Sowieso alle spitsen, want dat is echt helemaal niks tegenwoordig bij PSV..quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
....
Als we dat als argument gaan gebruiken kan je er nog wel 8 of 9 op de bank zetten.
http://www.ed.nl/sport/ps(...)en-voor-topduels.ecequote:Vergoossen zal weinig of niets aan de opstelling veranderen in zijn eerste wedstrijd als hoofdtrainer in het Philips Stadion. Onder Koeman speelde PSV in thuiswedstrijden regelmatig met drie verdedigers en Danko Lazovic en Danny Koevermans samen in de spits. Vergoossen verandert minder snel, ook al speelt de opponent met slechts één of twee spitsen. "De ploeg kan het ook vanuit de basisgedachte, dus met vier verdedigers, oplossen." Ook onder de nieuwe trainer is vooralsnog geen basisplaats weggelegd voor Koevermans. Het blijft bijzonder: een club die zijn topscorer op de bank laat zitten. Vergoossen: "Ik kan me de vragen die daarover leven heel goed voorstellen. Je probeert als trainer een geheel te creëren; alles op elkaar af te stemmen, zodat de spelers elkaar sterker maken. Daarin maak je keuzes, dat is mijn verantwoordelijkheid. Waarbij ik overigens ook kan kiezen voor Koevermans."
Ja PSV is kut, daaaagquote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:31 schreef okee6 het volgende:
[..]
Oh, dus jij neemt een wedstrijd waarbij een speler alsmaar ongehinderd door mag lopen als de maat?
... waar de speler in kwestie dan viermaal naliet te scoren?
... vind jij dat een waardig rendement voor Oranje-status?
Ik vind het erg makkelijk om een begunstigde speler lof te zwaaien, die zou met zijn superieure klasse juist een hoger rendement moeten kunnen laten zien. Ik ben dus teleurgesteld in Afellay; nu hij fit is, had ik meer van hem verwacht. Daarentegen een matig resultaat tegen de 10 man bij Feyenoord en een matig resultaat tegen de 10 man bij VVV. Aan beroerd veldspel lag het niet.
Ook een Gomes zou trouwens gebaat zijn bij wat kritiek na zijn zoveelste 'hapering' dit seizoen. Kennelijk is er wat in zijn familie aan de hand ofzo, in mijn ogen toch een groot verschil met voorgaande seizoenen.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:38 schreef HL_Dog43 het volgende:
Van Gaal was niet gek? Hij verkocht Koevermans.. iemand die topscorer van NL werd.
Vraag ik me ook af.... soms post ik van die dingen..quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]wanneer is hij topscorer geweest?
quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:00 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af.... soms post ik van die dingen..
Dat zijn juist spelers om wat te forceren, dat zien we dan anders.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Op "de punten spelen" kan juist goed met spelers als Vennegoor en Koevermans. Maar daar kiest Sef blijkbaar niet voor, die ziet liever Lazovic met zichzelf worstelen.
PSV kan niet op niveau blijven/komen enkel door het winnen van de eredivisie. Het is dus belangrijk dat jonge spelers zich Europees niveau aanwennen en eventueel een mooie transfer maken. In die zin kan een Koevermans zich op weinig beroepen. Zijn redding zou zijn een roulatiesysteem, maar in de Nederlandse clubhuishouding is dat financieel onmogelijk. Buiten dat de teentjes in Nederland zo mogelijk nog wat korter zijn. Je bent al vedette als je een verdienstelijke voorzet of assist weet te produceren.quote:Als we dat als argument gaan gebruiken kan je er nog wel 8 of 9 op de bank zetten
Wie nu precies in de voetsporen van Cocu treedt, dat had ook Perez kunnen zijn, maar daarvoor is -in mijn ogen- terecht niet gekozen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja PSV is kut, daaaag![]()
Ten eerste is Afellay is een middenvelder, geen spits. En ten tweede creëert hij natuurlijk erg veel ruimte voor medespelers. Ik durf te beweren dat we zonder Afellay nu niet op de eerste plek hadden gestaan
quote:Wie is er op het moment dan beter op zijn eigen positie bij PSV?
Onterecht niet, maar kenmerkend voor de staat van Oranje. Afellay wordt gehaald als verlosser, waar je met Davids, van der Vaart, Seedorf en eventueel Sneijder een serieuze poging voor een Europese titel zou moeten doen. Afellay kan als prille ster van de eredivisie dan weer niet als leerling op de bank plaatsnemen.quote:Maar jij vindt het dus onterecht dat de beste technische voetballer, tevens het grootste talent van Nederland, geselecteerd wordt door v Basten?
