten kloppen hem dan op de schouders, maar in feite was hij captain van PSV. Na afloop van de wedstrijd waren Afellay en Vergoossen zeer correct in hun bewoordingen. Redelijk veldspel, verdiende zege, maar ook veel niet in orde.
pi_56251416
Van mij mag Vergoossen Lazovic en Farfan erbuiten laten en De Koef en Aissati maar weer eens wat minuten gunnen. Ik heb het gevoel dat vers bloed precies is wat me nodig hebben tegen Sparta, die er waarschijnlijk na hun 6-1 overwinning, tegen PSV ook vol op zullen gaan.
Money won is twice as sweet as money earned.
  woensdag 23 januari 2008 @ 15:30:20 #221
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_56251719
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 15:16 schreef neilpad het volgende:
Van mij mag Vergoossen Lazovic en Farfan erbuiten laten en De Koef en Aissati maar weer eens wat minuten gunnen. Ik heb het gevoel dat vers bloed precies is wat me nodig hebben tegen Sparta, die er waarschijnlijk na hun 6-1 overwinning, tegen PSV ook vol op zullen gaan.
Dáár heb ik nu ook wel eens vertrouwen in ja!

Gewoon met Zoetzak, Afellay, Aissati, Koef Bakkal
  woensdag 23 januari 2008 @ 15:37:07 #222
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_56251900
Wel balen dat ik mijn seizoenskaart verkocht heb omdat ik naar Kenia zou gaan. Maar dat wer dus uitgesteld

Nu mis ik dus 2 wedstrijden.
pi_56252879
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 15:16 schreef neilpad het volgende:
Aissati moet toch echt op het middenveld, met de nieuweling op de linkerflank blijft het daar vol. Wel zou hij meer speeltijd mogen krijgen. Farfán levert goede assists en lijkt opkrabbelende te zijn. Alleen de plaats van Lazovic zou wat meer onder druk mogen worden gezet, wat mij betreft. Zijn afronding blijft nonchalant.
pi_56253193
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 16:18 schreef okee6 het volgende:
Zijn afronding blijft nonchalant.
Volgens mij is het meer nervositeit dan nonchalance.
We sure are cute for two ugly people.
  woensdag 23 januari 2008 @ 16:34:38 #225
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_56253281
Lazovic kan niet zoals ik dat noem gedetailleerd voetballen. iemand als ik ziet dat binnen 2 minuten.
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')