Luister liever naar Vergoossen en Afellay dan naar de media. PSV heeft matig gepresteerd bij Feyenoord. Bij VVV was er niet altijd geluk, dat vond ik dan weer beter.quote:En heb je de wedstrijd tegen Feyenoord wel gezien?Misschien was het resultaat matig, het spel was met vlagen uitstekend! Met als uitblinker Afellay
Zie jij andere talenten in de as voor Zuid-Afrika 2010? Davids en Seedorf blijven niet gegarandeerd. /off topicquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:32 schreef LudoSanders het volgende:
Waar wordt er gesproken dat Afellay de verlosser van Oranje is?
Ik dacht dat je het over EK 2008 had.quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:34 schreef okee6 het volgende:
[..]
Zie jij andere talenten in de as voor Zuid-Afrika 2010? Davids en Seedorf blijven niet gegarandeerd. /off topic
Het heeft weinig met PSV te maken, maar om te verduidelijken, het gaat over de ontwikkeling van Afellay en de inzet van Oranje. Oranje kan nu nog beschikken over enige geroutineerde krachten, die weliswaar niet allemaal voor Van Basten willen spelen. Wil je EK worden of toegroeien naar WK? Het is uiteraard zinnig als Afellay het EK meemaakt, maar hij kan dan vermoedelijk niet in de rol spelen waar hij groot moet worden. En dat hebben we vaker gezien en heeft meer voetballers vermoord. Ben benieuwd hoe zijn print in Oranje (niet als verlosser kennelijk) dan wèl gaat worden.quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over EK 2008 had.
Dzsudzsák doet het inderdaad goedquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:28 schreef okee6 het volgende:
Ik vind dat Balász Dzsudzsák nog wel iets uitstraalt van "laat ik er alles uithalen" Als je zo kunt invoegen, verdien je MOM-titels. Maar Nederland klopt lekker Afellay op de borst. Die daar alleen maar meer verlegen van wordt.
[..]
Luister liever naar Vergoossen en Afellay dan naar de media. PSV heeft matig gepresteerd bij Feyenoord. Bij VVV was er niet altijd geluk, dat vond ik dan weer beter.
Feyenoord moet als concurrent beschouwd worden, dat doelsaldo had blijvend moeten worden aangetast. Feyenoord was niet de tegenpartij in Rotterdam, dat was PSV zelf. Al had Feyenoord van het veld gestapt, dan nog had Afellay niet gescoord. En de analisten kloppen hem dan op de schouders, maar in feite was hij captain van PSV. Na afloop van de wedstrijd waren Afellay en Vergoossen zeer correct in hun bewoordingen. Redelijk veldspel, verdiende zege, maar ook veel niet in orde.quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:04 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat je met die quote over Feyenoord bedoeld is me niet duidelijk. Ik heb de wedstrijd toch met eigen ogen gezien?
Dáár heb ik nu ook wel eens vertrouwen in ja!quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:16 schreef neilpad het volgende:
Van mij mag Vergoossen Lazovic en Farfan erbuiten laten en De Koef en Aissati maar weer eens wat minuten gunnen. Ik heb het gevoel dat vers bloed precies is wat me nodig hebben tegen Sparta, die er waarschijnlijk na hun 6-1 overwinning, tegen PSV ook vol op zullen gaan.
Aissati moet toch echt op het middenveld, met de nieuweling op de linkerflank blijft het daar vol. Wel zou hij meer speeltijd mogen krijgen. Farfán levert goede assists en lijkt opkrabbelende te zijn. Alleen de plaats van Lazovic zou wat meer onder druk mogen worden gezet, wat mij betreft. Zijn afronding blijft nonchalant.quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:16 schreef neilpad het volgende:
Van mij mag Vergoossen Lazovic en Farfan erbuiten laten en De Koef en Aissati maar weer eens wat minuten gunnen. Ik heb het gevoel dat vers bloed precies is wat me nodig hebben tegen Sparta, die er waarschijnlijk na hun 6-1 overwinning, tegen PSV ook vol op zullen gaan.
Volgens mij is het meer nervositeit dan nonchalance.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:18 schreef okee6 het volgende:
Zijn afronding blijft nonchalant.
Dat was hét argument om de transfer van Perez goed te praten overigens, nou, we zien hetquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:18 schreef okee6 het volgende:
[..]
Aissati moet toch echt op het middenveld, met de nieuweling op de linkerflank blijft het daar vol. Wel zou hij meer speeltijd mogen krijgen. Farfán levert goede assists en lijkt opkrabbelende te zijn. Alleen de plaats van Lazovic zou wat meer onder druk mogen worden gezet, wat mij betreft. Zijn afronding blijft nonchalant.
Gedetailleerd, jij leest het PN forum zeker?quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:34 schreef djnospinzone het volgende:
Lazovic kan niet zoals ik dat noem gedetailleerd voetballen. iemand als ik ziet dat binnen 2 minuten.
quote:-----Koevermans/Farfán-----
Dzsudzsák - Aissati - Afellay
Ik hoop dat hij het doet, want ik heb weinig vertrouwen in Lazofiets..quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:11 schreef mcyodogg het volgende:
Zelfde 11 weer. Best uniek volgens mij, dat PSV het elftal zo hetzelfde houdt.
Betekent wel dat Koef bankzitter is. Maar ik blijf erbij dat ie een goaltje gaat meepakken vandaag.
Bwehehe, hij heeft net gescoordquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:24 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij het doet, want ik heb weinig vertrouwen in Lazofiets..
Was vast een kans waarbij de bal al op de doellijn lag..quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:28 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Bwehehe, hij heeft net gescoord
Zal achteraf wel een eigen doelpunt van Sparta blijken te zijnquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:52 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Was vast een kans waarbij de bal al op de doellijn lag..
Dat kan natuurlijk ook.. Of ongelóóflijk geblunder bij Sparta achterin..quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:54 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Zal achteraf wel een eigen doelpunt van Sparta blijken te zijn
Beetje vergelijkbaar met hoe Dzsudzsák scoorde tegen VVV, intikker uit de voorzet van Dzsudzsák. Hiervoor had Lazovic al weer grote kans gemist na een voorzet van wederom Dzsudzsák die wederom erg sterk speelt.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:52 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Het was een "niet te missen kans" volgens de NOS.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:52 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Maar zelfs dan is het een wonder dat ie gescoord heeftquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:58 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Het was een "niet te missen kans" volgens de NOS.
das waar.. hij heeft wel vaker niet te missen kansen, alleen weet hij het dan te presteren om ze wel te missen...quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:59 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Maar zelfs dan is het een wonder dat ie gescoord heeft
Kone?quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:12 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
das waar.. hij heeft wel vaker niet te missen kansen, alleen weet hij het dan te presteren om ze wel te missen...
Die was inderdaad weer van hoog niveau. Als hij zich zo blijft ontwikkelen speelt hij over een paar jaar in een grote Europese competitie.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:46 schreef RijstNatie het volgende:
Die Hongaar is goed zeg, kutjenoga !
Dat was het hoogtepunt van de avond. Misschien afgezien van de 3-1quote:
Behoorlijkquote:Slappe hap vandaag
Hij is goed hè?quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Beetje vergelijkbaar met hoe Dzsudzsák scoorde tegen VVV, intikker uit de voorzet van Dzsudzsák
Zeker, al had hij vandaag natuurlijk een veredelde rechtsback tegenover zich.quote:
een vrije trap naast schieten..quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:19 schreef leolinedance het volgende:
Wat deed Sjaak?
Ja, dat vond ik echt mooi om te zien. Ik hoop echt voor hem dat hij meer gaat scoren.quote:Op donderdag 24 januari 2008 08:09 schreef ruud.nl het volgende:
Verder mooi interviewtje met Lazovic, hij zit er zelf echt het meest mee dat hij niet meer scoort dan dat hij doet.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zeker mooie doelpunten
http://www.dailymotion.co(...)arta-culina-31_sport
http://www.dailymotion.co(...)ta-kromkamp-20_sport
quote:Lazovic juicht niet na spreekkoren EINDHOVEN - De relatie tussen de supporters van PSV en Danko Lazovic is danig bekoeld. De Servische aanvaller was in het thuisduel met Sparta duidelijk niet gecharmeerd van de pro-Koevermans spreekkorren in het Philips Stadion. Lazovic juichte dan ook niet nadat hij PSV in de eerste helft op een 1-0 voorsprong bracht.
Saillant detail is dat Lazovic in de 65e minuut door trainer Sef Vergoossen naar de kant werd gehaald. Zijn vervanger was tot groot genoegen van het Eindhovense publiek Danny Koevermans. 'De Koef' kwam echter niet tot scoren. PSV won het duel uiteindelijk met 3-1.
Join the clubquote:Op donderdag 24 januari 2008 09:36 schreef Frey het volgende:
Alcides is ook steeds beter geworden hè? Als hij een half jaar geleden werd opgesteld, hield ik mijn hart vast. Maar nu heb ik veel vertrouwen in hem.
Die moeten gewoon beide niet spelen tegen Excelsior.quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:27 schreef mcyodogg het volgende:
Als Afellay of Salcido maar geen geel pakt.
Waar komt dat bericht vandaan? Als het waar is is dat wel dieptriest zegquote:Op donderdag 24 januari 2008 09:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat deed Afellay Doedelzak wel voor hem
Volledig mee eens.. Dat is wel het meest verstandig en ik acht de mensen die in de opstelling hierboven staan.. wel in staat om van Excelsior te winnen..quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:37 schreef PyTh het volgende:
[..]
Die moeten gewoon beide niet spelen tegen Excelsior.
Gomes
Kromkamp-Marcellis-Da Costa-Alcides
Culina-Aissati-Simons-Dsudzsak
Farfan-Koef
Hij ziet er inderdaad niet al te vrolijk uit na zijn doelpuntquote:Op donderdag 24 januari 2008 13:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waar komt dat bericht vandaan? Als het waar is is dat wel dieptriest zeg.
In het inverview met Lazovic na afloop refereert hij vooral naar zijn eigen falen, en juichde hij niet omdat hij zelf vond dat hij teveel kansen mistte.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:11 schreef dndiek het volgende:
[..]
Hij ziet er inderdaad niet al te vrolijk uit na zijn doelpunt
Dat was me ook al opgevallen maar als dat de reden is is Danko gewoon een jankzak...quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:11 schreef dndiek het volgende:
[..]
Hij ziet er inderdaad niet al te vrolijk uit na zijn doelpunt
Kijk, dat klinkt al weer heel andersquote:Op donderdag 24 januari 2008 13:14 schreef PyTh het volgende:
[..]
In het inverview met Lazovic na afloop refereert hij vooral naar zijn eigen falen, en juichde hij niet omdat hij zelf vond dat hij teveel kansen mistte.
Daar zit natuurlijk wat in.
Onzinbericht.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waar komt dat bericht vandaan? Als het waar is is dat wel dieptriest zeg.
Die man is een legende.. de okee6 van PNquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gedetailleerd, jij leest het PN forum zeker?
zeker, hij moet maar eens rustig blijven voorin want zn rol is nu wel iets anders als bij de andere PSV trainers dit seizoen. De ballen komen nu wel naar hem toe in het centrum ipv dat hij de bal overal moet gaan ophalenquote:Op donderdag 24 januari 2008 13:14 schreef PyTh het volgende:
[..]
In het inverview met Lazovic na afloop refereert hij vooral naar zijn eigen falen, en juichde hij niet omdat hij zelf vond dat hij teveel kansen mistte.
Daar zit natuurlijk wat in.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:19 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Die man is een legende.. de okee6 van PN
publiek wist ook niet wat ze wilde.. het ene moment Koevermans scanderen, dan weer Lazovic toejuichen
quote:Wegereef leidt kraker tussen Ajax en PSV
De Nederlandse voetbalbond KNVB heeft Jan Wegereef aangesteld als scheidsrechter bij de wedstrijd tussen Ajax en PSV. Kevin Blom zal de ontmoeting tussen Feyenoord en AZ in goede banen proberen te leiden.
Wegereef zal in Amsterdam worden geassisteerd door Wijnand Rutgers en Rob Meenhuis. Vierde official is Pol van Boekel.
In Rotterdam fungeren Sander van Roekel en Jac Schenkels als assistent-scheidsrechters. Daar zal Richard Liesveld de taak van vierde official op zich nemen.
Beide wedstrijden staan op het programma voor woensdag. De duels beginnen om 20.45 uur.
Eerste elftal spelers Roorda, Koevermans, Rajkovic, Mendez, Culina, Aisatti en Väyrynen versterkten het elftal, dus dan mogen ze ook wel winnenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jong PSV 3-0 Jong HeerenveenGaat lekker...
Jong PSV:quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
hoe ontwikkeld die Achenteh zich eigenlijk?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:06 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Jong PSV:
Roorda, Fagner (62, Munz), Van Eijden, Wuytens, Rajkovic, Culina (46, Van Berlo), Méndez, Achenteh, Koevermans, Aissati (46, Voss) en Väyrynen.
Mag ook wel dan.
BOYS gaat er heen naar ajaxquote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
De beste Nederlandse voetballers zitten in het buitenland. En aangezien ik graag zie dat PSV kampioen wordt, lig ik er niet wakker van dat er veel buitenlanders meedoen. Met Marcellis, Afellay, Kromkamp en Bakkal bijna iedere wedstrijd in de basis doen we het niet slecht toch?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:20 schreef Rednap het volgende:
Zijn jullie blij met de vele nederlanders in de basis bij psv elke wedstrijd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |